Fitness Seller

600 gram kipfilet

Bezoekers in dit topic

Waar ligt het eigenlijk aan dat sommige kipfilets volgens de verpakking 16gr eiwit bevatten per 100gr en andere 25gr?

Ligt dit aan de leeftijd of leefomstandigheden of de kwaliteit / kwantiteit van het voer watd kip at? Of is het een combinatie van al deze factoren?
Ben ik ook wel benieuwd na, misschien ook een ander soort kip ofzo?
 
Waar ligt het eigenlijk aan dat sommige kipfilets volgens de verpakking 16gr eiwit bevatten per 100gr en andere 25gr?

Ligt dit aan de leeftijd of leefomstandigheden of de kwaliteit / kwantiteit van het voer watd kip at? Of is het een combinatie van al deze factoren?
Ze voegen vaak aan kipfilet water toe. Misschien dat die 25 g zonder water is en die 16g met?

Lijkt me alleen wel een erg groot verschil. Misschien is die 25 g bereid en die 16 g onbereid?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Waar ligt het eigenlijk aan dat sommige kipfilets volgens de verpakking 16gr eiwit bevatten per 100gr en andere 25gr?

Ligt dit aan de leeftijd of leefomstandigheden of de kwaliteit / kwantiteit van het voer watd kip at? Of is het een combinatie van al deze factoren?

Ben ik ook wel benieuwd na, misschien ook een ander soort kip ofzo?

Ze voegen vaak aan kipfilet water toe. Misschien dat die 25 g zonder water is en die 16g met?

Lijkt me alleen wel een erg groot verschil. Misschien is die 25 g bereid en die 16 ?

Kipfilet onder de 20 gram eiwit is zeker met toegevoegd water. Kip met vel is wel lager in eiwit vanwege het grotere aandeel vet.
 
Back
Naar boven