AndroidHealthClinic

63.500 euro voor sneakers ontworpen door Kanye West (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stroboscopic

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 mrt 2012
Berichten
305
Waardering
16
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
media_xll_4884031.jpg


In de VS loopt het storm voor de sneakers die Kanye West ontwierp. Officieel kosten ze 195 euro, maar op het internet wordt er al tot 63.500 euro voor geboden.

Pas zaterdag komen de Air Yeezy 2 sneakers van Nike in de winkels, maar in heel de VS kamperen mensen al dagenlang voor de winkels in de hoop zo'n paar te pakken te krijgen.

De gelukkigen die erin slaagden de schoenen in voorbestelling op de kop te tikken, plaatsten ze inmiddels op eBay. Daar klokt het hoogste bod af op 63.500 euro.

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebr...voor-sneakers-ontworpen-door-Kanye-West.dhtml
 
63.500 euro voor een stel lelijke schoenen..... wtf?
 
Haha, welke idioot betaalt daar nu zoveel voor?!
 
collectors item
 
stop worshipping celebrities so much.. k*tschapen
 
Handig je kan de achterkant ook als kam gebruiken!
 
wel een baas als je daadwerkelijk schoenen van 63000e gewoon aantrekt
 
Goede investering sjezus... van 195 ---> 63500.
Nice.
 
haha zoveel geld, ik geef er maximum 50.000 aan
 
Handig je kan de achterkant ook als kam gebruiken!


had ik nog niet opgemerkt dank je , maar nu moet ik die shoes hebben

schoen en een kam = win win win :)
 
babykanyesmall.jpg


Overgewaarde vent met z'n schijtmuziek. Overigens ook nog een dikke racist die altijd de black-trumpet-card trekt wanneer dingen niet zijn gang gaan. Dan zijn mensen weer racisten omdat ze 'zwarte mensen geen kans geven'.

Dat ie ook weer geen smaak heeft getuigd maar weer, maar dat is ieder voor zich. Zelfde als Beats by Dr.Dre en Bieber. Ook goedkope troep, maar gaat voor 5x de prijs over de toonbank.
 
Overgewaarde vent met z'n schijtmuziek. Overigens ook nog een dikke racist die altijd de black-trumpet-card trekt wanneer dingen niet zijn gang gaan. Dan zijn mensen weer racisten omdat ze 'zwarte mensen geen kans geven'.

Dat ie ook weer geen smaak heeft getuigd maar weer, maar dat is ieder voor zich. Zelfde als Beats by Dr.Dre en Bieber. Ook goedkope troep, maar gaat voor 5x de prijs over de toonbank.


****. Kanye.
 
Al kreeg ik 195 euro toe dan ging ik er nog niet op lopen.
 
al kreeg ik ze gratis....fkng lelijke schoenen
 
Wat een gatschoenen.
 
195 euro marktwaarde en dna verkopen voor 63500, de tering:O
 
http://www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2011/02/babykanyesmall.jpg

overgewaarde vent met z'n schijtmuziek. Overigens ook nog een dikke racist die altijd de black-trumpet-card trekt wanneer dingen niet zijn gang gaan. Dan zijn mensen weer racisten omdat ze 'zwarte mensen geen kans geven'.

Dat ie ook weer geen smaak heeft getuigd maar weer, maar dat is ieder voor zich. Zelfde als beats by dr.dre en bieber. Ook goedkope troep, maar gaat voor 5x de prijs over de toonbank.

+1000
 
De stakker heeft megalomanie. Kan bepaalde muziek van hem wel smaken btw.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven