Fitness Seller

6Kilo spiermassa in 4weken??!

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Volgens de schrijver van dit artikel moet het te doen zijn! Met alleen creatine?

Wat moet ik hier nu weer van denken?
 
Originally posted by Dr. Worf
Volgens de schrijver van dit artikel moet het te doen zijn! Met alleen creatine?

Wat moet ik hier nu weer van denken?


Oud nieuws ik heb dit schema ook gedaan. En ja idd ik ben rond de 5 a 6 Kilo aangekomen. Maar waarvan een heleboel vocht. Je moet echt veel water erbij drinken. Maar je komt wel aan. Iedergeval ik kwam wel aan, werd er sterker en kreeg er een plofkop van. :splat:
 
Re: Re: 6Kilo spiermassa in 4weken??!

Originally posted by Elmar



Oud nieuws ik heb dit schema ook gedaan. En ja idd ik ben rond de 5 a 6 Kilo aangekomen. Maar waarvan een heleboel vocht. Je moet echt veel water erbij drinken. Maar je komt wel aan. Iedergeval ik kwam wel aan, werd er sterker en kreeg er een plofkop van. :splat:


met je plofkop zag je er zeker zo uit? :D

hij heeft volgens mij ook synthol in zijn wangen gespoten.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Re: Re: Re: 6Kilo spiermassa in 4weken??!

Originally posted by freakyfreek



met je plofkop zag je er zeker zo uit? :D

hij heeft volgens mij ook synthol in zijn wangen gespoten.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

haha kijk das nou een erge foto! :D
 
Hoeveel creatine en glutamine gaat er in die maatschepjes? Lijkt me essentiële info!!
 
sorry maar ik zie niets vernieuwends in dit artikeltje.

Ik doe het altijd al op een soortgelijke manier en 6kg in 1 maand. Was dat maar waar.
 
het is de moeite waard om het te proberen...
 
Wat een onzin hoe die het beschrijft, niks nieuws, dit wisten we toch al en 6 kg. SPIERMASSA in een maand, no way..
 
Originally posted by soulreaver
Wat een onzin hoe die het beschrijft, niks nieuws, dit wisten we toch al en 6 kg. SPIERMASSA in een maand, no way..

Gewoon vanuit een bepaald oogpunt naar kijken....

Theoretische gezien trekt het vocht in je spieren en zou je het kunnen beschouwen als spiermassa, aangezien die voor 70% uit vocht bestaan.

Maar lichaamsgewicht lijkt me een betere(de goede) omschrijving.
 
Ja grotendeels is het gewoon vocht wat je vasthoud.
En je gaat er echt niet nog beter uitzien. Tenzij je weer gaat cutten.
 
Vocht in de spier zie je gewoon als spier. Zeker een gemiddelde sportschoolganger met een normaal laagje vet zal het verschil niet zien.

Extra vocht zorgt er trouwens wel voor dat de spier in een anabole toestand komt. Ik zou er wel blij mee zijn!
 
Originally posted by Kris
Vocht in de spier zie je gewoon als spier. Zeker een gemiddelde sportschoolganger met een normaal laagje vet zal het verschil niet zien.

Extra vocht zorgt er trouwens wel voor dat de spier in een anabole toestand komt. Ik zou er wel blij mee zijn!

Inderdaad...ik zie buiten een wat hoger gewicht terwijl het geen spiermassa is ook geen probleem als je dat hebt... Wat is het nadeel???
 
Re: Re: 6Kilo spiermassa in 4weken??!

Originally posted by Elmar



Oud nieuws ik heb dit schema ook gedaan. En ja idd ik ben rond de 5 a 6 Kilo aangekomen. Maar waarvan een heleboel vocht. Je moet echt veel water erbij drinken. Maar je komt wel aan. Iedergeval ik kwam wel aan, werd er sterker en kreeg er een plofkop van. :splat:

Welk merk creatine en glutamine nam je?
en hoeveel gram nam je per keer?
 
Back
Naar boven