Fitness Seller

7-dagen-dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Merauder

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2005
Berichten
1.256
Waardering
0
Lengte
1m87
Dit is een soort dieet die m'n moeder ooit eens gekregen had van de huisdokter fzo...

het duurt slecht 7 dagen en werkt op basis van een vetverbrandingssoep die zoals het hier staat geen calorieën aanbrengt

ik ga het eens proberen en klaat dan wel de resultaten horen :)

werking:
je maakt dus de vetverbrandingssoep (als je het recept wil dan kan ik het er wel bij posten) en deze mag je gedurende de 7 dagen zoveel eten zoals je wil en op gelijk welke ogenblikken, dus gewoon als je honger hebt.

DAG1:
Eet enkel fruit en de soep (geen bananen).
Als drank: ongezoete thee, bessensap of plat water.

DAG2:
Eet verse of blikgroenten tot u niet meer kan.
Probeer zoveel mogelijk groene bladgroenten te eten en vermijd gedroogde bonen, erwten en maïs.
Eet enkel groenten, dus geen fruit.
Bij het avondeten mag u wel 1 gekookte aardappel eten (jippie feest :D)

DAG3: (U kan al 2.3 tot 3.5 kg aan gewicht verloren hebben)
Eet zoveel soep, fruit en groenten als u wilt
Eet GEEN aardappel.

DAG4:
Bananen en afgeroomde melk.
Gedurende deze dag mag u 3 bananen eten en zoveel mogelijk plat water drinken als u kan, samen met de soep.

DAG5:
Rundvlees, kip of vis met tomaten.
U mag 300 to 450 gram vlees of vis hebben met een blik tomaten of 6 verse tomaten. probeer minstens 6 tot 8 glazen plat water te drinken om de zuren uit uw lichaam weg te spelen.
Minstens éénmaal de soep drinken.

DAG6: (m'n lievelingsdag :D)
Rundvlees en groenten.
Eet zoveel u maar wil!
Maar GEEN aardappel en eet minstens éénmaal de soep.

DAG7:
Bruine rijst, ongezoet fruitsap en groenten.
Eet zoveel u wilt!
Eet minstens éénmaal de soep!

Op het einde van de 7e dag zal u tot 8 kg minder wegen dan bij aanvang.
Je kan dit zoveel volgen zoals u wenst.

VERBODEN!!
Brood, alcohol, koolzuurhoudende dranken(zelfs bruisend water)


Dit is een zeer intens dieet die ontwopren is door het "Sacred Heart Memorial Hospital"
Het wordt gebruikt door hartpatiënten met overgewicht, voor zij een operatie ondergaan.


Ik zou het gebruiken als ik een week rust neem van de training...
 
Ben benieuwd naar jouw resultaten. Maar mijn inziens kan dit geen goed dieet zijn voor een normaal functionerend mens laat staan een sportende en niet te spreken over een BB'er!!! Door het gebrek aan eiwitten en koolhydraten ga je volgens mij ook veel spiermassa verliezen.
Keep us posted.
 
Ja hoor! Ben je nou serieus van plan om 4 dagen (dag 1-4) zo goed als geen eiwitten te eten. Afvallen zul je, dat beloof ik je!
 
:roflol:

hierop ga je groeien als kool!
 
Haha....


Gooi die zooi ALS-TU-BLIEF de prullebak in! Verban het uit je hoofd! Als je dit 2 weken volgt ben je een spierloze ecto!
 
Eet zoveel u maar wil!
Maar GEEN aardappel en eet minstens éénmaal de soep.

okeee...:D
 
Eet verse of blikgroenten tot u niet meer kan.
Deze zin is voor mij al genoeg om het als bullshit te klasseren.
 
Ben eigenlijk best benieuwd hoe het je gaat verlopen :p
 
technisch gezien kun je nooit 7-8 kg vet verliezen in die paar dagen. Hooguit een kilo of 2 als je jezelf uithongert (waar dit deels naar neigt). Een aanzienlijk deel van je verliezen zal bestaan uit spiermassa, zeker de eerste dagen. Mede doordat je lichaam ook nog eens in stresstoestand raakt.

Misschien ten overvloede, maar een hartpatient wachtende op een operatie bevindt zich in een andere situatie dan een bodybuilder die wat vet wilt verliezen.

