- Waardering
- 0
Sorry! The administrator has specified that you can only do one search every 60 seconds.
Was toch eerst 30 seconden ? Vond 30 seconden al lang
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Sorry! The administrator has specified that you can only do one search every 60 seconds.
admin zei:Ik vraag me alleen af waarom je zo dikwijls wil zoeken. Eenmaal de juiste term moet toch voldoende zijn?
Als je niet nutteloos wil wachten kan je ondertussen ook gewoon wat verder lezen/posten. 60 sec is om de rest van het board sneller te maken.
bodybuilder0102 zei:hmmmz das wel zo.... maar 30 sec. lijkt me ook wel voldoende.
maar eeh die search new posts button he..waarom is dat nog steeds een temporary button. voorzover ik het me herriner was dat eerst een mooie grote button. kan dat niet weer veranderd worden? (is zo klein en verstopt nu)
View new posts? Dat was vroeger een link. Nieuwe buttons komen binnen enkele weken.bodybuilder0102 zei:hmmmz das wel zo.... maar 30 sec. lijkt me ook wel voldoende.
maar eeh die search new posts button he..waarom is dat nog steeds een temporary button. voorzover ik het me herriner was dat eerst een mooie grote button. kan dat niet weer veranderd worden? (is zo klein en verstopt nu)