AndroidHealthClinic

7 Maanden training , lange weg te gaan! 56 => 81

Bezoekers in dit topic

Schouders mogen idd groter maar dat komt wel. Verder, als je idd als doel hebt op 1.76 op 120 kg wedstrijdgewicht te staan ga je dat niet redden door eerst 10 jaar natty te trainen zoals de beesten hier, easy as that. Leuke is ook wel dat 't altijd de all-time natty's zijn die erover zeiken, hou dan gewoon je smoel erover.

Goodluck gast, laat maar horen als je een kuurlog gaat bijhouden, ben wel benieuwd wat je gebruikt :)

Schouders zijn gewoon ruk nu, komt er op de foto niet zo goed uit maar als je goed kijkt zie je de leegte wel in men side en rear delts.

Ja verder kijken dan hun neus lang is kunnen er hier veel niet, ik weet niet in welke sprookjeswereld ze leven maar natty trainen voor een droog massa fysiek is onzin.

Nu trouwens al een week of 6 aan het cruisen. Blast gaat lekker worden haha.
 
Voor mijn zijkant schouders werkte het lekker ze 2 keer per week te pakken, deed het op maandag/donderdag. Niet zwaar en heel simpel alleen sideraises. Niet te hoog ( voel ik alleen in m'n traps ) puur op uitvoering. Worden nu steeds ronder gelukkig. M'n rear delts gingen groeien toen ik veel zware rows ging doen en af en toe wat rear delt flies. Maar ik mis vooral het wijde, zit in m'n bouw jammer genoeg. Mss maar es synthol in drukken :P
 
Voor mijn zijkant schouders werkte het lekker ze 2 keer per week te pakken, deed het op maandag/donderdag. Niet zwaar en heel simpel alleen sideraises. Niet te hoog ( voel ik alleen in m'n traps ) puur op uitvoering. Worden nu steeds ronder gelukkig. M'n rear delts gingen groeien toen ik veel zware rows ging doen en af en toe wat rear delt flies. Maar ik mis vooral het wijde, zit in m'n bouw jammer genoeg. Mss maar es synthol in drukken :P

ja man , synthol vliegt er hier ook in. Wel nog niet in men schouders aangezien deze onderontwikkeld zijn.

Hier ga ik het zo doen :

Biceps : 3x 3cc EW (korte en lange kop)
Triceps : 4x 3cc EW (korte en lange kop)
Traps : 1x 1cc EW ( 4 verschillende plaatsen per trap )

Overal blauwe naald, traps misschien een groene.
 
Ben benieuwd, ga zeker door met je kuurlog
 
Foto die ik net genomen heb, hier kun je goed zien dat men schouders (side) nergens op lijken, traps ga ik nu ook maar eens aanpakken na deze foto te zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijdje terug :
10gxmpv.png


Nog een front before pic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------



Beiden zijn geen probleem, heb ik wat voor ;)

er zijn geen middeltkes tegen striae?
 
ja man , synthol vliegt er hier ook in. Wel nog niet in men schouders aangezien deze onderontwikkeld zijn.

Hier ga ik het zo doen :

Biceps : 3x 3cc EW (korte en lange kop)
Triceps : 4x 3cc EW (korte en lange kop)
Traps : 1x 1cc EW ( 4 verschillende plaatsen per trap )

Overal blauwe naald, traps misschien een groene.

Hehe nee synthol is me nog net een bridge too far :p Lees er regelmatig over maar dat gaat 'm nog niet worden voor mij.
 
Hehe nee synthol is me nog net een bridge too far :p Lees er regelmatig over maar dat gaat 'm nog niet worden voor mij.

Ja je moet het natuurlijk wel goed aanpakken en in de gaten houden haha. Kan rap wat misgaan als je niet weet wat je doet.
 
Is synthol niet dat spul dat uit je huid kan lekken als je gaat flexen, lol..
 
Woow 25 kilo in 8 maanden netjes man!
 
Goede gains, alleen kan ik er echt met mijn verstand niet bij dat je bijna vanaf het begin aan de anabolen gaat, zowel voor je fysieke als mentale gezondheid.

Iedereen in je omgeving moet door hebben dat dit "normaal" niet te doen is een zo een kort tijdsbestek, wat me ook niet zo fijn lijkt
 
Dat je kuurt moet je allemaal lekker zelf weten. Ram er gewoon zoveel mogelijk in als je daar gelukkig van wordt, als je maar wel foto's maakt. Ben benieuwd hoe je er over een jaar uit ziet.

https://www.youtube.com/watch?v=XTVWrknCISE

Misschien wel zo? Staat ook een filmpje waarin hij uitlegt wat hij allemaal gebruikt. Zit ook synthol bij. Doet me denken aan jouw verhaal. Ben benieuwd! Zou wel epic zijn.

Overigens wil ik er wel bij zeggen dat 14% totaal bullshit is. Iedereen hier claimt 14-15% vet te hebben hier, maar ik denk dat jij eerder richting de 18% gaat.
 
Ik zou snel stoppen met de insuline als ik jou was want daar houd je zoveel vocht van vast. er wordt wat
ongenuanceerd gezegd "vormloze vochthoop" maar er zit wel een beetje waarheid in.

Post eens een goede front foto van je borst en abs. geloof niet dat je heel laag in BF zit. Opzich prima prestatie
maar zoals je over gebruik praat ben je niet een heel voorbeeld voor de sport. Prima als je er zo over denkt
en alle keuzes zijn aan jou om te gebruiken wat je wil maar een beetje meer ingetogen over gebruik mag wel.

en Synthol zet je als je al een hele goede basis hebt, goed droog bent zodat je ook ziet waar je wat zet.
Dit gaat voor jou niks toevoegen. worden alleen maar grotere rondingen. geloof me heb een paar jaar geleden dezelfde fout gemaakt.
Je zet olie in een spier, die daar blijft zitten en dus niet weg gaat. Kortom het zit alleen maar in de weg en is nog gevaarlijk ook.
Waar denk je dat al die olie heen gaat?
 
Back
Naar boven