AndroidHealthClinic

7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
7.000 zweepslagen voor homo's in Saoedi-Arabië

Tot elk 7.000 zweepslagen zijn twee homocoïtusuelen in Saoedi-Arabië veroordeeld, omdat ze coïtus met elkaar hebben gehad. De Saoedische krant Okaz schrijft dat de bewakers van de gevangenis van de stad Al-Baha in het zuiden van het koninkrijk begonnen zijn met het toedienen van de zweepslagen.

De straf van beide mannen wordt niet in een keer uitgevoerd, maar is over verschillende dagen verspreid. De Justitie in het koninkrijk Saoedi-Arabië steunt zich op een uiterst strenge toepassing van het islamitisch recht (sharia). Deze bestraft homocoïtusualiteit en voorhuwelijkse betrekkingen tussen man en vrouw. (belga/hln)



Je kan anders ook overdrijven zeg :rolleyes:
 
maar goed dat je niet in saudiarabia woont :D
 
Waar is onze Spiertje?
Ik ben benieuwd naar zijn "mening" inshallah.
 
wat een reacties weer :roflol:
 
Als het door een mannelijke beul gebeurd vinden ze het misschien niet eens een straf :o

Maar ff serieus die sharia moet echt compleet verbannen worden van deze wereld.
 
Allah zal vast heel trots zijn op die dappere beulen.
 
kotsmisselijk wordt ik van die achterlijke moslims die straffen op basis van de sharia
 
****ing hell, 7000 zweepslagen :bang: Dan hou je toch niks meer over van die veroordeelde?

Echt te ziek voor woorden als je het mij vraagt, dat ze al de aanhangers van die sharia maar is verblijden met 7000 zweepslagen...
 
ik heb gehoord de zweepslagen worden gedaan met een varkensstaart :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en kom nou niet met een domme opmerking zoals "arm varken", wat dat is echt niet grappig










oops

:roflol:
 
sja...is 7000zweepslagen niet gelijk aan een doodsvonnis? denk dat je dan wel het loodje legt en dan heb ik het nog niet over doodgaan aan bloedverlies. Mahja, in Iran hangen ze je op:o
 
Back
Naar boven