Fitness Seller

63.500 euro voor sneakers ontworpen door Kanye West (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een vaag iets , het zijn maar schoenen.. waar je waarschijnlijk in de stront mee gaat staan...

Mongolen !
 
wat een lelijke schoenen :p
 
Als ik miljardair was kocht ik ze allemaal om ze dan in de fik te steken en het filmpje op youtube zetten.
 
kan niks vinden op ebay ??
 
lol 45 euro geef ik er voor
 
zou niet eens 5 euro ervoor betalen, kanye west :roflol: wat een gaar figuur ook
 
ik dacht dat jullie nederlanders voor dit soort dingen waren? Groen roos grijs. Hoe lelijker hoe beter.
 
Iedereen zou ze bij de schoenenreus zo voorbij lopen. Een logotje en zeggen dat iemand het ontwerp heeft gemaakt doet wonderen.
 
Facebook déjà vu. Hoog geprijsd, weinig waarde.
 
over 2 dagen begint de verkoop pas.. die ebayveilingen zijn puur virtueel.

no way dat er mensen zijn die daar 63500 voor gaan neerleggen. of krijgen, want na die berichten zal iedereen ze wel opeens op ebay gaan zetten, als je er 3 tientjes meer voor krijgt mag je al blij zijn denk ik ;)
 
Was de opdracht soms 'ontwerp de meest afzichtelijke sneaker ooit' ?

Wat voor een greater fool moet je zijn om nog maar te denken aan 1 euro uit te geven aan zoiets?
 
vind ze best mooi, maar niet veel beter dan enig standaard ontwerp.
 
tumblr_loi1kjp1k01qcz2ot.png
 
http://www.blogcdn.com/www.urlesque.com/media/2011/02/babykanyesmall.jpg

Overgewaarde vent met z'n schijtmuziek. Overigens ook nog een dikke racist die altijd de black-trumpet-card trekt wanneer dingen niet zijn gang gaan. Dan zijn mensen weer racisten omdat ze 'zwarte mensen geen kans geven'.

Dat ie ook weer geen smaak heeft getuigd maar weer, maar dat is ieder voor zich. Zelfde als Beats by Dr.Dre en Bieber. Ook goedkope troep, maar gaat voor 5x de prijs over de toonbank.

++ Schijtfiguur die Kanye.
 
de achterkant lijkt op een dinosaurus
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

THEOFFICEmichaelnooooo.gif
 
:roflol: loopt hier ook zon faegot rond met nike air jeezy ofzo.
zon vieze ecto met rood haar :roflol:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven