Fitness Seller

6 weken Epistane Cycle

  • Topic starter Cain69
  • Startdatum
  • Reacties 197
  • Weergaven 47K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Cain69

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
289
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Ik ga deze week beginnen aan me 6 weken Epistane cycle (4x per week)
de cycle gaat er als volgt uit zien,

wk 1 10-20-30-30
wk 2 30-30-30-30
wk 3 30-40-40-40
wk 4 40-40-40-40
wk 5 40-40-40-40
wk 6 40-40-40-40

Zondag, Maandag, Woensdag, Donderdag.

De volgende supps ga ik gebruiken voor tijdens de cycle.

OP ON dagen
Omega 3 2x 1gr
Cycle support, 2 scoops (AM - PM)
Liv.52 2 tlps
Potassium 1gr - 10x 99mg verdeelt over de dag
Taurine 4 a 8gr - verdeelt over de dag
Cissus 4gr - 2x AM - PM


OP OFF dagen
Omega 3 2x 1gr
Post cycle support 2x AM - PM
Cycle support 1 scoop
Cissus 4gr - 2x AM - PM
Taurine 2 a 4gr
Liv.52 2 tlps

PCT wk 1 tm wk 2
Indole 3 Carbinol 3x 200mg (verdeelt over de dag)
Cycle support 1 scoop
Liv.52 2 tlps
Post Cycle support 2x AM - PM
ZMA

PCT wk 3 tm wk 4
Post Cycle support 2x AM - PM
Indole 3 Carbinol 3x 200mg (verdeelt over de dag)
ZMA

Het enige waar ik nog op moet wachten is me bloed onderzoek die krijg ik als het goed is donderdag of vrijdag, Als alles oke is ga ik zondag beginnen.

Bloed onder zoek is binnen, heb een telage vrij testosteron 201

Mijn Stats zijn 1.71, 73kg, BF 12%

Ik zal mijn voeding opschroeven naar 2500Kcal low carb en 3000Kcal hi carb (Refreed)
 
Laatst bewerkt:
4 doseringen perweek ??? Gewoon 7 dagen slikken, is beter voor je bloedwaarden
en gelijk de eerste week al opbouwen naar 40 mg. Verder zou ik zorgen dat je wat nolva te pakken krijgt voor je pct;)
 
Ik neem Post cycle support tijdens me off dagen om me bloedwaarden instant te houden
 
Tog zou ik het op de normale manier doen ipv post cycle support suplement te gebruiken ( is tog allemaal brol) en om nou voor de kosten van zo'n extra potje epistane te gaan miauwen die extra 30-40€ kom je tog ook wel overheen;)
 
heb 2 potjes epistane, alleen is dit mijn eerste kuur dus van daar deze methode.
 
Kan je je stats nog erbij posten.
Verder houd ik je log bij :)
 
4x per week geeft denk wel rare schommelingen ja. Denk dat je dan veel beter bijv 4 weken non-stop kan gebruiken.
 
zal je logje volgen! succes
 
succes ik g ook kijken
 
ga ik ook opvolgen..

kan begrijpen dat je 6 weken wilt pulsen (want dat is het uiteindelijk) ipv 4 weken gewone cycle..
Heb ook gepulsed bij mijn 1e cycle..
 
4 doseringen perweek ??? Gewoon 7 dagen slikken, is beter voor je bloedwaarden
en gelijk de eerste week al opbouwen naar 40 mg. Verder zou ik zorgen dat je wat nolva te pakken krijgt voor je pct;)

Sluit ik me bij aan... je kunt beter een full cycle doen als je toch al 4 dagen pakt.

Ik begrijp ook het gebruik van Liv.52 en (post) cycle support niet... dit soort supps reinigt misschien je lever maar zorgt er ook voor de werking van Epistane minder wordt. Je kuur is waarschijnlijk afgeleid van een amerikaanse forum waar dit veelal wordt gedaan. Persoonlijk zou ik deze weglaten en Post Cycle Support tesamen met Nolvadex gebruiken als PCT dus na de kuur.

Anyway, dit gaat weer een interessante log worden. Succes maat! :D
 
Ik heb de uitslag van me bloed onderzoek gekregen en ik heb een laag testosteron niveau 310, ik denk dus dat Epistane mij zeer goed zal gaan doen!


Ik moet over 4 a 6 weken op nieuw een bloed onderzoek laten doen kan ik gelijk kijken wat de waarde zijn na me Epistane.
 
Day 1

Eerste dosis Epi genomen 10mg 45 minuten pre workout voelde me het zelfde geen bewerkingen of wat so ever.
 
Laatst bewerkt:
ga ik ook volgen begin morgen ermee ik doe 4 weken full 20 30 40 40 succes
 
Gisteren was Day 2

10mg pre - 10mg post

Benen/schouders

Moet toch toe geven dat ik minder verzuring kreeg en een gigantische pomp in me boven benen had. Me boven been was zo gigantisch op gepompt dat ik haast niet meer fatsoenlijk kon lopen :eek: voor de rest had ik weer te weinig geslapen, Heb de laatste tijd last van slaap problemen, 1 ding merkte ik wel van ochtend en dat was dat ik met moeite me bed uit kwam, Maar dan kan ook weer komen door de Cissus die ik voor het slapen had genomen.

Day 3

Post cycle support genomen
1 scoop Cycle support.


P.s Nemen jullie Epistane ook in met grapefruit sap en of EFA vetten ?
 
waarom zou je het met grapefruit sap in moeten nemen volgens jou?
 
niet volgens mij volgens veel Epistane gebruikers op verschillende Amerikaanse forums,
Grapefruit zorgt voor een beteren absorptie en de EFA vetten zorgen ook er voor dat het product goed wordt op genomen als je geen Grapefruit heb. wat voor alle Methyl producten geld.
 
Als je liever niet hebt dat dit soort vragen in je topic behandeld worden moet je de vraag maar negeren...

Maar wat zijn nou eigenlijk die risico's dat je daadwerkelijk een shutdown krijgt tijdens je Epistane kuurtje....en als je dan een shutdown krijgt wat zijn daar de risicos dan van... (verminderde testosteron productie)???
 
Wat dacht je van totaal geen testosteron productie!

Je lichaam stopt volledig met het produceren van bijna alle hormonen, Vandaar ook de bij naam Shutdown, Volledige stopping.

De risico is erg klein met Epistane aan gezien het een milde product is en ik ook niet hoger dan 40mg zal gaan zal dat nauwelijks het geval zijn, Ik ga halvewegen mij cycle een bloed test doen om te kijken hoe ik er voor sta.

Maar wie weet als ik me echt goed voel bij week 5 dan gooi ik week 6 wel op 50 mg
 
Wat dacht je van totaal geen testosteron productie!

Je lichaam stopt volledig met het produceren van bijna alle hormonen, Vandaar ook de bij naam Shutdown, Volledige stopping.

De risico is erg klein met Epistane aan gezien het een milde product is en ik ook niet hoger dan 40mg zal gaan zal dat nauwelijks het geval zijn, Ik ga halvewegen mij cycle een bloed test doen om te kijken hoe ik er voor sta.

Maar wie weet als ik me echt goed voel bij week 5 dan gooi ik week 6 wel op 50 mg

hahah weet nu helemaal zeker dat ik het niet aandurf:P:P:P:P
 
Back
Naar boven