AndroidHealthClinic

6 weken Epistane Cycle

Bezoekers in dit topic

Zij ik pro-hormoon ?
Zoek op google wat pro-aas betekend.
"echte" aas kan je niet in een supps winkel kopen pro-aas wel.
daarom zeg ik dat het een pro-aas is want zo wordt die ook officieel geclassificeerd heeft niet met conversie of direct gebruik te maken.

en waar zijn jou 100kg progress foto's.....

op die manier, het wordt dus een pro-aas genoemd zodat ze het mogen verkopen, want een AAS mag nooit legaal in een winkel worden verkocht

foto's van mijn eerste epistane kuur tot 99kg staan in mijn topic
 
welke van de 1002 topics ?
 
jongens spaar elkaar, ik zie zeker wat vershil bij cain. het mag dan geen coleman zijn maar voor 4 a 6 weekjes is het toch een leuke vooruitgang.
 
jongens spaar elkaar, ik zie zeker wat vershil bij cain. het mag dan geen coleman zijn maar voor 4 a 6 weekjes is het toch een leuke vooruitgang.

zonder epistane wel met epistane vindt ik het gewoon matig maar als hij er tevreden mee is super toch ik zou er niet tevreden mee zijn
 
[Link niet meer beschikbaar]

Waar zijn je zijn je spieren en of waar is die aerodynamische look van je ?


Sorry maar ik ga je echt uit je droom helpen ik zie alleen maar een toename in BF op je foto en niet tot weinig spiermassa, ach zo lang jij ook maar blij bent met je progress toch....

*EDIT*

Kan er een slotje op deze topic, was nooit echt de bedoeling op sommigen mensen op dit forum een minderwaardigheidscomplex te bezorgen...
 
zonder epistane wel met epistane vindt ik het gewoon matig maar als hij er tevreden mee is super toch ik zou er niet tevreden mee zijn

tuurlijk is hij meschien tevroeg begonnen met ""kuren"" er had imo meer massa op gekunt.

maar in 6 weken had je dit imo naturel nooit kunnen behalen. hier op dbb wordt er met kilo"s en gains van jewelste gegooit de helft is vet en vocht en gelul. cain heeft zijn bf goed ondercontrole en chiks dig it. nu gaat ie lekker veder met test only wat ik ook een verstandige keuze vind.

als ik het zelf kon overdoen , had ik een ph kuurtje een leuke kennismaking met ""aas"" gevonden.

ook ervanuitgaande dat cain een heel andere lichaamsbouw heeft dan jou, en het voor zijn doen wie weet wel heel goed kan zijn,
 
@ bulk inwording

Mensen zoals jou moesten ze echt terugsturen naar het Mcdonaldsforum.
Waar slaat zo'n post op, in mijn ogen is dit puur jaloezie.
Cain heeft dikke progressie gemaakt met een product als Epistane.
Een product wat je niet moet vergelijken met Test.
Hij staat kurkdroog en heeft massa gegaind, en dat voor een prohormoon als
Epistane...met andere woorden, dit zijn prima gains.

Anyway, jammer dat mensen zoals 'bulk inwording' dit forum vervuilen.
Totaal geen toegevoegde waarde..vrij logisch als je niet weet waar je over praat.
 
@ bulk inwording

Mensen zoals jou moesten ze echt terugsturen naar het Mcdonaldsforum.
Waar slaat zo'n post op, in mijn ogen is dit puur jaloezie.
Cain heeft dikke progressie gemaakt met een product als Epistane.
Een product wat je niet moet vergelijken met Test.
Hij staat kurkdroog en heeft massa gegaind, en dat voor een prohormoon als
Epistane...met andere woorden, dit zijn prima gains.

Anyway, jammer dat mensen zoals 'bulk inwording' dit forum vervuilen.
Totaal geen toegevoegde waarde..vrij logisch als je niet weet waar je over praat.

precies, anders zou niemand hier gains maken volgens jou, ga toch weg gek
 
Ow sorry ik was vergeten dat jij FATSO "powerlifter" was. My bad!

Maar ik denk dat jij de straat voorbeeld ben van de FATSO die je in de gym tegen komt en de hele jaar door zegt dat die in de bulk zit haha, Ik neem aan dat jij zeker door gaat als je BF OP 40% zit zeker ?


Balletdanser die gekrenkt is:eek: kijk hem zijn best doen:haha:

Sorry, dat ik de waarheid spreek. Ik zie geen verschil van after en nu.
je hebt jezelf lopen harsen en wat olie gesmeerd, dat is de enige veranderen die op te maken is.

Je bent gay. Leden komen hier hun progressie showen jij komt met je gladde lichaam hier klandizie verhogen.

je hoeft enkel het volgende in je onderschrift te zetten: "Een zeer vrouwelijke lichaam, intiem geschoren zoekt mannen met enorme gains voor een avontuurtje"
 
Balletdanser die gekrenkt is:eek: kijk hem zijn best doen:haha:

Sorry, dat ik de waarheid spreek. Ik zie geen verschil van after en nu.
je hebt jezelf lopen harsen en wat olie gesmeerd, dat is de enige veranderen die op te maken is.

Je bent gay. Leden komen hier hun progressie showen jij komt met je gladde lichaam hier klandizie verhogen.

je hoeft enkel het volgende in je onderschrift te zetten: "Een zeer vrouwelijke lichaam, intiem geschoren zoekt mannen met enorme gains voor een avontuurtje"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En in welk hokje zullen we jou plaatsen? :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


En in welk hokje zullen we jou plaatsen? :rolleyes:

Man hou op zeg.. dat past in geen hokje.. hangt van alles over de randjes van het hokje heen
 
Hij staat anders wel in een kledinghokje:D
 
Mooi trouwens dat zulke mensen, zo'n kritiek geven:D....
 
Balletdanser die gekrenkt is:eek: kijk hem zijn best doen:haha:

Sorry, dat ik de waarheid spreek. Ik zie geen verschil van after en nu.
je hebt jezelf lopen harsen en wat olie gesmeerd, dat is de enige veranderen die op te maken is.

Je bent gay. Leden komen hier hun progressie showen jij komt met je gladde lichaam hier klandizie verhogen.

je hoeft enkel het volgende in je onderschrift te zetten: "Een zeer vrouwelijke lichaam, intiem geschoren zoekt mannen met enorme gains voor een avontuurtje"

Ik wacht met smart op jouw permanent ban. :)
 
ik had hem eik al verwacht:D
 
mods kijken niet zoveel in de supplementen forum denk ik.
 
Back
Naar boven