Fitness Seller

7 signs you're weak

Bezoekers in dit topic

Geweldige ik herkende een paar in andere mensen...

knee sleeves and suits en dergelijk terwijl je nog zwak bent - minotaurus
lading supplementen en druk maken wanneer je ze moet nemen - iemand op een ander forum met een pillen doos en supplementen lijst waar je eng van wordt
 
Hehe sommige dingen zijn misschien wat overdreven, maar desondanks erg vermakelijk en er zit zeker een kern van waarheid in.
 
misschien maar eens wat vaker gaan schreeuwen en grunten tijdens het trainen :P
 
Wat een zeikerd zeg. Met die supplementen ben ik het eens.
 
Laatst bewerkt:
Wel een beetje dikdoenerij bij de "helden"van elite.
Maar das nooit anders geweest natuurlijk!
 
8. je frequenteert fitness/bodybuilding forums
 
kom, kom, niet huilen jongens.

1/ met een korreltje zout nemen
2/ Matt Rhodes is een voorbeeld van hoe je attitude moet zijn. Geen excuses zoeken,geen gezaag in de trend van " ik heb te lange armen" men bench suckt, ik heb de niet de ideale bouw voor powerlifting, blablablabla who cares, liften die handel volgens je eigen capaciteiten.

If you can back it up is dikkenekkerij wel toegestaan:D
 
haha funny

im weak :D
 
Er is niets mis met zwak zijn zolang je dat maar wil verbeteren :D
 
8. Je te goed voelen voor een forum omdat je al geloofd dat je daar alleen maar onzin hoort en jij dat stadium al lang bent gepasseerd. You're weak.
 
5. You have all of the necessary supplements for the strength enthusiast, but without the strength.


ironisch dat die op die lijst staat, van een site die veel supplementen verkoopt.
 
Elite Fitness Systems strives to be a recognized leader in the strength training industry by providing the highest quality strength training products and services while providing the highest level of customer service in the industry. For the best training equipment, information, and accessories, visit us at www.EliteFTS.com.

LOL staat daar in die tekst, ''for the best training equipment''

terwijl je toch juist weak bent met equipment.
 
a gram of test should do the trick! das wel een goed idee:-(
 
Waxy Maize - it's just old chalk from school but ground up and slightly flavored, some special blend of whey protein - it’s super ionized, molecularly distilled, but not pasteurized, and versions of casein-blends that are guaranteed to increase muscular size by 236543% in a matter of seconds, but only IF you take it at the precise moment in time, when the sun and moon line up with Orion's belt

:roflol:
 
vind het maar wat overdreven gelul. soms slaan die gasten echt te ver door en vinden ze zichzelf maar al te goed
 
vind het maar wat overdreven gelul. soms slaan die gasten echt te ver door en vinden ze zichzelf maar al te goed

+1, vooral nummer 1 en 2 slaan nergens op.

Ik weet er ook een:
Je bent zwak als je dit soort dingen leest om je vervolgens beter te voelen dan de rest.
 
Back
Naar boven