XXL Nutrition

6 weken cutten resultaat

Bezoekers in dit topic

Robert DH

Novice
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Hallo allemaal,

zit al een tijdje op dit forum maar nooit wat gepost. dus bij deze mijn 1e post :)

6 weken geleden heb ik het trainen goed opgepakt, voorheen ging ik wel naar de gym, maar zonder een voedingschema kwam er maar geen resultaat. Ik ben in deze 6 weken iets meer dan 5,5kg kwijt door het tracken van me macros en HITT cardio.

Ik heb hiervoor nooit echt een goede cut of bulk gedaan, daarom vroeg ik mij ook af wat nu het beste is om te doen.

Cleanbulk of nog verder met cutten ? Mijn doel was om voor de zomer droog te staan. Mijn bench en shoulder press zou ik graag omhoog willen knallen, zit al een jaar op het zelfde gewicht met de presses.
Daarom dacht ik zelf aan een cleanbulk zodat ik aan me zwakke punten kan werken, maar wil zo min mogelijk vet aankomen voor de zomer. wat vinden jullie ?



Stats

gewicht 74kg
vetpercentage 8% op zo een elektrische apparaat op de sportschool. denk zelf dat ik rond de 11-12% zit

Bench 75kg
Squat 140kg
Deadlift 135kg
Overheadpress 40kg

before cut.jpg


after cut.jpg


20150521_134425.jpg
 
Netjes! Zou gewoon clean bulk doen, net boven onderhoud. Kan je lekker lean blijven in de zomer en misschien langzaam aankomen.
 
Wat je eventueel ook kan doen, omdat je droog wilt blijven staan deze zomer, is een soort van recomp houden.
De ene dag onder je onderhoud, andere dag boven.
SkaterMarvin van't forum is er bijvoorbeeld grote fan van.
 
Wat je eventueel ook kan doen, omdat je droog wilt blijven staan deze zomer, is een soort van recomp houden.
De ene dag onder je onderhoud, andere dag boven.
SkaterMarvin van't forum is er bijvoorbeeld grote fan van.
Is dat niet een vorm van carb cycling ?
 
Sterke squat vergeleken met je bench bro
 
Is dat niet een vorm van carb cycling ?

als je het doet dmv carbs hoger en lager wel.
trainingsdagen je carbs wat hoger en rustdagen de eiwitten wat hoger en carbs lager.
 
Sterke squat vergeleken met je bench bro
ja ik weet het man, chest en schouders moet ik echt aan werken.ik wil me hier ook op gaan focussen de komende maanden. Ben altijd het sterks geweest in me benen.
 
Goede progressie gezien het tijdsbestek, zonder twijfel!

Enkel en alleen te danken aan training en dieet?
 
Netjes! Zou gewoon clean bulk doen, net boven onderhoud. Kan je lekker lean blijven in de zomer en misschien langzaam aankomen.

weer zo'n belachelijk advies van je. niet gek dat je zoveel mensen tegen je krijgt.
Clean ... en lean blijven ... tsjonge wat een bagger advies weer.
 
Vind het zo gek nog niet martin. Wat dan, jezelf binnen 4 maanden vetmesten? Imo niets mis met 0,6-0,8kg/maand gain. (denk dat 3nigma ongeveer op deze getallen doelt)
 
Vind het zo gek nog niet martin. Wat dan, jezelf binnen 4 maanden vetmesten? Imo niets mis met 0,6-0,8kg/maand gain. (denk dat 3nigma ongeveer op deze getallen doelt)

Weet je wat het is, het komt van 3nigma. Die vindt dit soort adviezen lean blijven en heel licht gainen belachelijk.


Mijn eigen idee zou zijn, ga net boven onderhoudsbehoefte en schoon eten. Zodat je wel nog wat massa kan aanzetten en bf% laag houden.
 
Weet je wat het is, het komt van 3nigma. Die vindt dit soort adviezen lean blijven en heel licht gainen belachelijk.


Mijn eigen idee zou zijn, ga net boven onderhoudsbehoefte en schoon eten. Zodat je wel nog wat massa kan aanzetten en bf% laag houden.

oh caught by sarcasm dus :p
 
Back
Naar boven