AndroidHealthClinic

Nieuws 63 homo's op gruwelijke wijze mishandeld in Irak

Bezoekers in dit topic

homo's zwaar mishandelen maar pedofilie mag weer wel :roflol:

gewoon een bom erop. met de grond gelijk maken zo'n land. dan kunnen westerse landen de grond tenminste effectief gebruiken dmv olie boren.
 
vreselijk, maar dit simpele generaliseer hier is ook te triest voor woorden.. dit zijn geen moslim daden maar daden van enkele zieke geesten
 
Irak is een behoorlijk verdoet land en de wetteloosheid is voornamelijk te danken aan de Amerikanen (wijzelf mogen onszelf ook wel op de borst kloppen). De enige instanties die nog enige vorm van autoriteit uitoefenen zijn die van extreem gelovigen. Dusja dan krijg je vanzelf oorlogen tussen soennieten en sjieten, afranselen van homo's, en verdrijven en belagen van christenen. ach ik sta er al niet meer van te kijken.
 
Moslims zijn niet bekrompen en zijn vrede-lievend.
 
Wie zegt dat het homo's waren?
Misschien lagen zij toevallig met zijn allen op hun knieen met hun kop naar Mekka. Dit kan natuurlijk verkeerd opgevat worden.
 
En God is liefde???

Voor straf zou het opperwezen alle sneetjes van de heilige maagden moeten dichtlijmen.:D
 
Dit bericht kan niet kloppen . Er zijn 63 homo's en ze worden aan elkaar gelijmd met lijm . Hence : er is 1 homo die geen kont heeft om tegen gelijmd te worden .
 
Wie zegt dat het homo's waren?
Misschien lagen zij toevallig met zijn allen op hun knieen met hun kop naar Mekka. Dit kan natuurlijk verkeerd opgevat worden.
Idd, misschien lagen ze wel gewoon in 1 lange rij met hun schwanz in elkaars reet te bidden richting Mekka.
 
lijkt me een gruwelijke dood, sterven aan maag bloedingen.
ziek volkje daar.
 
Mss is het toch beter in die landen om je ware geaardheid niet te uiten.
 
Hoe bedoel je retarded ****s uit de Middeleeuwen die in een bed time story geloven.
 
Ik hoop stiekem dat een van die 2012 voorspellingen uitkomt en dat al de rotzooi op aarde verdelgt wordt. Veel mensen zijn toch niet meer te redden, beter gewoon weg ermee en met een schone lei beginnen.
 
Ik hoop stiekem dat een van die 2012 voorspellingen uitkomt en dat al de rotzooi op aarde verdelgt wordt. Veel mensen zijn toch niet meer te redden, beter gewoon weg ermee en met een schone lei beginnen.



Jah... vast wel.
 
Ik hoop stiekem dat een van die 2012 voorspellingen uitkomt en dat al de rotzooi op aarde verdelgt wordt. Veel mensen zijn toch niet meer te redden, beter gewoon weg ermee en met een schone lei beginnen.

- / -

Euh hoeveel van ons zullen er in de hemel komen na het einde der tijden? :eek::rolleyes:
 
smerige pisreligies ook altijd. potverdomme.
 
Back
Naar boven