Fitness Seller

7 maanden bezig. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

25'en zoek maar op

dat zijn miss verschillende spieren, brachiales bijv. je kan je bicep niet ineens anders vormen, dat is net zo dom als binnekant borst
 
dat zijn miss verschillende spieren, brachiales bijv. je kan je bicep niet ineens anders vormen, dat is net zo dom als binnekant borst

tuurlijk niet, je quadriceps komer er toch ook anders uit te zien als je altijd maar half squat.

25'en?
Hoe moet ik dit nou opzoeken, zeg gewoon wat je ermee bedoelt.

Dat is wat je noobs altijd onbewust ziet doen, dan gaan ze vanaf hun borst met de dumbbell naar beneden tot hun onderarm ten opzichte van boven arm in 90 graden staat en gaan ze weer terug.
Puur omdat het anders te zwaar wordt.
Als je de altijd de hele bewegen maakt zul je andere vorm biceps krijgen dan wanneer je altijd als een noob curlt.
Ik deed het ook in het begin zo en nu ben ik een half jaar verder met juist uitvoeren en ziet het er heel anders uit, afgezien van het feit dat ik daarnaast gewoon groter ben geworden natuurlijk.
 
Wat??? Jouw logica is zo ver te zoeken...


Hoezo gaan je quadriceps er anders uitzien als je een 90 graden squat doet ipv helemaal tot beneden te zakken? Bij een 90 graden squat ligt de nadruk veel meer op de quadriceps, terwijl als je lager zakt de nadruk ligt op je hamstrings en glutes. Geen één valt te isoleren in dit geval maar je kunt er wel de nadruk erop leggen. Maar dan nog slaat het nergens op om te zeggen dat je spieren er totaal anders eruit gaan zien :roflol:

Volgens mij ben jij ook één van die gasten die de ''binnenkant borst'' isolatie oefeningen in de wereld heeft gebracht.
 
Wat??? Jouw logica is zo ver te zoeken...


Hoezo gaan je quadriceps er anders uitzien als je een 90 graden squat doet ipv helemaal tot beneden te zakken? Bij een 90 graden squat ligt de nadruk veel meer op de quadriceps, terwijl als je lager zakt de nadruk ligt op je hamstrings en glutes. Geen één valt te isoleren in dit geval maar je kunt er wel de nadruk erop leggen. Maar dan nog slaat het nergens op om te zeggen dat je spieren er totaal anders eruit gaan zien :roflol:

Volgens mij ben jij ook één van die gasten die de ''binnenkant borst'' isolatie oefeningen in de wereld heeft gebracht.

ik had het over het verschil tussen 90 graden squat en nog half rechtop staan squat, wedden dat als je die laatste een half jaar gaat doen je lelijke quadriceps krijgt.
 
ik had het over het verschil tussen 90 graden squat en nog half rechtop staan squat, wedden dat als je die laatste een half jaar gaat doen je lelijke quadriceps krijgt.

WHAT-IS-THIS-I-DONT-EVEN.jpg
 
Naar mijn mening en hoe ik het eerste moment mijn ogen over de pics liet gaan dacht ik op te merken dat de biceps wellicht verkeerd getraind zijn.

Sommige mensen maken maar halve curls waardoor je een kleine spierbal krijgt, wanneer je hele curls maaken of 2x 45 graden curls dan word de bicep veel verder tot aan de aanhechting gevormd.

Was niet bedoeld als troll opmerking, maar meneer vroeg om kritisch commentaar en ik dacht dat dit wellicht van pas kwam.

Volgens mij is het zo hoe meer massa, hoe verder je bicep naar je voorarmen groeit.
 
Volgens mij is het zo hoe meer massa, hoe verder je bicep naar je voorarmen groeit.

Dus volgens jouw redenatie verplaatst de bicep aanhechting ineens op miraculeuze wijze zodra deze, zeg, over 40cm omtrek heen komt?
 
je quadricep komt er niet anders uit te zien als je anders squat. is allemaal genetisch, je kan de groei niet zomaar een kant op beinvloeden oid
 
Dus volgens jouw redenatie verplaatst de bicep aanhechting ineens op miraculeuze wijze zodra deze, zeg, over 40cm omtrek heen komt?

Nee, jij snapt het verkeerd denk ik. Wat ik bedoel is net als bij de borst, wanneer je meer massa gaint, schuift het ook naar de binnenkant. Volgens mij is dat ook zo met de biceps dat het zeg maar meer naar de onderarmen opkomt. (vandaar de grote ruimte tussen onderarm en biceps, wat iedereen denk ik had toen die begon)
 
Dus volgens jouw redenatie verplaatst de bicep aanhechting ineens op miraculeuze wijze zodra deze, zeg, over 40cm omtrek heen komt?

ben je nou srs heel de tijd aan het trollen? ga lekker op internet zoeken waarom het zo is ipv van onschuldige dbb leden lastig vallen.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 22:47 ----------

je quadricep komt er niet anders uit te zien als je anders squat. is allemaal genetisch, je kan de groei niet zomaar een kant op beinvloeden oid

zo bedoel ik dat niet, maarja als je niet gewoon de full rom maakt ben je pussy anyways en de rest is bijzaak.
 
