Fitness Seller

70 dagen TSC challenge mijn succes, jou succes? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bent wat vet kwijt, meer niet. Je brengt het alsof je iets wonderbaarlijks hebt bereikt.
De gemiddelde dbber die 70 dagen cut staat er beter bij.
Misschien moet je dit posten op Facebook of viva

Bedankt voor je feedback! misschien heb je gelijk.
 
Laatst bewerkt:
Je bent goed bezig daar niet van, maar de manier waarop je hebt brengt komt over als een commercial en een hype.
Als dag 1 jouw eerste trainingsdag is zijn het nog beginnersgains ook.
Blijf gemotiveerd en doorgaan maar ik denk dat je een andere doelgroep moet aanspreken met je filmpje.
 
Wat bedoel je precies met schone voeding? Was je het dan eerst voordat je het eet?
 
Wat bedoel je precies met schone voeding? Was je het dan eerst voordat je het eet?

Met schone voeding bedoel ik. Eiwitten, vetten, koolhydraten en vitamine uit vlees, vis en verse groeten krijgen. Soms moet ik dus idd groeten wassen. Dus geen poeders,pillen, met gekke smaakjes met toegevoegd rommel! Keep it real!
 
Niks mis met poeders en pillen.
 
Dit programma werkt voor iedereen van beginner tot gevorderden. Die op een gezonde manier willen afvallen en spieren willen bouwen. Het programma beschikt over een volledig trainingsschema en voedingsplan. Door gebruik van eerlijke voeding... puur natuur laag in koolhydraten hoog in vet en eiwitten en met de juiste training. Zonder het gebruik van supplementen waaronder "Ripped" fatburner supplementen waarin jij geinteresseerd bent... ook no offens. Ik heb op een natuurlijke manier vet verbrand zonder mijn lichaam op te jagen met fatburnig supplementen.

Ik ben geen fitness goeroe maar heb wel een doel bereikt met dit programma! En ben zeer te vreden met het resultaat ik zie mijn buikspieren weer sinds 15 jaar!

Waar haal jij de onzin vandaan dat ik fan ben van Ripped fatburner? Niemand op dit forum is fan van B&F producten..
 
zou je jou tsc challenge schema eens willen posten? ik ben namelijk best wel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet
 
De eerste 10 weken ga je aan de slag fitness (fullbody) op maandag woensdag en vrijdag reps 15,12,10,8, AMAP
op di,do,zat cardio 20 minuten.
 
Ga ik hier ook zieke stats van krijgen?
 
waarom zo'n hoge rep range?
 
Geen idee zo staat het ik het programma.. maar het werkt bij mij!
 
Back
Naar boven