MuscleMeat

7 kilo aankomen in 2,5 maand gezond?

Bezoekers in dit topic

BeastyBoy

Novice
Lid geworden
18 mei 2011
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Ik lees hier al een tijdje rond op dit forum, maar nu zit ik met een vraagje.
Sinds januari ben ik serieus gaan trainen en op mijn voeding gaan letten. Daarvoor dacht ik dat ik altijd moeilijk kon aankomen, maar sinds ik op mijn voeding ben gaan letten en me aan een eetschema hou kom ik wekelijks ongeveer 0.7kg aan. Vanaf januari tot nu ben ik van 65kg naar 72.5kg gegaan.
Maar nu vraag ik me af of ik wel verantwoord bezig ben om zo snel aan te komen, aangezien ik soms kritiek hierop krijg van mensen die dit horen (blabla is niet gezond enzo). Hoewel aankomen natuurlijk wel mijn doel is.

Nog wat stats:
19 jaar
1.78m lang
Ik train gewoon 4 keer in de week.
 
Dat is toch fijn ik ben in drie mnd van 95kg met 20%vet naar 102kg met 15%vet gegaan
 
Zolang je die 7,5KG niet in vet bent aangekomen zie ik het probleem niet zo.
Het gaat er ook om hoe jij je erbij voelt. Het lichaam geeft bijna altijd een merkbaar signaal af als je niet goed bezig bent. Kunst is wel deze te herkennen natuurlijk!

4x p/w trainen en goed eten erbij is niets mis mee ;)
 
Ja ik voel me er juist goed bij, voor mijn gevoel maak ik flinke gains op deze manier. Verder is mijn eetschema gezond, en dan bedoel ik gezond voor een bulk. Natuurlijk zal dit ook mijn vetpercentage redelijk ophogen, maar dat heb ik er wel voor over om ook flink spiermassa erbij te krijgen.
Het gaat eerder om het geval dat sommige mensen tegen mij zeggen dat het ongezond is waar ik mee bezig ben (zoveel eten en dus aankomen).
 
begin stadium gaat altijd snel, zeker als je nog nooit 'goed' gegeten hebt. Maar, let wel een beetje op dat het niet te gek word, voornamelijk vocht en vet.

Dat is toch fijn ik ben in drie mnd van 95kg met 20%vet naar 102kg met 15%vet gegaan

Alleen uit voeding, 7 kilo aankomen, en 5% V verliezen? FUBB
 
Ja ik zal mijn vetpercentage in de gaten houden.
Hiervoor trainde ik een jaar zonder goed te eten, en dus zonder echt resultaat. Nu ben ik dus wel tevreden met de vooruitgang haha
 
begin stadium gaat altijd snel, zeker als je nog nooit 'goed' gegeten hebt. Maar, let wel een beetje op dat het niet te gek word, voornamelijk vocht en vet.



Alleen uit voeding, 7 kilo aankomen, en 5% V verliezen? FUBB
Ja en supps Omega-3,Multi-vits,No-Xplode,Syntha-6,Dextrose,Eiwitrepen voor onderweg ergens naartoe.En natuurlijk een goed eetschema.;)
 
juist......
 
Ja en nu nog proberen om midden zomer rond de 110kg te zitten met als kan zelfde tot minder vp.Moet lukken heb een goede begeleider ikzelf hahaha nee grapje ik zoek nog een begeleider.
 
Ik lees hier al een tijdje rond op dit forum, maar nu zit ik met een vraagje.
Sinds januari ben ik serieus gaan trainen en op mijn voeding gaan letten. Daarvoor dacht ik dat ik altijd moeilijk kon aankomen, maar sinds ik op mijn voeding ben gaan letten en me aan een eetschema hou kom ik wekelijks ongeveer 0.7kg aan. Vanaf januari tot nu ben ik van 65kg naar 72.5kg gegaan.
Maar nu vraag ik me af of ik wel verantwoord bezig ben om zo snel aan te komen, aangezien ik soms kritiek hierop krijg van mensen die dit horen (blabla is niet gezond enzo). Hoewel aankomen natuurlijk wel mijn doel is.

Nog wat stats:
19 jaar
1.78m lang
Ik train gewoon 4 keer in de week.

Hou gewoon je vetpercentage nauwlettend in de gaten (of je six-pack voor mijn part).
 
Back
Naar boven