OMG sTiiWaZz hou nu gewoon even op met van die ontzettend domme dingen te zeggen, volgens mij heb jij jezelf nu wel genoeg voor lul gezet. Jezus als je dan niet weet waar je het over hebt zeg dan niks.
 
Nee, jij snapt het verkeerd denk ik. Wat ik bedoel is net als bij de borst, wanneer je meer massa gaint, schuift het ook naar de binnenkant. Volgens mij is dat ook zo met de biceps dat het zeg maar meer naar de onderarmen opkomt. (vandaar de grote ruimte tussen onderarm en biceps, wat iedereen denk ik had toen die begon)

Ik dacht even dat je daadwerkelijk de aanhechting van de spier bedoelde. Met extra massa zullen de ''leegtes'' tussen de 2 borst spieren of onderarm en bicep inderdaad wat meer opgevuld worden, maar de aanhechting zal altijd hetzelfde blijven.
Zo lijkt het bijvoorbeeld dat de bicep meer naar de onderarm schuift bij een FDB pose, terwijl eigenlijk de dikte van de onderarm deze leegte iets meer opvult dan voorheen.

ben je nou srs heel de tijd aan het trollen? ga lekker op internet zoeken waarom het zo is ipv van onschuldige dbb leden lastig vallen.

Trollen? Lol, ik dacht dat jij aan het trollen was.
Ik denk dat jij degene bent die wat meer research moet gaan verrichtten.

Jij bent diegene die zegt dat je lelijke biceps of quads krijgt zodra je halve reps maakt. De spier aanhechtingen of ontwikkelingen van spieren worden niet beïnvloed door het slecht trainen of het maken van halve reps.
Het enige wat je zult merken is dat je minder effectief traint, that is all.

Je kunt alleen de nadruk leggen op een bepaalde spiergroep in een compound (90 graden squats) of spieren in een spiergroep in een isolatie door halve reps te maken (45gr-135gr bicep curls), maar dat maakt een spier niet automatisch lelijk of raar of weet ik 't wat. Dit is genetisch aangelegd.
 
Jullie gaan vrij offtopic, ik denk niet dat een 14-jarige knul veel van jullie discussie begrijpt.

On-topic: gewoon zo doorknallen, goed dat je vroeg bent begonnen!
 
naar 3 pagina's veder verandert het altijd weer in aan eideloze discussie, over wie er het meeste te vertellen heeft.... ot: ziet er echt goed! zker al op deze leeftijd
 
Gaat goed jongeman! Lekker doorgaan, respect.
 
ben je nou srs heel de tijd aan het trollen? ga lekker op internet zoeken waarom het zo is ipv van onschuldige dbb leden lastig vallen.

Kerel, wat je zegt is gewoon compleet onwaar, er is simpelweg geen enkel bewijs, wetenschappelijk noch anecdotisch, om je beweringen te ondersteunen. Je maakt jezelf redelijk belachelijk wat je met me eens zult zijn als je deze discussie over een tijd terugleest. Soms is het slim om ff wat info op te zoeken voordat je iets roept, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte :clown:
 
Kerel, wat je zegt is gewoon compleet onwaar, er is simpelweg geen enkel bewijs, wetenschappelijk noch anecdotisch, om je beweringen te ondersteunen. Je maakt jezelf redelijk belachelijk wat je met me eens zult zijn als je deze discussie over een tijd terugleest. Soms is het slim om ff wat info op te zoeken voordat je iets roept, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte :clown:

okay, ik had geeneens discussie met jou clown.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 16:21 ----------

Ik dacht even dat je daadwerkelijk de aanhechting van de spier bedoelde. Met extra massa zullen de ''leegtes'' tussen de 2 borst spieren of onderarm en bicep inderdaad wat meer opgevuld worden, maar de aanhechting zal altijd hetzelfde blijven.
Zo lijkt het bijvoorbeeld dat de bicep meer naar de onderarm schuift bij een FDB pose, terwijl eigenlijk de dikte van de onderarm deze leegte iets meer opvult dan voorheen.



Trollen? Lol, ik dacht dat jij aan het trollen was.
Ik denk dat jij degene bent die wat meer research moet gaan verrichtten.

Jij bent diegene die zegt dat je lelijke biceps of quads krijgt zodra je halve reps maakt. De spier aanhechtingen of ontwikkelingen van spieren worden niet beïnvloed door het slecht trainen of het maken van halve reps.
Het enige wat je zult merken is dat je minder effectief traint, that is all.

Je kunt alleen de nadruk leggen op een bepaalde spiergroep in een compound (90 graden squats) of spieren in een spiergroep in een isolatie door halve reps te maken (45gr-135gr bicep curls), maar dat maakt een spier niet automatisch lelijk of raar of weet ik 't wat. Dit is genetisch aangelegd.

+_2acc5a8841f8752904d37f90a8014829.png
 
heel erg goed en vooral voor die leeftijd :O
 
okay, ik had geeneens discussie met jou clown.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 16:21 ----------



+_2acc5a8841f8752904d37f90a8014829.png

Wat ben je toch een kneus ook he :roflol:
Eerst rare dingen lopen verkondigen terwijl je van 6 kanten gebashed wordt, en dan ineens bijdehand worden.

Beter ga je gewoon iets van atletiek doen ofzo man.
 
Back
Naar boven