XXL Nutrition

60 seconden ?

Bezoekers in dit topic

jaja, denk vanwege bandbreedte besparing ofzo?
Viel mij ook al een paar keer op. :(

Vind zelf 60 seconden ook wel erg veel...

tsss..ik werd al gestoord van 30s wachten!

En die zoekfunctie werkt ook al niet zoals ik het graag zag, ik krijg geen goede resultaten met combineren van zoektermen, moet daarom steeds voor de zekerheid een 'single search' doen en dan pluk je me al van het plafond met 30s ... d8 je dat ik nog zin had in uitgebreid zoeken met 60s?

Espi

Ik vraag me alleen af waarom je zo dikwijls wil zoeken. Eenmaal de juiste term moet toch voldoende zijn?

Als je niet nutteloos wil wachten kan je ondertussen ook gewoon wat verder lezen/posten. 60 sec is om de rest van het board sneller te maken.

admin zei:
Ik vraag me alleen af waarom je zo dikwijls wil zoeken. Eenmaal de juiste term moet toch voldoende zijn?

Als je niet nutteloos wil wachten kan je ondertussen ook gewoon wat verder lezen/posten. 60 sec is om de rest van het board sneller te maken.

Ja maar soms was je naar iets op zoek en daarna klik je gelijk weer op de search new posts knop en dat gaat dan niet :(

Je bedoeld dat het resultaat van je search niet bevredigend was en je dus iets anders wil proberen?

Ik zal nog zien wat ik ermee doe, in de toekomst kan het misschien terug naar 30 sec, lager zeker niet. Zoeken eist enorm veel van de snelheid v/h board op dat wil je niet weten. Daarom deze ingreep. Je kiest tussen een snel board waarbij je iets moet wachten na een search, of een trager board waarbij je minder lang moet wachten na een search. het verschil is slechts 30 seconden dus zoveel maakt het niet uit. Het helpt natuurlijk als je op voorhand goed nadenkt over de juiste query zodat je search meteen goede resultaten opleverd, daarna ben je toch zoiezo 60 seconden bezig om te zoeken tussen de thread resultaten voor de info die je zocht.

hmmmz das wel zo.... maar 30 sec. lijkt me ook wel voldoende.

maar eeh die search new posts button he..waarom is dat nog steeds een temporary button. voorzover ik het me herriner was dat eerst een mooie grote button. kan dat niet weer veranderd worden? (is zo klein en verstopt nu)

bodybuilder0102 zei:

maar eeh die search new posts button he..waarom is dat nog steeds een temporary button. voorzover ik het me herriner was dat eerst een mooie grote button. kan dat niet weer veranderd worden? (is zo klein en verstopt nu)

Admin is bang dat ieder1 dan dat knopje gaat gebruiken en dan gaat de bandbreedte idd heel hard :D

bodybuilder0102 zei:

View new posts? Dat was vroeger een link. Nieuwe buttons komen binnen enkele weken.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven