AndroidHealthClinic

6e kuur hoge dosering

Bezoekers in dit topic

Ironeather

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2008
Berichten
1.499
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
121kg
Vetpercentage
11%
Beste mede ijzervreters

Het is binnenkort alweer tijd voor mijn 6e kuur en dus drm mij voorstel hier graag jullie aanvulend advies!

Stats 193 cm/119 kg14% bf

Train nu ongeveer al 7 jaar en altijd goed op me eten gelet zit nu ongeveer op 5000kcal per dag verdeelt over sow 7 a 8 maaltijden.
In deze kuur ga ik geleidelijk afbouwen naar sow 3500 kcal per dag en daarna zal ik elke 2 a 3 dagen een hoge carb dag inlassen
Deze kuur ga ik nemen met het doel te cutten en tevens wat schone massa mee te pakken!

De kuur
week 1 t/m 16 sustanon 1000mg/week.
week 4 t/m 18 100 mg proviron ed
week 1 t/m 16 primobolan 1000mg/week.
week 18 t/m 22 20 mg nolvadex
week 1 t/m 16 10 mg nolvadex

week 8 t/m 16 80 mcg clen eventuweel verhogen, 2weken op/af eventuweel off week opvangen met caffeine beginnen op 2 x 200mg

Heren 1 aantal vragen zettijden op 1 x per week houden of verspreiden natuurlijk wel makkelijk bij deze hoeveelheid ml,s maar is dit ook vereist?
Is aromasin echt nodig bij deze dosering en of eventuweel 10 mg nolvadex mee laten lopen?
Ook zal ik eventuweel hcg implenteren als dit nodig mogt zijn maar denk dat het wel losloopt
aangezien ik niet gevoelig ben voor atrofie!

Aanvullend advies & tips zijn altijd welkom!

M.v.g. Ironeather
 
Laatst bewerkt:
om te cutten kan je best met wat minder test af. ik neem nu zelf:
1000mg primo p/w
100mg test-prop eod
75mg tren eod
20mg proviron p/d

de primo zet ik 1 x per week
 
om te cutten kan je best met wat minder test af. ik neem nu zelf:
1000mg primo p/w
100mg test-prop eod
75mg tren eod
20mg proviron p/d

de primo zet ik 1 x per week

MMM Idd ook wel 1 lkkr kuurtje ziegler
Ja zet die sustanon op 1000 mg omdat ik in me laaste kuur op 750 mg al weinig respons meer had vandaar en wil sust eens vergelijken met test e
ik vraag me wel af om 10 mg nolvadex genoeg is om oestrogeen overschot op te vangen of dat er toch nog eventuweel aromasin naast moet nemen al heb ik niet echt veel last van bloaten maargoed dit is natuurlijk de eerste keer dat ik op deze dosering ga dusja weet het nog niet

Em 14 ml op 1 dag wegwerken ben benieuwt hoe dat gaat dacht eerst mssh om te verdelen over 2 spuitmomenten weet niet of dit erg nadelig is i.v.m. pieken
 
om te cutten kan je best met wat minder test af. ik neem nu zelf:
1000mg primo p/w
100mg test-prop eod
75mg tren eod
20mg proviron p/d

de primo zet ik 1 x per week

heb je bij deze kuur enige last van gyno of pak je nog een oestrogeen blokker???
grtz benjie
 
heb je bij deze kuur enige last van gyno of pak je nog een oestrogeen blokker???
grtz benjie

nee, ik heb het wel bij de hand indien nodig. wel neem ik wat bromo ivm eventuele prolactine sides.
 
neem lekker tren ipv primo, daar ga je veel harder op in de cut
 
neem lekker tren ipv primo, daar ga je veel harder op in de cut

Nope ik neem nooit meer tren vindt het eerlijk gezegt echt tiefus spul het stillen van je honger zou idd in de cut wel lkkr zijn, maar ik wil gewoon nog een beetje conditie houden en bij tren heb ik die dus niet!, echt te verschrikkelijk.
 
Zou de test gewoon lekker op 1000mg houden. Meer test = hogere verbranding.. Heb zelf ook gecut op 1750 teste en 10mg nolvadex. Persoonlijk zou ik de nolvadex op 10mg mee laten lopen.

De sustanon kun je op 1 dag zetten, verspreiden is in deze situatie naar mijn mening niet nodig.

Zou de proviron vanaf dag 1 pakken ivm de korte esters, en 25mg per 250mg test aanhouden. Eventueel 30mg/250mg ivm het esterverschil.

Voeg je nog iets toe van t3 oid?

succes!

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

nee, ik heb het wel bij de hand indien nodig. wel neem ik wat bromo ivm eventuele prolactine sides.


Bromo is iets uit the old days, kun je me aub iets meer vertellen hierover. Meen dat iemand me ooit is zei dat dit redelijk zwaar spul was. vanwaar je keuze om dit te gebruiken, enkel de trengyno? PM mag ook..

TNX
 
Bedankt voor je zinvolle reactie breda

Oke dus proviron gewoon mee laten lopen vanaf week 1 en dosering op 100 mg lijkt me beetje aan de hoge kant?
heb zelf altijd op 50 mg gedoseert en dit leek voor mij genoeg

10 mg nolvadex laat ik dan idd meelopen hoop dat dit vocht retentie uit oestrogeen overschot zal beperken.

Ik implenteer geen t3 deze keer aangezien ik bij me laaste ervaring merkte toch enig spierverlies te hebben en had het gevoel platter te zijn.
Ga overgens wel voor de eerste keer clen proberen alleen weet ik nog niet precies hoeveel ik moet gaan doseren, speelt je gewicht een belangrijke factor hierin?
Ik had zelf de gedachte 50 mcg 2dagen on/off.

Als iemand nog advies tips of aanvullingen weet hoor ik het graag.

M.v.g. Ironeather
 
Bedankt voor je zinvolle reactie breda

Oke dus proviron gewoon mee laten lopen vanaf week 1 en dosering op 100 mg lijkt me beetje aan de hoge kant?
heb zelf altijd op 50 mg gedoseert en dit leek voor mij genoeg

10 mg nolvadex laat ik dan idd meelopen hoop dat dit vocht retentie uit oestrogeen overschot zal beperken.

Ik implenteer geen t3 deze keer aangezien ik bij me laaste ervaring merkte toch enig spierverlies te hebben en had het gevoel platter te zijn.
Ga overgens wel voor de eerste keer clen proberen alleen weet ik nog niet precies hoeveel ik moet gaan doseren, speelt je gewicht een belangrijke factor hierin?
Ik had zelf de gedachte 50 mcg 2dagen on/off.

Als iemand nog advies tips of aanvullingen weet hoor ik het graag.

M.v.g. Ironeather

Bouw je clen per 3 dagen op met 20mcg tot je er niet meer tegen kan. trillen, krampen, hoge bloeddruk en hoofdpijn is wat het meest voorkomt.
Doe het voor 2 weekjes en dan overstappen op caffeine.
 
Bouw je clen per 3 dagen op met 20mcg tot je er niet meer tegen kan. trillen, krampen, hoge bloeddruk en hoofdpijn is wat het meest voorkomt.
Doe het voor 2 weekjes en dan overstappen op caffeine.

MM was niet van plan om me grens op te gaan zoeken maar rustig aan te doen wil niet de heftige reacties opwekken en rustig aan die laaste procentjes eraf krijgen.
Maargoed mogt die 50 mcg echt niet effectief zijn kan ik natuurlijk altijd nog verhogen.

Wat caffeine betreft zou ik wel eens kunnen proberen nog nooit gedaan maar wat zijn de eventuwele bijwerkingen daarvan?
En wrm zou de 2 dagen on/off methode niet goed zijn?
 
Ivm met de langere halfwaarde vind ik het geen goed idee om 2on/off te doen, je bent te weinig off in vergelijking met on.

