Fitness Seller

Nieuws 63 homo's op gruwelijke wijze mishandeld in Irak

Bezoekers in topic

luppie

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 jul 2004
:roflol:
Kijk dit hoeft natuurlijk ook weer niet. :D

Juniormob

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 dec 2004
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
ja alle moslims zijn zo.

Enzonn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 dec 2007
Dat dat kankerland nou eens opgeblazen word...

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Als je dat zo hoort lijkt het net of de VS hebben er totaal niets veranderd. Je kan je afvragen of er eigenlijk wel veel anders is sinds de val van Saddam.

Foldinator

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2009
Lengte
1m72
Massa
78kg
Vetpercentage
17%
Wordt alleen maar erger :o

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
Als je dat zo hoort lijkt het net of de VS hebben er totaal niets veranderd. Je kan je afvragen of er eigenlijk wel veel anders is sinds de val van Saddam.

of er is meer openbaarheid in praktijken die vroeger voor de wereld verzwegen bleven...

billiejoe

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
Algeheel verbod op religie.

xamderzone

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2008
Als ik 1 bom had he, 1 enkele, dan gooide ik hem op Mekka :cool::cool::cool: en laat de derde wereld oorlog beginnen!!!! wordt tijd :D:D:D:D

++

Daarom moeten we allemaal maar flink blijven trainen met de gedachten dat we dan als een soort van Gears Of War achtige manier de wereld uiteindelijk kunnen ontdoen van deze pestplaag. Brrr rillingen krijg ik van dit soort door de islam ge-brainwashte bommentapers.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Algeheel verbod op religie.
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.

SubGenius

100% Hardcore
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2008
zouden ze hier in nederland moeten introduceren :p

MarcJ

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2006
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
Maakt denk ik weinig uit, de haat zit er bij die mafkezen gewoon in, religie of geen. IMO is de enige oplossing om alle vrouwen en kinderen tijdelijk het land uit te zetten, de overige mannen filteren, en dan heel het zaakje plat te bombarderen. En dan met schone lei van 0 herbeginnen.

heeerlijk!!

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002

Daar kan tevens een leuke realityshow van gemaakt worden.

Marky

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
27 jun 2003
Gelukkig zorgt onze Westerse politiek er tot nu toe voor dat alles op afstand blijft en de pleuris op hun eigen grondgebied plaatsvind.

We moeten vooral zorgen dat in dat soort gebieden niet teveel ontwikkeling plaatsvind, enkel de eerste levensbehoeften. Tegen de tijd dat onze taak erop zit, kunnen de Westerse troepen daar weg en zorgt hun eigen onbeschaving er wel weer voor dat het intern destabiliseerd zodat ze zichzelf onschadelijk maken en ons Westers grondgebied in haar welzijn is verzekerd.

Overigens heb ik gisteren tenenkrommend bij BNN gezien op welke wijze die homofielen elkaar uitwonen in de Hemkade. Onze tolerantie is wat dat betreft ook niet de oplossing. Elke fatsoensnorm ten spijt.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%

Dat zouden degenen die daar wonen ook graag willen, een redelijk groot gedeelte van wat zich daar radicaal gedraagt is niet eens van Irakese afkomst.

Yin Yang

HELLBOY FROM HEAVEN
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 sep 2008
Wat is dat toch met die homo haat in de wereld? Ik sta ook niet te juichen als een van mijn zoons homo blijkt te zijn, maar het zijn gewoon mensen en vaak nog gezellige mensen ook. Tuurlijk zitten er ook van die enge tussen maar dat zie je ook bij de hetro's dat is toch geen reden om ze voor altijd en eeuwig in een verdom hoekje te plaatsen.
Het is een klote wereld als het op menselijkheid aankomt dat is het gewoon bah! Ik hoop dat de homohaters terug komen als de grootste nicht die je maar bedenken kan weten ze ook eens wat het is om gehaat te worden.:mad:

KoRnAgE

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 nov 2007
Wat is dat toch met die homo haat in de wereld? Ik sta ook niet te juichen als een van mijn zoons homo blijkt te zijn, maar het zijn gewoon mensen en vaak nog gezellige mensen ook. Tuurlijk zitten er ook van die enge tussen maar dat zie je ook bij de hetro's dat is toch geen reden om ze voor altijd en eeuwig in een verdom hoekje te plaatsen.
Het is een klote wereld als het op menselijkheid aankomt dat is het gewoon bah! Ik hoop dat de homohaters terug komen als de grootste nicht die je maar bedenken kan weten ze ook eens wat het is om gehaat te worden.:mad:

Idd en dan worden de billen aan elkaar gelijmd en laxeermiddel toegedient :D.

Chewie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Ben ik de enigste die zich afvraagd waar het filmpje blijft?

Naar boven