XXL Nutrition

63 bovenbenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap niet dat kinderen zo dik kunnen worden, word er niet meer naar gezonde voeding gekeken bij ouders???
 
tog is het zo... ben 83kg op weegschaal thuis, en weegschaal gym ben ik 84,3... wrs ligt mijn vetpercentage veel hoger dan dat van je

Zal je dan maar geloven - In ieder geval kom je naar het verkeerde forum om te vragen hoe je kleinere benen krijgt...

Als het over vet op je benen gaat, ga je beter naar http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/ gaan. Als je gewoon kleinere benen wilt qua spiermassa zit je gewoon op de verkeerde site
 
Ik snap niet dat kinderen zo dik kunnen worden, word er niet meer naar gezonde voeding gekeken bij ouders???

nee word niet naar gekeken

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 11:21 ----------

Zal je dan maar geloven - In ieder geval kom je naar het verkeerde forum om te vragen hoe je kleinere benen krijgt...

Als het over vet op je benen gaat, ga je beter naar http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/ gaan. Als je gewoon kleinere benen wilt qua spiermassa zit je gewoon op de verkeerde site

ja het vet gaat veel uitmaken niet? want heb echt veel vet op me benen en dat wil ik droog hebben
 
beetje vet kan gaan kwaad, zolang ze maar vrolijk zijn:)
 
beetje vet kan gaan kwaad, zolang ze maar vrolijk zijn:)

Ik kan me de dikke kinderen nog herinneren op mijn middelbare school, kan niet zeggen dat ze er erg gelukkiger van werden :p
 
Ik stel voor dat je gewoon eens een cut inlast. Ook als ik naar je UB pic zie, kan dat geen kwaad denk ik.

Nuja, je kan ook vanaf nu gwn clean gaan eten.... de zomer zit er toch al op.
 
van die lekkere mollige vrolijke spekbeentjes.. mmmmmm:)
 
en ecto's voelen zich THE MAN yeah ! shoutout to killy

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 11:31 ----------

Ik stel voor dat je gewoon eens een cut inlast. Ook als ik naar je UB pic zie, kan dat geen kwaad denk ik.

Nuja, je kan ook vanaf nu gwn clean gaan eten.... de zomer zit er toch al op.

mm.. ja ik denk dat ik ga cutten...
 
en ecto's voelen zich THE MAN yeah ! shoutout to killy

Nee zeker niet.
Maar zie zoveel dikke kinderen de laatste tijd, ouders hebben hierin ook een grote rol.
Dus als ze nu al dik zijn, moet je nagaan over paar jaar als metabolisme nog trager word.
 
Nee zeker niet.
Maar zie zoveel dikke kinderen de laatste tijd, ouders hebben hierin ook een grote rol.
Dus als ze nu al dik zijn, moet je nagaan over paar jaar als metabolisme nog trager word.

mmh... ouders hebben er niks mee te maken in mijn ogen.. ik eet apart, weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik doe nooit aan mc do, pizza's, en al die fastfoodshit, en tog blijf ik en ben ik zo.. geen ecto for sure )
 
Tja, bij jou is het precies het zelfde als bij ecto's alleen dan andersom.

Alle ecto's zeggen dat ze niet kunnen aankomen, dat is ook bs :p
 
Tja, bij jou is het precies het zelfde als bij ecto's alleen dan andersom.

Alle ecto's zeggen dat ze niet kunnen aankomen, dat is ook bs :p
Is idd dikke BS - Ik ben van nature een ecto / meso maar veel sterker een ecto en alhoewel ik niet rap bijkom heb ik toch al een goede 20-25kg in 4 jaar geboekt
 
ik 83kg in 15jaar tijd..
 
Cutten tijdens de ramadan lijkt me opzich wel goed te doen, soort van intermittent fasting wordt het dan?
 
mmm.. maar cutten tijdens ramadan, hoort daar dan ook krachttraining bij? ben vndaag gegaan, heb 20min cardio gedaan, en benen getraind en naar huis... 3x week 20min cardio, 2de week 3x 30min, 3de week 3x 40min.. moet krachttraining erbij ? want voel me niet zo ok toen ik KT had gedaan tijdens ramadan...
 
of is de KT noodzakelijk tijdens de cut? help?
 
Jezus man zelfs mijn benen zijn dikker en ik ben een vrouw. Je zou juist moeten vragen hoe je ze dikker kan krijgen. Niks is zo onaantrekkelijk als een man met sateprikkers ;) Maar je bent nog jong dus er is nog hoop :)

meen je dit? ik heb 69cm geloof ik en ik squat 200 en dl 245:P
 
mmm.. maar cutten tijdens ramadan, hoort daar dan ook krachttraining bij? ben vndaag gegaan, heb 20min cardio gedaan, en benen getraind en naar huis... 3x week 20min cardio, 2de week 3x 30min, 3de week 3x 40min.. moet krachttraining erbij ? want voel me niet zo ok toen ik KT had gedaan tijdens ramadan...

KT is altijd goed, maar in de cut moet je natuurlijk niet proberen je personal records te verbreken.

Ook doe je best KT voor cardio, heeft iets met de glycogeengehalten in de spieren te maken. Als je eerst cardioot ben je natuurlijk al zwaar afgepeigerd en gaan ze gewichtjes niet meer zo soepel. Anderzijds is cardio na KT beter omdat je door de KT al wat glycogeen hebt verbrand en je lichaam op een andere energiebron moet overschakelen, vet. Daarom doen mensen ook op lege maag cardio'en. Als je dit wilt gaan doen kan je beter wat BCAA's kopen om spierverlies te verminderen.
 
KT is altijd goed, maar in de cut moet je natuurlijk niet proberen je personal records te verbreken.

Ook doe je best KT voor cardio, heeft iets met de glycogeengehalten in de spieren te maken. Als je eerst cardioot ben je natuurlijk al zwaar afgepeigerd en gaan ze gewichtjes niet meer zo soepel. Anderzijds is cardio na KT beter omdat je door de KT al wat glycogeen hebt verbrand en je lichaam op een andere energiebron moet overschakelen, vet. Daarom doen mensen ook op lege maag cardio'en. Als je dit wilt gaan doen kan je beter wat BCAA's kopen om spierverlies te verminderen.

thanks voor je post ben er zeker veel mee !!
 
Back
Naar boven