Voor caffeine zou je gewoon 200mg bij het opstaan en 200mg voor de training/middag doen (afhankelijk van tijdstip). Naarmate je er beter tegen kan kan je verhogen. Ik heb tabs van 200mg die je kan breken. Hier http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Cafeine-Booster-XXL-P567 Zijn het tabs van 250mg.
 
uiteraard heeft provi op 50mg wel toegevoegde waarde, maar je laat wel de helft van je capaciteit onbenut. Denk overigens dat clen op 50mcg weinig gaat doen. Zou beginnen op 80mcg en kijken hoe dat voelt. Inderdaad wat mijn maat Knikker zegt, verhogen met 20mcg elke 3 dagen. Je zult toch echt tegen de rand aan moeten zitten voor goed resultaat.. anders zul je net zoals bij de provi niet eruit halen wat erin zit..

Even with roids, there is no easy way..
 
uiteraard heeft provi op 50mg wel toegevoegde waarde, maar je laat wel de helft van je capaciteit onbenut. Denk overigens dat clen op 50mcg weinig gaat doen. Zou beginnen op 80mcg en kijken hoe dat voelt. Inderdaad wat mijn maat Knikker zegt, verhogen met 20mcg elke 3 dagen. Je zult toch echt tegen de rand aan moeten zitten voor goed resultaat.. anders zul je net zoals bij de provi niet eruit halen wat erin zit..

Even with roids, there is no easy way..

He he mooi gesproken bink en idd there,s no easy way out!

Oke nou dan provi op 100mg en clen opwerken naar 80 mcg in de eerste 12 dagen zonodig verhogen.

Het is natuurlijk zo dat ik nog nooit op sow hoge dosering heb gezeten en dat het wel erg serieus wordt dus wil nu natuurlijk zo min mogelijk fouten maken en er zoveel mogelijk resultaat mee boeken.

Ik wil even de heren knikker en breda bedanken voor hun goede input!

Oke nog meer tips zijn altijd welkom!

Peace out Ironeather!
 
Nope ik neem nooit meer tren vindt het eerlijk gezegt echt tiefus spul het stillen van je honger zou idd in de cut wel lkkr zijn, maar ik wil gewoon nog een beetje conditie houden en bij tren heb ik die dus niet!, echt te verschrikkelijk.

Hmm heb ik echt helemaal geen last van eerlijk gezegd, ben alleen lekker agressief maar dat is wel lekker met trainen. MAar bedoel je dan dat je kort ademig wordt ofzo?
 
Hmm heb ik echt helemaal geen last van eerlijk gezegd, ben alleen lekker agressief maar dat is wel lekker met trainen. MAar bedoel je dan dat je kort ademig wordt ofzo?

Yep snakken naar adem en al na een korte inspanning en elke keer lang moeten rusten om weer enigsinds fatsoenlijk een nieuwe set te voltooien echt een ramp man dus drm no tren for me!
 
de werking van tren op je conditie verschilt per persoon,en heeft ook veel te maken met
je huidige conditie.
 
ik zou gewoon willen vragen waarom jullie zo hoog zitten in een cut kuur?
ik zit gewoon op 500 tren/week + 250test en een beetje anavar en dat is ook al overkill dacht ik
t is toch gewoon om de spierafbraak tegen te houden?
 
ik zou gewoon willen vragen waarom jullie zo hoog zitten in een cut kuur?
ik zit gewoon op 500 tren/week + 250test en een beetje anavar en dat is ook al overkill dacht ik
t is toch gewoon om de spierafbraak tegen te houden?

Is normaal ook voldoende maar IE wil ook nog aankomen.
 
Is normaal ook voldoende maar IE wil ook nog aankomen.

porter, kan ik met mijn hoeveelheden tegelijk spier aanzetten en vet afbranden bij een optimaal voedingsschema en moordende workouts?
in youw mening , bedoel ik (anders ga ik snle nog wat gear scoren als ik tegelijk kan branden en gainen :eek:)
 
Back
Naar boven