Fitness Seller

Nieuws 63 homo's op gruwelijke wijze mishandeld in Irak

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.399
Waardering
38.168
63 homo's op gruwelijke wijze mishandeld in Irak

dd0vpu.jpg
[
Zeker 63 homo's zijn in Irak op gruwelijke wijze mishandeld. Hun billen werden aan elkaar vastgelijmd, waarna ze laxeermiddel kregen toegediend... Een mensenrechtenorganisatie heeft dat bekendgemaakt.

Laxeermiddel
"Een antihomogroepering gebruikt een lijm die zo sterk is dat het alleen operatief van de huid kan worden verwijderd", vertelt mensenrechtenactivist Yenar Mohamed aan AlArabiya.net. "Nadat de billen aan elkaar vastgeplakt zijn, krijgen de slachtoffers laxeermiddel toegediend. Omdat ze hun behoefte niet kunnen doen, leidt die marteling soms zelfs tot de dood. Tot nu toe zijn 63 mensen op die manier gemarteld", aldus Mohamed.

Geweigerd in ziekenhuis
Een organisatie die in Irak opkomt voor de rechten van homocoïtusuelen heeft de gruwelijke martelpraktijken bevestigd. Volgens de organisatie werden sommige slachtoffers die de marteling overleefden, zelfs geweigerd in een ziekenhuis.

Extremisten
De uiterst pijnlijke marteling werd gefilmd met gsm's en verspreid over heel Irak. "De antihomocampagne ging drie weken geleden van start, nadat moslimextremisten met fatwa's opriepen tot het afmaken van homo's", zegt Mohamed. Die wijt de toename van het aantal homocoïtusuelen overigens aan het groeiende conservatisme, die het omgaan met het andere geslacht alsmaar moeilijker maken in Irak.
 
Religion of peace
 
Zieke mensen die fanatiekelingen :(
 
en elke keer dat je denkt dat het niet zieker en gekker kan...
 
Ik vind die mensen toch wel aardig vindingrijk met betrekking tot martelingen. Maar wat een gare lui :S
 
Ik snap dat van die lijm niet zo. Het is een betrekkelijk klein oppervlak en als je er hard genoeg aan trekt dan scheurt het toch vanzelf af op een gegeven moment?
 
denk ze nemen de SAW filmen in Irak een beetje te serieus.

het word alsmaar zieker
 
Nou daar lopen de rillingen van over me rug. In Nederland wonen is zo gek nog niet.
 
rare jongens, die moslims

(dacht trouwens dat er geen homo's waren in de islam wereld :p)
 
ach.. het zijn maar homos.. lol
 
Ik snap dat van die lijm niet zo. Het is een betrekkelijk klein oppervlak en als je er hard genoeg aan trekt dan scheurt het toch vanzelf af op een gegeven moment?

anders scheurt huid wel
lijm bindingen zijn vaak ook nog gewoon te slopen door simpele huismiddeltjes
 
Lol **** Irak
 
ok, rare gozers die lui, had dit weekend ook nog eens programma hometown bagdad gezien op discovery, mag je al vrezen voor je leven als je gestudeerd hebt. Vond het toch wel cool dat er gasten zijn die metal spelen ginder
 
mijn god, ze zijn daar echt gestoord. Echt een rotte vlek op de wereldkaart
 
ze zijn wel origineel, dat moet je ze nageven:p
 
Als ik 1 bom had he, 1 enkele, dan gooide ik hem op Mekka :cool::cool::cool: en laat de derde wereld oorlog beginnen!!!! wordt tijd :D:D:D:D
 
Hoe k*t en heel erg triest het allemaal wel niet niet is.

''Hun billen werden aan elkaar vastgelijmd, waarna ze laxeermiddel kregen toegediend''
hihihi ik glimlachte wel even om deze
 
K*t volk is het :mad:
 
Back
Naar boven