MuscleMeat

6x eten per dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het gaat erom als je in je bed gaat liggen je calorieen binnen heb die je nodig hebt dat jay cutler ens nog in die fabeltje gelooft

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 21:42 ----------



Wat hij zei is een feit ga jij maar 24 maaltijden elke uur eten je stofwisseling gaat supersnel vet verbranden

Hoe meer maaltijden, hoe sneller je metabolisme zal gaan..

Are u guise fuacking srs?


'cause if you are, i would start asking Serious if she likes to be ****ed this way
 
Sterke reactie, kstel voor da ge u me uw eigen bezig houdt.
Allee, niet zo boos zeg. Als gij zegt dat dat zo is waarom doet ge dat dan niet zelf niet aangezien ge er profeit van kan hebben, ja?
 
Allee, niet zo boos zeg. Als gij zegt dat dat zo is waarom doet ge dat dan niet zelf niet aangezien ge er profeit van kan hebben, ja?

Kben niet bepaald boos, kvond het gewoon ni echt respectvol.
 
En ik maar denken dat die iphone zo gebruikersvriendelijk was
Je kunt niks met een iPhone gewoon een lelijk ding van Apple.

ANDROID!!! kun je tenminste alles mee doen en ben je niet beperkt met allerlei dingen.:D
 

what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg
 
Minder maaltijden zou zelfs wel eens beter kunnen werken.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=134526251&page=1

Om dit nog even aan te vullen:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1951147
The effects of meal size and frequency on thermic effect of food (TEF) were examined in seven healthy normal-weight young women. Each volunteer consumed in random order one of two identical meals [3138 kJ (750 kcal), 54.5% carbohydrate, 14.0% protein, 31.5% fat]. One meal was taken over 10 min [large meal (LM)] whereas the other was taken in six equal portions of 523 kJ (125 kcal) at 30-min intervals over a 3-h period [small meals (SM)]. Metabolic rate was measured for 1 h before and every 30 min after the meal started for 5 h. When expressed as either kJ/min (kcal/min) or kJ/5h (kcal/5h), TEF was significantly higher in the LM day than in the SM day (P less than 0.05). We conclude that the temporal pattern in which a mixed caloric load is eaten affects the thermogenic response and may be an important determinant of energy balance after a meal.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7671879
Prior exercise potentiates the thermic effect of a carbohydrate meal. The purpose of this study was to determine if meal size or feeding pattern influences this response. Two groups of healthy, normal-weight young women exercised for 45 min on a cycle ergometer at 70% of maximal aerobic capacity. Once aerobic capacity returned to pre-exercise baseline, the thermic effect of food (TEF) was determined by indirect calorimetry over a 2-h period. One group of subjects ingested a 2510-kJ meal and the other a 5020-kJ meal. As a control, subjects ingested the test meal without prior exercise. In addition, subjects ingesting the 5020-kJ meal were studied for an additional 2 h. In a separate trial, these subjects ingested a 5020-kJ meal in two equal portions after a bout of exercise, the second portion 120 min after the first. TEF was less for the 2510-kJ meal compared with the 5020-kJ meal for both the control [mean (SE), 76 (17) vs 158 (19) kJ.2h-1, P < 0.01), and prior exercise [124 (23) vs 197 (24) kJ.2h-1, P < 0.01) trials. However, the same increment in TEF resulted from the prior bout of exercise [48 (9) vs 40 (8) kJ.2h-1 for 2510-and 5020-kJ meals, respectively). TEF was 31% lower when the 5020-kJ meal was given in two portions compared with one [281 (30) vs 369 (41) kJ.4h-1, P < 0.05]. No difference in TEF was found between the first and second 2510-kJ portion.(ABSTRACT TRUNCATED AT 250 WORDS)

TEF waarde is Thermic Effect of Food. Wanneer je eet wordt je spijsverteringskanaal actiever (ritmische samentrekking van spieren wordt versneld) en de afgifte van spijsverteringssappen wordt vergroot. Ook het actief transport voor nutrientenopname kost energie.
 
Die extra energie die het kost om grotere maaltijden te verteren; is dat nadelig voor het opbouwen van spieren, of maakt dit niet uit?

Lijkt me wel dat het voor afvallen iig iets voordeliger is?
 
Die extra energie die het kost om grotere maaltijden te verteren; is dat nadelig voor het opbouwen van spieren, of maakt dit niet uit?

Lijkt me wel dat het voor afvallen iig iets voordeliger is?

Hierdoor wordt je kcal overschot wat lager. Dus voor afvallen iets voordeliger, als je het van die paar kcal moet hebben om aan te komen zou je je maaltijden dus wel beter kunnen verdelen.

Ik heb het echter nu niet over insulinepieken enzo gehad; deze vaak laten spiken (dus bij meer maaltijden) is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid. In extreme gevallen van langdurig een constant hoog insulineniveau kan je hier ongevoelig(er) voor worden, halloooootjes diabetes.
 
Of net weer iets meer eten :p ? igv aankomen
 
Om dit nog even aan te vullen:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1951147


http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7671879


TEF waarde is Thermic Effect of Food. Wanneer je eet wordt je spijsverteringskanaal actiever (ritmische samentrekking van spieren wordt versneld) en de afgifte van spijsverteringssappen wordt vergroot. Ook het actief transport voor nutrientenopname kost energie.

Ik heb de studies zelf niet gelezen, maar een kleinere maaltijd heeft uiteraard altijd een kleinere TEF dan een grotere maaltijd... maar was het totaal aan verbruikte energie ook lager in de SM groepen ?
 
Ik heb wel gehad aan de volgende link op een van mijn posts

Correctie op mijn eerdere bericht:

Kurash en supersized hebben gelijk, ik zat ernaast. Een overschot in kcals is blijkbaar voordelig voor het aanzetten van spiermassa. Zie dit review-artikel:

"Macronutrient Considerations for the Sport of Bodybuilding" (Lamberts et al. 2004):

http://www.sportsnutritionworkshop.com/files/14.spnt.pdf

Houdt er wel rekening mee dat je vrijwel zeker ook vetmassa zult aankomen.
 
Ik heb de studies zelf niet gelezen, maar een kleinere maaltijd heeft uiteraard altijd een kleinere TEF dan een grotere maaltijd... maar was het totaal aan verbruikte energie ook lager in de SM groepen ?

TEF was 31% lower when the 5020-kJ meal was given in two portions compared with one

1 maaltijd van +- 1000 kcal heeft dus een hogere TEFwaarde dan 2 van 500.
 
Back
Naar boven