AndroidHealthClinic

6 weken anavar + 12 weken Testosteron Enanthaat kuur

Bezoekers in dit topic

A.R121

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2021
Berichten
37
Waardering
7
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
16%
Dag beste mensen,

Ik heb wat advies nodig en zou erg blij zijn als iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb momenteel een var only kuurtje achter de rug (6 weken op 60mg per dag). Ik zit te denken om hier achteraan meteen een Test-e only kuurtje te doen voor +/- 12 weken op 500mg per week. Zouden jullie mij aanraden om eerst te gaan nakuren en te wachten met het gebruiken van Test, of zou ik het meteen erachteraan kunnen plakken? Ook lees ik veel positieve berichten over HCG tijdens de kuur, maar dat het na de kuur je herstel in de weg zou zitten. Dus op basis van wat ik nu weet heb ik een schema geschetst voor mijzelf. Ik zou graag wat feedback erover willen zodat ik het als het nodig is kan aanpassen.

Alvast bedankt!

-Week 1/12 : 500 mg test-e per week verdeeld over 2 injecties per week. (Ma -Do)

-Week 1/12 : 250iu HCG injecten 2x per week.

-Week 13/17: Nolvadex 20mg per dag als PCT.
 
Of het aan te raden is om nog twaalf weken door te gaan is voor mij moeilijk te bepalen.
Om dat zeker te weten zou je een bloedtest moeten doen.
2x250iu hcg is te weinig. 2x500iu is al een stuk beter en voor de meeste mensen genoeg om de ballen op formaat te houden.
Dat brengt me bij de volgende vraag: Zijn je ballen in de afgelopen zes weken gekrompen? Want als ze gekrompen zijn ga je waarschijnlijk een wat hogere dosis hcg moeten blasten in het begin.
 
Of het aan te raden is om nog twaalf weken door te gaan is voor mij moeilijk te bepalen.
Om dat zeker te weten zou je een bloedtest moeten doen.
2x250iu hcg is te weinig. 2x500iu is al een stuk beter en voor de meeste mensen genoeg om de ballen op formaat te houden.
Dat brengt me bij de volgende vraag: Zijn je ballen in de afgelopen zes weken gekrompen? Want als ze gekrompen zijn ga je waarschijnlijk een wat hogere dosis hcg moeten blasten in het begin.
Ik heb niet echt gemerkt dat ze kleiner zijn geworden. Wel heb ik dat ik de laatste week vooral best vermoeid door de dag heen ben en best een laag libido heb. Het omhoog krijgen uiteindelijk is wel snel gedaan. Bedankt voor je bericht!
 
Ik heb niet echt gemerkt dat ze kleiner zijn geworden. Wel heb ik dat ik de laatste week vooral best vermoeid door de dag heen ben en best een laag libido heb. Het omhoog krijgen uiteindelijk is wel snel gedaan. Bedankt voor je bericht!
Ja je hebt vrij weinig testosteron en oestrogeen meer in je lijf en dan kun je zulke klachten krijgen.
Ik zou hcg dan pakken op 2x500iu.
Testosteron eventueel naar 350-400mg.
 
Ja je hebt vrij weinig testosteron en oestrogeen meer in je lijf en dan kun je zulke klachten krijgen.
Ik zou hcg dan pakken op 2x500iu.
Testosteron eventueel naar 350-400mg.
Klasse man dankjewel. Dan zal ik mijn schema aanpassen naar 350mg test voor 12 weken en 1000iu HCG per week (2x500).
 
Na 6 weken eigen test onderdrukken en geen synthetische test toevoegen ga je inderdaad wel wat merken qua libido.
In principe kan je best overgaan op test-e. Ideaal is het plan niet, maar daar is het nu al te laat voor. Het kan geen extra kwaad over de optie om een andere keer alsnog 500mg test te doen.
Maar ik zou in dit geval wel hcg er bij nemen. Vooral de eerste paar weken iets meer zetten om snel weer je libido etc terug te krijgen.
 
Na 6 weken eigen test onderdrukken en geen synthetische test toevoegen ga je inderdaad wel wat merken qua libido.
In principe kan je best overgaan op test-e. Ideaal is het plan niet, maar daar is het nu al te laat voor. Het kan geen extra kwaad over de optie om een andere keer alsnog 500mg test te doen.
Maar ik zou in dit geval wel hcg er bij nemen. Vooral de eerste paar weken iets meer zetten om snel weer je libido etc terug te krijgen.
Zal ik wat mee doen dankjewel! Welke hoeveelheden HCG zou je mij aanraden in het begin?
 
Zoals wat al werd voorgesteld 2x500iu is prima.
 
Back
Naar boven