XXL Nutrition

7 miljard

Bezoekers in dit topic

Het komt gewoon omdat die religie's persee gezinnen met ziek veel kinderen willen.

Dit heeft er volgens mij een groot deel mee te maken.
Priesters zijn dan ook verzot op kinderen he :trollfacex:
Maar volgens mij moeten we ons geen zorgen maken; de mens wordt rationeler met de tijd. En ik ben er vrij zeker van dat binnen 20j veel minder mensen aan kinderen willen beginnen. Het is momenteel taboe om als ouder te zeggen dat je liever niet aan kinderen begonnen was, daardoor zien mensen niet op voorhand in dat kinderen je leven wel eens minder aangenaam kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
hahaha, jouw ava xD
 
Het komt gewoon omdat die religie's persee gezinnen met ziek veel kinderen willen.

Maakt hun basis groter hè. Hoe meer mensen dezelfde gedachtengang hebben als jij hoe "beter". De kinderen zitten er maar mee en komen uiteindelijk moeilijk van het gedachtenpatroon af - prijs de heer.
 
Die mensen in Afrika zijn toch dommer dan dom? Waarom kinderen op de wereld zetten die je geen toekomst kan geven?
Omdat die kinderen hun een toekomst geven, soort van Afrikaans pensioenfonds.
 
wel leip op die site, als je die sterfte meter ziet... zal wel niet het precieze aantal doden weergeven maar het zal wel ongeveer kloppen.. elke seconde 3 doden :-( die teller gaat iig wel hard
 
Die mensen in Afrika zijn toch dommer dan dom? Waarom kinderen op de wereld zetten die je geen toekomst kan geven?

Even dom als diegene die boven hun ecologische voetafdruk leven.
 
  • Like
Waarderingen: Vipo
jawel, maar ik schuif de schuld niet af op een ander ;)
ooooooh aah gedissed! yooo 1-0 voor silentio
j/k ;)
OT: ik denk dat de huidige "consumptie maatschappij" de boel niet erg doet verbeteren, en het wordt tijd om als "beschaving" het beste(verantwoord en duurzaam & ja dit klinkt erg als een boomknuffelaars regel maar vele producten worden express zo gemaakt dat ze over een aantal jaar uitelkaar vallen zodat jij weer nieuwe moet kopen, en vaak wordt het onverantwoorde ipv het verantwoorde aangeboden omdat dit voor meer winst zorgt) te produceren van wat er mogelijk is en niet grotendeels alleen maar uit zijn op winst.
 
Back
Naar boven