XXL Nutrition

7 minute muscle

Bezoekers in dit topic

mikeohearnfan

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Heeft iemand van jullie al gehoord of ervaring met 7 minute muscle van Jon Benson.
Het zou gebaseerd zijn op de 8 x 8 van Vince Gironda en de 10 x 10 van Charles Poliquin.

groeten,
Luc

iets wat 7 minuten duurt en op een 10x10 gebaseert is klinkt als pure bs.

maar ik ken t programma verder niet, heb je een linkie?

ow welkom op t board trouwens..

Ken wel Ben Johnson, die deed het in 9,79 seconde! :D

iets wat 7 minuten duurt en op een 10x10 gebaseert is klinkt als pure bs.

maar ik ken t programma verder niet, heb je een linkie?

ow welkom op t board trouwens..

http://7minutemuscle.com/

Ik zie trouwens ook de link 10*10 met 7 minuten niet. Maar zo te zien is hij een EDT/HDT aanhanger (Escalating Density Training /High Density Training) dus het zal wel gebaseerd zijn op giantsets ed.

http://7minutemuscle.com/

Ik zie trouwens ook de link 10*10 met 7 minuten niet. Maar zo te zien is hij een EDT/HDT aanhanger (Escalating Density Training /High Density Training) dus het zal wel gebaseerd zijn op giantsets ed.

ja lijkt me sterk om anders zon volume in zon korte tijd te stoppen.
jammer dat je ervoor moet dokken, zou wel geinig zijn om het hele programma eens te zien.

snel en makkelijk verkoopt, langzaam en moeilijk niet. draait imo allemaal om het geld.

Alleen opwarmen kost mij al meer dan 7 minuten.

Hmm, in 7 minuten ja. Ik heb het programma van vince delmonte van internet. Ziet goed uit.

Ik ben inderdaad ook niet voor snel en gemakkellijk,

maar Ben Jonson (Fit over 40) schrijft boeken samen met Tom Venuto en kreeg goede commentaar van Dr John Berrardi. EN die mannen vertrouw ik wel.

Ik heb wel op een bodybuildingforum een thread gehad met Vince Delmonte, maar werd daar zo afgebroken dat hij eruit gestapt is, want hij had ook veel lof over 7 minute muscle.

Daarom (voor het betalen) was ik toch wel benieuwd of het echt werkt of pure BS is.

Als wielrenner zou dit beter passen in mijn schema dan HIT, HST of pete sisco's trainingsmethodes.

Tjah, dat had ik ook met tennis. Het programma van Vince paste goed bij me en het dieet was met wat aanpassingen voor mij ook perfect. Ik denk dat je gewoon een trainingsmethode moet kiezen waarbij je je lekker voelt.

7min maak dat een kat wijs..

Om zich als trainer in de markt te onderscheiden probeert men innovatief te zijn, omdat alles wel een keer gedaan is. En dat gaat vaak ten koste van het een en ander.

Om zich als trainer in de markt te onderscheiden probeert men innovatief te zijn, omdat alles wel een keer gedaan is. En dat gaat vaak ten koste van het een en ander.

goed punt, easy and fast sells.

Back
Naar boven