XXL Nutrition

=) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trek je maar niets aan van dat gezeur om je oorbel hoor, ik vind het wel geil:o

Voor extra info over mij en mijn extravagante hobbies mag je me PM'n;)
 
ok, sorry dat ik dit niet in voeding plaats maar sinds jullie zo goed bezig zijn....
Wat is eigenlijk het beste om te drinken?
Volle melk, water of gwn frisdrank?
 
allesinds geen frisdrank...

Pics: Hanenkam, oorbelletje...breezah??:p

:jk:
 
lol ken je dat een vriendin? waarschijnlijk niet want daar zul jij in je hele leven toch geen contact mee maken, tenminste toch niet één die bestaat uit vlees en bloed...sukkel

sukkel zegt ie haha...
 
Leuk strandlaken achter je! :D

Succes verder..
 
Hier een paar foto's van mij, sommige zijn wel niet zo goed gelukt :laugh: omdat ik ze zelf moet trekke :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze is wel niet zo goed gelukt,
Stats :

15 jaar
1,80 cm ongeveer =)
en 70 kg
Vetpercentage : ?

:D Welke is er wel gelukt dan ?
 
WTF wie heeft er nu een foto aan zijn mobiel hangen? Is dat hip ofzo? Dan betekent dat ik dan alweer achterloop :(
 
Niet bijster intelligent, geen humor, ordinair als de dag lang is. Ik presenteer u een bodybuilder.
 
Niet bijster intelligent, geen humor, ordinair als de dag lang is. Ik presenteer u een bodybuilder.

Nee D., dit is nou een mooiboi.
 
haha ik lach me kapot hier :P
kzou eigenlijk nog even 1 of 2 jaartjes wachten tot je uitgegroeid bent, kan niet goed zijn om nu al aan je lichaam te sleutelen..
maar als je dat toch wilt; goed eten, goed trainen, (ga ook es naar de zonnebank ;) ), weg met die oorbel en die foto ;) en dan heb je nu al een redelijke basis; kzou alleen een zware inclinepress in je schema opnemen, anders krijg je van die hangtietjes ;)
 
haha ik lach me kapot hier :P
kzou eigenlijk nog even 1 of 2 jaartjes wachten tot je uitgegroeid bent, kan niet goed zijn om nu al aan je lichaam te sleutelen..
maar als je dat toch wilt; goed eten, goed trainen, (ga ook es naar de zonnebank ;) ), weg met die oorbel en die foto ;) en dan heb je nu al een redelijke basis; kzou alleen een zware inclinepress in je schema opnemen, anders krijg je van die hangtietjes ;)

lol zoveel bullshit in een post...
 
tja, afkraken is makkelijk; misschien wat argumenten gebruiken volgende keer???
 
Jij maakt hier stellingen niet ik, waarom zou trainen op jonge leeftijd slecht zijn en waarom krijg je van oefeningen als vlak bankdrukken hangtietjes?
 
Jij maakt hier stellingen niet ik, waarom zou trainen op jonge leeftijd slecht zijn en waarom krijg je van oefeningen als vlak bankdrukken hangtietjes?

Als je alleen maar vlakke borst oefeningen doet, krijg je inderdaad "hangtieten". Tenminste dag oogt zo, omdat je bovenkant achterloopt.

Trainen op jonge leeftijd moet gewoon kunnen.
 
Back
Naar boven