NicoBontebal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 132
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoi,
Ik ben er aan toe mijn schema om te gooien.
45 jaar oud
118 kg
24% vet
70% spiermassa
Ik zie eruit als een strongman en wil toch graag wat kleiner worden.
Ik sport graag in de ochtend vroeg. Van 6 tot 7. Ik train dagelijks met een push pull schema, maar merk dat ik nu ik wat ouder wordt minder snel herstel. Ik vind het ook lastig een rust dag in te plannen omdat ik graag dagelijks sport, mede voor mijn geestelijke gezondheid.
Nu ga ik een redelijk dieet volgen wat low carbs is en dit kan ik wel volhouden. Dit heeft.in het verleden ook gewenste resultaten gegeven.
Ik doe TRT/TVT waardoor spiermassa makkelijk blijft.
MIjn vraag is vooral wat het beste schema voor mij zou zijn om fit te worden in dat uurtje in de gym en niet zozeer massa te behouden of spieren te kweken. Het mag wel wat minder. Ik probeer 12000 stappen te zetten per dag maar vind de cardio in de gym niet zo heel leuk.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
En ja ik weet, you can't outwork a bad diet.
Ik ben er aan toe mijn schema om te gooien.
45 jaar oud
118 kg
24% vet
70% spiermassa
Ik zie eruit als een strongman en wil toch graag wat kleiner worden.
Ik sport graag in de ochtend vroeg. Van 6 tot 7. Ik train dagelijks met een push pull schema, maar merk dat ik nu ik wat ouder wordt minder snel herstel. Ik vind het ook lastig een rust dag in te plannen omdat ik graag dagelijks sport, mede voor mijn geestelijke gezondheid.
Nu ga ik een redelijk dieet volgen wat low carbs is en dit kan ik wel volhouden. Dit heeft.in het verleden ook gewenste resultaten gegeven.
Ik doe TRT/TVT waardoor spiermassa makkelijk blijft.
MIjn vraag is vooral wat het beste schema voor mij zou zijn om fit te worden in dat uurtje in de gym en niet zozeer massa te behouden of spieren te kweken. Het mag wel wat minder. Ik probeer 12000 stappen te zetten per dag maar vind de cardio in de gym niet zo heel leuk.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
En ja ik weet, you can't outwork a bad diet.