AndroidHealthClinic

6 weken Epistane Cycle

Bezoekers in dit topic

ahja zo ja...
Nja ik ben niet echt gewoon met pilletjes te werken...
supps zijn altijd poeder omdatk ik dat beter vind als pillen en voor de rest inject ervaring, was niet echt een voorstander van pilletjes maarja aangezien deze weinig schade toebrengen , toch eens proberen:)
Daarvan mss de verwarring , ik weet niet wat jij er aan hebt om me daarvoor een sul te noemen, maar ja als jij je daar beter door voelt, fijn zo...
 
Er staat serving size :2 capsules/serving per container: 45/Amount per serving 20 mg
ingre: 2,3-Epithio-17a-methyletioallocholan- 17-ol
other ingre: Maltodextrin
Suggested use: take 1-3 caps daily.
Dus volgens die 20mg capsules zouden die mannen ier 20 tot 60 mg elke dag aanraden:D

En dan helemaall vanonder op de witte band van de container staat 90 capsules
Is da bij uw potjes ook wouterG?
3 potjes fake zou wel spijtig zijn :D

Weet ik zo even niet...maar het zal kloppen. Don't worry.


Maar je hebt 3 potjes zeg je?:) Dat wordt dus knallen ..
 
ja maar het is voor 2 man...
Ik vind 90 capsules in feite bepikt omdat je zelfs voor de laagste kuur meer dan 90 voor nodig hebt maarja goed, we komen wel toe. Ik zal proberen een logje te posten. Ik denk dat ik het op 30 ga houden na de opbouwweek om mijn gevoeligheid te sparen voor de 2e epistanekuur, tenzij ik zie na de 3e week dat het balen doet, dan verhoog ik de 4e tot 40...
Maar jij sprak eens over een lange kuur van 5 weken, maar ik meen me te herinneren dat na 4 weken het beste er af is, of heb jij daar andere ervaring mee?
 
ja maar het is voor 2 man...
Ik vind 90 capsules in feite bepikt omdat je zelfs voor de laagste kuur meer dan 90 voor nodig hebt maarja goed, we komen wel toe. Ik zal proberen een logje te posten. Ik denk dat ik het op 30 ga houden na de opbouwweek om mijn gevoeligheid te sparen voor de 2e epistanekuur, tenzij ik zie na de 3e week dat het balen doet, dan verhoog ik de 4e tot 40...
Maar jij sprak eens over een lange kuur van 5 weken, maar ik meen me te herinneren dat na 4 weken het beste er af is, of heb jij daar andere ervaring mee?

5 weken kan wel...ik kreeg zelf last van moodswings bij een 6de week.

Maar goed ik vind de sides van epistane te verwaarlozen. 3 potjes voor 2 man is 135 caps voor 1 pers. Maak daar iets moois van. 5 weken op 40mg..waarvan de eerste week opbouwend. :thumb:

En qua gains.. de eerste 4 weken zijn het beste..maar de 5de week gain je ook nog hoor
 
Maatje van me is net klaar met 6 weken 80 mg.. Vond het niet echt heel bijzonder zei die.. Wel wat gegained, kilotje of 5, maar of ie dat vast gaat houden vraag ik me af :rolleyes:
 
Maatje van me is net klaar met 6 weken 80 mg.. Vond het niet echt heel bijzonder zei die.. Wel wat gegained, kilotje of 5, maar of ie dat vast gaat houden vraag ik me af :rolleyes:

Hoe ziet zijn complete pct eruit dan?
 
nolva, meer heb je niet nodig..

Ok, dus volgens jou is zijn pct compleet gedekt. Waarom wordt er dan getwijfeld of hij nog wat vast blijft houden?

Ik bedoel, Epistane levert voornamelijk droge gains, dus veel vocht zal hij niet verliezen.
 
5 kilo in 6 weken is toch niet bepaald weinig? Vooral als het idd droge gains zijn.
 
80mg man, dat is 2 keer de aanbevolen hoeveelheid.
Niet echt aan te raden, lijkt me niet goed voor je lever.
 
80mg man, dat is 2 keer de aanbevolen hoeveelheid.
Niet echt aan te raden, lijkt me niet goed voor je lever.

Genoeg mensen die op 100/150 mg winstrol / oxy zitten.. Lever schade is overrated.. Merk echt dat mensen die epistane of andere "supplementen" nemen, dat vaak doen omdat ze de stap naar het echte werk te groot vinden, en er daarom ook nog eens 100.000 poedertjes en pilletjes en liver dit, liver dat bij nemen..

Doe niet zo gek en zet die spuit!:D
 
Ja zeg dat tegen die maat van je :p
Om eerlijk te zijn zie ik een opstapje met orals ook meer zitten als gelijk die spuit erin zetten..
 
Ja zeg dat tegen die maat van je :p
Om eerlijk te zijn zie ik een opstapje met orals ook meer zitten als gelijk die spuit erin zetten..

Klopt, in de praktijk gebeurd dat ook 9 van de 10 keer, alleen het beste begin je meteen met spuiten.. En na de 1e keer injects snappen de meesten ook niet meer waarom ze die oral only gedaan hebben ;)
 
..........
 
Laatst bewerkt:
allo,
ik ben van plan een havoc kuurtje te starten maar heb wat last van mijn schouder. ben dit kuurtje nu al een paar maand aan het uitstellen daardoor maar de pijn komt onregelmatig terug. zou ik beter nog wat wachten? is een stekende pijn en mijn schouder maakte dat pop geluid elke keer als ik een cirkel draai met mijn arm. geen erge zeer gewoon wat steken af en toe...
 
Back
Naar boven