XXL Nutrition

7.2% en amper abs?

Bezoekers in dit topic

Ooit wel eens gedacht aan en voedsel intolerantie? Gluten, lactose etc.? Zou een hoop kunnen verklaren wat betreft bolle buik.
 
Dat is gewoon een volle maag

Kan dat zoveel verschil maken? Aangezien ik de hele dag door eet heb ik natuurlijk ook de hele dag dan een bolle buik..

Even kort Hoe vaak train jij je abs trouwens??
Idd eerder 11 a 12%. 7 is nog een stukje droger ;)

1x per week (3 oefeningen, waarvan 2 vaak romanian en abwheel of varianten hierop. Is dat te weinig?

wat al is genoemd:
je zit op 11-12%. je krijgt iets te veel eiwit binnen en iets te weinig vet. imo.


en je biceps heeft meer massa dan je borst, waar ik uit opmaak dan je waarschijnlijk veel isolatie doet tov compounds, correct me if i'm wrong.

advies: meer compounds lifts + abwheel + een crunch of legraise variant.
ook op 12% kan je zichbare blokken hebben, zolang er maar genoeg massa is.

Thanks. Ik doe juist vooral compounds en relatief weinig isolatie, maar ik zou er nog wat in kunnen schuiven.

Ooit wel eens gedacht aan en voedsel intolerantie? Gluten, lactose etc.? Zou een hoop kunnen verklaren wat betreft bolle buik.

Ik ben dit sinds twee weken inderdaad uit aan het proberen. Ben er achter gekomen dat prei zorgt voor een extreem opgeblazen buik, dus dat scheelt al een hoop. Pasta heeft hetzelfde effect, maar in een stuk mindere mate.
 
Kan dat zoveel verschil maken? Aangezien ik de hele dag door eet heb ik natuurlijk ook de hele dag dan een bolle buik..



1x per week (3 oefeningen, waarvan 2 vaak romanian en abwheel of varianten hierop. Is dat te weinig?



Thanks. Ik doe juist vooral compounds en relatief weinig isolatie, maar ik zou er nog wat in kunnen schuiven.



Ik ben dit sinds twee weken inderdaad uit aan het proberen. Ben er achter gekomen dat prei zorgt voor een extreem opgeblazen buik, dus dat scheelt al een hoop. Pasta heeft hetzelfde effect, maar in een stuk mindere mate.
Eet je grote porsies?
 
Eet je grote porsies?

Dat valt wel mee, ik eet juist heel erg veel kleine porties. Alleen het avondeten wat groter, maar na het avondeten vind ik het dan ook logisch dat ik wat bol sta. Heb het alleen de hele dag door.
 
Back
Naar boven