Fitness Seller

7.2% en amper abs? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jep, zit op 2388 kcal (206eiwit/309kcal/34vet) momenteel.
Thanks voor je goede adviezen, ik denk dat ik inderdaad toch maar eens terug naar het bulken ga. Droog zijn is leuk, maar een beetje nutteloos als er dan niets meer is om te zien :p

Hoe lang train je ondertussen? Of ben je gelijk begonnen met cutten?
 
Je eet wel echt heel weinig vet man, probeer eens 1 gram per kilo lichaamsgewicht. Daarnaast zijn je eiwitten nogal hoog, rond 150 gram zou je voldoende moeten hebben (2 gram per kilo lg) en je zit daar fors boven imo.
 
Hoe lang train je ondertussen? Of ben je gelijk begonnen met cutten?

Precies een jaar nu. Gelijk begonnen met bulken, en dat tot 2 maanden geleden, toen ben ik begonnen met cutten.

Je eet wel echt heel weinig vet man, probeer eens 1 gram per kilo lichaamsgewicht. Daarnaast zijn je eiwitten nogal hoog, rond 150 gram zou je voldoende moeten hebben (2 gram per kilo lg) en je zit daar fors boven imo.

Dankje, zal mijn schema eens gaan herzien dan
 
Deze meting gaf ook aan dat ik 51.2kg vet vasthoudt, wat voor mijn stats ver bovengemiddeld is.

Dat geeft maar aan hoe slecht die metingen zijn. Als jij 51 kilo vet hebt en dat is 7% dan zou je 731 kilo moeten wegen:rolleyes:

Niet op vertrouwen dus, foto's lijken ook niet in de buurt te komen van 7% of 51 kilo vet.
 
Dit is ook een van mijn gedachten geweest. Echter ben ik dit bij mijn fysio gaan navragen, die mij vertelde dat dit niet het geval was.

Maar op die middelste foto sta je wel met een bolle buik en holle rug...
 
vp zit eerder rond de 11 12 oid
 
Dat geeft maar aan hoe slecht die metingen zijn. Als jij 51 kilo vet hebt en dat is 7% dan zou je 731 kilo moeten wegen:rolleyes:

Niet op vertrouwen dus, foto's lijken ook niet in de buurt te komen van 7% of 51 kilo vet.

Excuus, het woord 'vet' moest 'vocht' zijn!
 
je kunt duidelijk aan je heupen, vooral puntje dat uitsteekt, ribbenkast en schouder zien dat dit niet eens in de buurt van de 7% komt. eerder net onder de 12, wat ook heel netjes is. Zou ook wat meer massa opbouwen. dus gewoon verder afvallen tot 9% en weer lekker bulken tot 14%. dan weer cutten en dan ziet het er heel anders uit. geduld hoort helaas ook bij deze sport.
 
Geen geluk met je genen wat betreft abs iig..
 
Sorry, maar op de foto is geen spiermassa te zien en dus ook geen abs. Op de foto lijkt het zelfs alsof je een bolle buik hebt..? Maak eens een foto van de zijkant. Skinny abs zijn geen abs maar een plank met groeven.
 
Lastig om te schatten adhv je foto. Maar zou eerst zorgen voor meer massa.
Als je denkt dat het door vocht komt kan je proberen een paar week fluid fighters te nemen, dit werkt echter alleen tijdelijk.
 
Jep, zit op 2388 kcal (206eiwit/309kcal/34vet) momenteel.
Thanks voor je goede adviezen, ik denk dat ik inderdaad toch maar eens terug naar het bulken ga. Droog zijn is leuk, maar een beetje nutteloos als er dan niets meer is om te zien :p



Thanks, dat is ook wel een goede. Zal er eens op letten.
Ik zou wat koolhydraten vervangen voor goede vetten tot je op 1 gram per kg lichaamsgewicht zit
 
Iedereen roept hier zijn eigen mening je moet dit doen of dat.
Maar wat wil jij zelf graag bereiken?

Maak een plan wat je wilt en hoe je dat wilt bereiken. Er zijn hier genoeg deskundige die je dan hierbij kunnen helpen.
Daarnaast is er veel literatuur en info te vinden op dit forum.

Suc6
 
Op basis van je foto zou ik niet zeggen dat je een jaar traint. Ik denk dat er een hoop winst valt te behalen qua voeding. Probeer je vetten in ieder geval op te hogen naar 1 g per kg bw. Daarnaast kan je de eiwitten verlagen naar 2 g per kg BW. Hanteer je trouwens IIFYM?
 
Op basis van je foto zou ik niet zeggen dat je een jaar traint. Ik denk dat er een hoop winst valt te behalen qua voeding. Probeer je vetten in ieder geval op te hogen naar 1 g per kg bw. Daarnaast kan je de eiwitten verlagen naar 2 g per kg BW. Hanteer je trouwens IIFYM?

Ik ben inderdaad nog niet erg gespierd, maar ik moet zeggen dat die foto me toch niet echt recht doet. Onderstaande foto is twee dagen later gemaakt met beter licht en een erg actieve houding.

Ik ga op jouw advies (en van een paar anderen in dit topic) inderdaad maar mijn vetten op te hogen en eiwitten te verlagen. Ik hanteer momenteel een vast voedingsschema waar ik in het weekend adhv IIFYM principes wel eens vanaf wijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, daar ben ik het mee eens, dat er nog flink aan die spiermassa moet worden gewerkt, haha.

Mijn buik staat inderdaad bol, dat is dus het hele probleem (vandaar ook mijn vraag of vochtafdrijvers om te testen of het aan vocht ligt). Als ik flink aanspan heb ik een hele flinke sixpack met duidelijke lijnen waar ik niet over mag klagen. Helaas verdwijnt dat zodra ik niet meer aanspan.
Dat is gewoon een volle maag
 
Even kort Hoe vaak train jij je abs trouwens??
Idd eerder 11 a 12%. 7 is nog een stukje droger ;)
 
Ik zie wel duidelijk blokken hoor. Komt door het licht dat je het niet goed ziet. Maak eens een rondje in t licht
 
wat al is genoemd:
je zit op 11-12%. je krijgt iets te veel eiwit binnen en iets te weinig vet. imo.


en je biceps heeft meer massa dan je borst, waar ik uit opmaak dan je waarschijnlijk veel isolatie doet tov compounds, correct me if i'm wrong.

advies: meer compounds lifts + abwheel + een crunch of legraise variant.
ook op 12% kan je zichbare blokken hebben, zolang er maar genoeg massa is.
 
Back
Naar boven