Fitness Seller

63 bovenbenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

15Yo

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2010
Berichten
182
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
80kg
Ik heb een vraag over mijn benen,
ik heb bovenbene van 63cm, is dat normaal voor 15jarige?
ik zou graag wat smaller in de benen worden... kan dit ? zo ja, hoe?
 
wat smaller in de benen worden.. gfto voordat de beesten wakker worden man.
Waarom zou je kleine benen willen, terwijl je er al bijna doorheen zakt?
 
Jezus man zelfs mijn benen zijn dikker en ik ben een vrouw. Je zou juist moeten vragen hoe je ze dikker kan krijgen. Niks is zo onaantrekkelijk als een man met sateprikkers ;) Maar je bent nog jong dus er is nog hoop :)
 
Voor de "Ik wil smallere benen want ze zijn te groot" moet je naar dutchfitness.
 
Lol @ Ts. Dit is een bb forum wat wil je horen manieren hoe je nog dunner kan worden. Grow or gtfo.
 
Waarom vraag je of iets normaal is voor een 15-jarige wanneer je 16 bent?

Train je al?
 
je vetpercentage naar beneden halen dit scheelt een hoop
 
En minder tennissen!
 
Jij voetbalt zeker vaak? daar krijg je pas dikke benen van !
 
nee, heb vroeger gevoetbald daarna gebasket, had er geen zin meer in, nu bezig met dbb..., de benen blijven maar groeien moet altyd nieuwe broeke kopen, en dat kost geld ... altijd broeken weggooien en nieuwe kopen omdat ik er niet meer in pas snappen jullie....

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 14:20 ----------

getxxl ; ik ben 15 )), ik had vroeger toen ik 14 was een account aangemaakt, en ze namen me niet serieus daarom dat ik toen naar 15 ben gaan make en deze account ben blijven gebruiken... ik ben 15
 
Dat slaat nergens op, voor hetzelfde geld ben ik ook 14. Je kan je leeftijd tenslotte uitschakelen. Dat mensen je niet serieus nemen staat los van je leeftijd. En dat jaartje verschil zal helemaal niks uitmaken wat dat betreft :rolleyes:

PS. Nu nemen mensen je ook niet serieus... :)
 
Ik neem je wel serieus.. Als je wilt...
 
ja tuurlijk wil ik dat:) wil alleen maar serieuze reacties...
 
Dat slaat nergens op, voor hetzelfde geld ben ik ook 14. Je kan je leeftijd tenslotte uitschakelen. Dat mensen je niet serieus nemen staat los van je leeftijd. En dat jaartje verschil zal helemaal niks uitmaken wat dat betreft :rolleyes:

PS. Nu nemen mensen je ook niet serieus... :)
Dat ben je toch ook? ???

Gewoon een jaartje hier rondlezen, knallen en dan je bek opentrekken. Dan lach je jezelf ook uit om dit topic.
 
strax vragen we om een pic van zijn benen & zal Ts dit posten met als bijschrift

2mmy6h3.jpg

ze lijken ongeveer op deze :D
 
63cm is echt zo klein niet (er vanuit gaande dat TS geen vetpercentage van 20% heeft oid)
 
dude net gemeten, mijn benen zijn maar 50 cm :(
 
Op welk punt heb je gemeten TS?
 
eddywally ; nee ze lijken niet op de die.. spijtig genoeg =( ver van de die..

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 18:43 ----------

chreiz ; in het midden van de bovenbenen
 
Back
Naar boven