Fitness Seller

600mg test-e, 300mg tren-e, 300mg mast-e, 50mg winstrol

Bezoekers in dit topic

Maxxx1988

Novice
Lid geworden
1 mei 2015
Berichten
14
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hallo,

Eind januari wil ik het volgende gaan starten:

Mast E 300 mg p/week | week 1-10
Tren E300 mg p/week | week 1-10
Test E 600 mg p/week | week 1-10
Winnie 50 mg p/dag | week 5-10

Ik heb aromasin bij de hand mochten sides optreden. Ik probeer nog aan caber te komen.

Iemand enige tips en tricks betreffende deze kuur? Wat denken jullie dat ik kan verwachten kwa gainz en eventueel sides?
Momenteel weeg ik 85kg met een bf van 16%

Let me know your thoughts!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Eind januari wil ik het volgende gaan starten (allemaal van het merk [mod:verwijderd]):

Mast E 300 mg p/week | week 1-10
Tren E300 mg p/week | week 1-10
Test E 600 mg p/week | week 1-10
Winnie 50 mg p/dag | week 5-10

Ik heb aromasin bij de hand mochten sides optreden. Ik probeer nog aan caber te komen.

Iemand enige tips en tricks betreffende deze kuur? Wat denken jullie dat ik kan verwachten kwa gainz en eventueel sides?
Momenteel weeg ik 85kg met een bf van 16%

Let me know your thoughts!
Wat is je doel van de kuur?

Merknamen mogen niet vernoemd worden zou het even weg halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je wil zoveel mogelijk spiermassa aankomen maar je gaat alleen middelen gebruiken die er zijn om harder en droger te worden?
 
Dus je wil zoveel mogelijk spiermassa aankomen maar je gaat alleen middelen gebruiken die er zijn om harder en droger te worden?
dat omdat ik Droge spiermassa wil aankomen en geen vocht. Ik wil het liefst een zo nice mogelijke Easthetic droge look krijgen maar ook veel mogelijk massa winnen met deze kuur.
 
Laatst bewerkt:
dat omdat ik Droge spiermassa wil aankomen en geen vocht. Ik wil het liefst een zo nice mogelijke Easthetic droge look krijgen maar ook veel mogelijk massa winnen met deze kuur.
Ik zou eerst een bulking cycle doen en daarna een cutting cycle. Als je lean en droog wil blijven ga je nooit veel spiermassa aanzetten tijdens een kuur.
 
Dus je wil zoveel mogelijk spiermassa aankomen maar je gaat alleen middelen gebruiken die er zijn om harder en droger te worden?
Ik heb altijd begrepen dat je droog of minder droog wordt van je voeding. De middelen maken je visueel droog of minder droog afhankelijk of 't meer aan de androgene of oestrogene receptoren bindt (tren uitgezonderd). Ik weet niet hoe significant hoge androgene meer vetmassa verbranden of de stofwisseling verhogen ??
 
Ik doelde er meer op dat middelen zoals masteron en winstrol weinig tot geen echte spiermassa gaan toevoegen en voornamelijk gebruikt worden in wedstrijd voorbereiding en dieetfases voor meer hardheid en een bepaalde look. Wanneer je doel is om te groeien zie ik niet waarom je dat soort middelen zou willen gebruiken.
 
Je kan prima massa aankomen en redelijk lean blijven, je hoeft echt niet moddervet te bulken voor massa. Vooral op tren zal je er lekker lean uitzien
Wel zou ik persoonlijk iets langer kuren, 14 weken ofzo maar ik hou van langere kuurtjes. Zo lang tren is eventueel niet zo slim maar uiteindelijk moet je doen waar je blij van word.
Merk ook dat je test wat hoger zit dan je tren, zou persoonlijk ook liever hoger tren pakken dan test om droger eruit te zien maar ik heb weinig last van sides
Zou ook eerst wat lager bodyfat% worden voordat je begint, vind persoonlijk 16% aan de hogere kant. Als je begint op 16% zou ik toch maar een hardere bulk doen want dan is je start al niet heel droog, maar dit verschlt natuurlijk aan waar jij je zelf prettig bij voelt.
Recompen is zeker iets wat je kunt doen maar of dat iets is wat voor je werkt moet je ook maar van jezelf weten,

Ik denk dat je idee om er droog bij te lopen en massa aankomen met je huidige plan tegen zal vallen. Zou in je huidige situatie ook eerst bulken en daarna cutten, zoals spambod al zij.
 
Is dit je eerste kuur??
 
Back
Naar boven