Fitness Seller

7 maal 70 maal

Bezoekers in dit topic

Shadum

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
704
Waardering
0
7 maal 70 maal, vergeef ik een ander zijn schuld stelt de bijbel.

Hoewel zijn daden niet goed te keuren zijn wordt het niet eens tijd Geoffeke onze andere wang te tonen ?
 
van mij mag ons Geoffke blijven hoor, als ie maar zijn spijt betuigt...
 
...en als hij belooft het nooooit meer te doen :D
 
Als ie het nog een keer doet wordt ik, persoonlijk, onverbiddelijk en eis ik een ban ....... maar tot die tijd toon ik mijn andere wang.
 
Originally posted by Shadum
7 maal 70 maal, vergeef ik een ander zijn schuld stelt de bijbel.

Hoewel zijn daden niet goed te keuren zijn wordt het niet eens tijd Geoffeke onze andere wang te tonen ?


Dat staat in het Nieuwe Testament. Persoonlijk ben ik meer een aanhanger van de wetten van Mozes uit het Oude Testament en die zegt: "Oog om oog, tand om tand".
 
Re: Re: 7 maal 70 maal

Originally posted by Olimantado



Dat staat in het Nieuwe Testament. Persoonlijk ben ik meer een aanhanger van de wetten van Mozes uit het Oude Testament en die zegt: "Oog om oog, tand om tand".

In welk geval je er tevreden moet zijn Geoffke een negatieve karma te geven met als id .... laten we zeggen .... T ????
 
Re: Re: Re: 7 maal 70 maal

Originally posted by Shadum


In welk geval je er tevreden moet zijn Geoffke een negatieve karma te geven met als id .... laten we zeggen .... T ????


Volgens het Oude Testament wel. God is vergevingsgezind....
 
Re: Re: 7 maal 70 maal

Originally posted by Olimantado



Dat staat in het Nieuwe Testament. Persoonlijk ben ik meer een aanhanger van de wetten van Mozes uit het Oude Testament en die zegt: "Oog om oog, tand om tand".


Nee dat zeg je verkeerd. het is oog om oog, tand eruit

:p

greetz
 
Back
Naar boven