Kan me voorstellen dat het voor hartpatienten met overgewicht geen kwaad kan. Hoe minder vet en hoe minder vocht het lichaam dan vasthoudt, hoe beter.

Maar stel je dus in op wat vet verlies en (te)veel massa verlies. Ga liever wat cardio-en.
 
tjah es testen
tis toch maar ik die m'n spieren zal kwijtzijn en niet jullie :)

als je je hele leven dik bent geweest zou je zoiets toch wel eens proberen...
 
leGionellz zei:
technisch gezien kun je nooit 7-8 kg vet verliezen in die paar dagen. Hooguit een kilo of 2 als je jezelf uithongert (waar dit deels naar neigt). Een aanzienlijk deel van je verliezen zal bestaan uit spiermassa, zeker de eerste dagen. Mede doordat je lichaam ook nog eens in stresstoestand raakt.

Misschien ten overvloede, maar een hartpatient wachtende op een operatie bevindt zich in een andere situatie dan een bodybuilder die wat vet wilt verliezen.

Kan me voorstellen dat het voor hartpatienten met overgewicht geen kwaad kan. Hoe minder vet en hoe minder vocht het lichaam dan vasthoudt, hoe beter.

Maar stel je dus in op wat vet verlies en (te)veel massa verlies. Ga liever wat cardio-en.
Ik kan voor jou een dieet maken waarin je 5 kilo in een weekend af gaat vallen.
 
7 dagen dieet, ziet er erg bekend uit. Volgens mij ook bekend als het Hartstichting-dieet en het Ziekenhuis-dieet.

Hoe je het ook noemt, het is een nogal onzinnige toestand. Als je wilt afvallen moet je verstandige keuzes maken mbt je voeding en meer bewegen. Maar hey, jouw feestje :D

En wtf is vetverbrandingssoep? Bouillion van ephidrine en caffeine met T3-vermicelli en Clenbuterolballetjes? :brew:
 
Maar om toch even in te pikken op dat dieet van de TS, waarom in godsnaam:

VERBODEN!!
koolzuurhoudende dranken(zelfs bruisend water)

En dat door een dokter?? Misschien heb ik geen weet van bepaalde vetverhogende eigenschappen van koolzuur ofzo maar dat raakt toch kant noch wal?!
 
:eek: Ik had dit in een Margriet of Flairforum verwacht, maar hier???? Dit slaat alles...

Echt, het domste van het domste dieet wat ik in tijden heb gezien.

Trouwens: 5 kg in 1 week afvallen is niet zo moeilijk. Word maar eens flink ziek en krijg dan niks binnen aan voedingswaarde. In no time ben je tig kilo vocht en spiermassa kwijt. Omgerekend ben ik bijv een keer in 10 dagen tijd 4 kg vocht en spieren en slechts 1 kg vet kwijt geraakt.
 
Laatst bewerkt:
ach ja als je echt wil afvallen moet je gewoon een week doorhalen op speed...

maar ff zonder dollen, zo'n dieet is echt niet goed voor een gezond mens.
 
Dani zei:
En wtf is vetverbrandingssoep? Bouillion van ephidrine en caffeine met T3-vermicelli en Clenbuterolballetjes? :brew:
:roflol: Vergeet de kilo Yohimbine niet he! :D
 
Er staat toch ook nergens dat je er een bb-er van wordt! Misschien werkt het wel voor naar anorexia neigende meisjes
 
Yep wordt met veel succes gevolgd in de Sahel en andere mooie plekken op aarde. Kenmerk voor de volgers van dit dieet, er hangen altijd wat gieren, vliegen etc boven hun.

Alle verwijzingen naar echte ziekenhuizen zijn leugens, degenen die dit soort dieeten verspreiden mogen ze van mij stenigen. Of eerst fileren en dan stenigen.
 
robbiej zei:
ach ja als je echt wil afvallen moet je gewoon een week doorhalen op speed...

ik wilde hetzelfde posten:rolleyes:
 
:roflol:!!!!!!!!!!!!afvallen zul je zeker!!!dat garandeer ik je!!!:D maar het zal niet veel vet wezen;)
 
Back
Naar boven