XXL Nutrition

6 weken 500mg test/week. GEEN resultaat! +Bloedtesten

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 mrt 2020
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hoi Allemaal,

Ik train momenteel al een tijdje.
Nu ben ik de laatste 2 jaar aan het nadenken voor te starten met "supplementatie".
Mijn vraag gaat niet gaan over voeding, training,.. maar eerder of ik in het zak ben gezet of niet?

Ik ben 6 weken geleden gestart met mijn eerste cycle. EINDELIJK! Na heel lang overwegen toch de stap gemaakt.
De cycle is 500mg test cyp per week. Ik zet om de 5e dag 1,5ml. (wekelijks 525mg ongeveer)
Vandaag zijn we precies week 6. Gewichtstoename, kracht, esthetisch is net hetzelfde wat ik kan verwachten naturel. Gewicht is over de 6 weken gestegen van 91kg naar 92-93kg. Vet is een beetje hoger als normaal maar dit zal dankzij de 4700kcal komen.

Ik heb een sterk vermoeden dat dit spul fake is.
Ik merk 0,0 progressie, libido is lager dan normaal, mijn witte bloedcellen zijn aan het flippen... al de Sides zonder de voordelen.
Ik heb net een gesprek gehad met een persoon waarvan ik weet dat die ervaring/kennis heeft.
Zijn advies: Stoppen, nakuren. Wachten tot je herstelt bent en andere gear gaan halen.

Nu vraag ik toch nog even een second opinie. Wat is jullie mening hierover?
De bloedwaarden zijn van toen ik nog naturel was en van vorige week wanneer ik 5 weken "on" ben. Deze heb ik geplaatst in een bijlage.$

Alvast bedankt!
Naturell.png
 

Bijlagen

  • 500mg test: 5 weken in.png
    500mg test: 5 weken in.png
    63 KB · Weergaven: 130
  • 500mg test: 5 weken.in.png
    500mg test: 5 weken.in.png
    28 KB · Weergaven: 131
  • Naturel.png
    Naturel.png
    68,4 KB · Weergaven: 135
Laatst bewerkt:
Injecteer je correct? Misschien je zonnebril eens afzetten, dat zal ook wel helpen.
 
Misschien zie ik het verkeerd maar ik kan gewoon je naam zien op de pdfjes
 
Post een foto in de echt/nep sectie
 
Injecteer je correct? Misschien je zonnebril eens afzetten, dat zal ook wel helpen.
Ik injecteer in mijn glute med. Ik injecteer met 21G. x 1 1/2".
Ik zou het enorm sterk vinden als ik verkeerd injecteer.
De eerste injectie is gezet door iemand met ervaring. Vanaf toen heb ik alle injecties zelf gezet.

Als je kijkt naar mijn bloedwaarden zal je zien dat de witte bloedcellen enorm verhoogd is en mijn lichaam vecht tegen een "ontsteking".
Dus het doet sowieso, iets...
 
Ik gain op 500mg test 5kg de eerste week lol
 
Opgeschoond. Bewaar het trollen voor in de humor en geouwehoer sectie.
 
Kan nog steeds je naam zien. "Man 25 jaar."
Ik kan het ook zien, * uit *.
Niet zo handig ivm eventuele werkgever, vrienden enz.
Anyway, je kan foto's van je product posten in Echt of Nep.
 
Laatst bewerkt:
Na 5 weken test cyp nog steeds binnen de testosteron referentiewaarden. Lijkt me vrij duidelijk toch?
 
Ik kan het ook zien, J uit S.
Niet zo handig ivm eventuele werkgever, vrienden enz.
Anyway, je kan foto's van je product posten in Echt of Nep.
Oke, ik denk dat ik het gefixt heb.
Ik heb het vervangen door screenshots. Dank je!
 
Na 5 weken test cyp nog steeds binnen de testosteron referentiewaarden. Lijkt me vrij duidelijk toch?
Is het niet de bedoeling om een flinke toename in testosteron te zien?

Dat dit je lichaamseigen productie onderdrukt ben ik me van bewust.
Ik dacht wel tijdens een bloedproef hier een toename van te zien.
Je kan toch geen verschil zien in je lichaam tussen testosteron dat je injecteert of lichaamseigen testosteron. Of zie ik dit verkeerd?

Dank je wel!
 
Is het niet de bedoeling om een flinke toename in testosteron te zien?

Dat dit je lichaamseigen productie onderdrukt ben ik me van bewust.
Ik dacht wel tijdens een bloedproef hier een toename van te zien.
Je kan toch geen verschil zien in je lichaam tussen testosteron dat je injecteert of lichaamseigen testosteron. Of zie ik dit verkeerd?

Dank je wel!
Je bloedwaarde testosteron hoort dan natuurlijk sky high te zijn. Wegpleuren die zooi.

Een foto in de echt of nep heeft ook geen zin, want ongeacht wat iemand gaat zeggen: een beter bewijs dan je bloedwaardes ga je niet krijgen.
 
Je bloedwaarde testosteron hoort dan natuurlijk sky high te zijn. Wegpleuren die zooi.

Een foto in de echt of nep heeft ook geen zin, want ongeacht wat iemand gaat zeggen: een beter bewijs dan je bloedwaardes ga je niet krijgen.
Oke, dat was ook mijn gedacht.
Einde verhaal dus.
 
Je bloedwaarde testosteron hoort dan natuurlijk sky high te zijn. Wegpleuren die zooi.

Een foto in de echt of nep heeft ook geen zin, want ongeacht wat iemand gaat zeggen: een beter bewijs dan je bloedwaardes ga je niet krijgen.

Hoe komt het dat mijn bloedwaarden zo verhoogd zijn?
Ik zie een toename in witte bloedcellen. Wat kan wijzen op een ontsteking.
Zou dat komen omdat ik een 'olie' in spuit? Of zou dit wat anders kunnen zijn?
 
Hoe komt het dat mijn bloedwaarden zo verhoogd zijn?
Ik zie een toename in witte bloedcellen. Wat kan wijzen op een ontsteking.
Zou dat komen omdat ik een 'olie' in spuit? Of zou dit wat anders kunnen zijn?
Daar heb ik helaas geen idee van, dan zou je denk ik moeten weten wat er dan wel in zit.
 
Back
Naar boven