AndroidHealthClinic

6 Weken niet trainen vanwege operatie - Afvalschema goed?

Bezoekers in dit topic

Maxxieh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
29
Waardering
0
Afgelopen vrijdag heb ik een operatie gehad en ben ik verholpen van mijn gyno. Maar mijn arts raadde aan om 6 weken niet te sporten. Toch wil ik gebruik maken van deze 6 weken om mijn vetpercentage omlaag te brengen, dit zit nu rond de 20%. Denken jullie dat onderstaand schema zal voldoen?

34dlj83.png


Graag tips. :)
 
afvallen zonder krachttraining is niet goed voor spierbehoud !
 
afvallen zonder krachttraining is niet goed voor spierbehoud !

Het zal lijkt mij sowieso toch wel met minimaal spierverlies gaan tot in ieder geval een % of 15?
 
na een operatieve ingreep verhoogt je bmr btw. Afhankelijk van de ingreep.
 
Ben verholpen aan mijn gyno, maar weet niet of dit mijn BMR een boost zal geven.

Ik had al verwacht wat spieren te verliezen, maar ik hoop idd naar de 15% toe te werken. Daarna kan ik beginnen aan clean bulken, aangezien ik nog niet heel veel spieren heb aangezet. Zou daarom dit schema goed zijn, om moet ik de koolhydraten bijv. minderen?
 
Kan je wel gewoon wat bewegen? Lopen etc? Anders zou ik denk ik inderdaad je koolhydraten nog wat verlagen.
 
Eerste week kan ik weinig lopen nu, alleen korte afstanden (dus trapje op en af) is prima. Ik verwacht volgende week of de week daarop wel weer op de fiets te kunnen zitten, om weer een klein beetje te bewegen.

Ik denk dat ik de boterhammen met pindakaas vervang met een omelet van 2 a 3 eieren met wat tomaat er in. Is dat een goede?
 
Ik ga beginnen aan Eat Stop Eat. Maar wil ik van jullie weten of fasting een negatieve invloed kan hebben op het herstel van de operatie? Of praat ik nu gewoon poep?
 
Ik ga beginnen aan Eat Stop Eat. Maar wil ik van jullie weten of fasting een negatieve invloed kan hebben op het herstel van de operatie? Of praat ik nu gewoon poep?

Is een feit.
Afhankelijk van de ingreep natuurlijk.
Na een zware ingreep best genoeg calorien binnenkrijgen voor recuperatie.
 
Het is een relatief kleine ingreep.. Maar beter dat ik met Eat Stop Eat later begin, wanneer ik geen last meer heb van de wondjes, thanks!
 
Back
Naar boven