XXL Nutrition

8, 10, 12 weken?

Bezoekers in dit topic

Thomas

Dutch Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
302
Waardering
94
Graag zou ik wat meningen horen over favourite lengte van een kuur (deca/test combinatie).

Ik heb al wat voorstanders gezien van bepaalde hoeveelheden, maar is het nu echt nuttig om 12 ipv 8 weken door te kuren met deca/test.

Win je in die 4 weken echt zoveel extra wat langer platleggen van je eigen systeem rechtvaardigt?

Ikzelf heb slechts 1 kuur achter de rug van 8 weken (2 jaar geleden) en ben nu met een tweede bezig, in principe ook van 8 weken, maar zou die eventueel iets kunnen verlengen als me dat relatief veel oplevert. Dit ook omdat ik afgelopen week redelijk verkouden ben geweest en niet helemaal heb kunnen trainen zoals ik wilde :)
 
Uhmmmmm, ik heb gelezen dat 8 wkn meer dan genoeg is. En 4 wkn extra zorgt voor meer water/vet?!....

Weet niet of het zo is, ik ben geen expert wat dat betreft.

Aan de andere kant, welke weken haal je de grootste winst. winst = beste spiermassa (droog en blijvend.

van bv 1 - 12 wkn.
 
Zelf houd ik de duur van mijn kuur op 6 weken. Dan plak ik er nog wel een 4-6 weken achteraan met een mild anabool (meestal Ganabol) om de terugval zo veel mogelijk te voorkomen.
Ook gebruik ik aan het eind van de kuur nog 2 weken HCG.
Dit heeft voor mij goed gewerkt.
 
Deca en Test gaan normaal na een week of 3 pas lekker!!
Je groeit de eerste 4a5 weken het hardst dus zit je al op 8 weken min.
Ik denk dat je een week of 7 goed doorgroeit op de zelfde hoeveelheid AS dus 7 + de eerste 3 weken.....
zet er de eerste maand 50 mg d-bol bij en zie dan groei je 10 weken door.
.
 
De test en deca werken ook nog goed door wanneer je overstapt op Ganabol. Het duurt tenslotte een week of 3 voordat test en deca het lichaam uit zijn.
Ik vind een kuur van 10 weken test/deca krankzinnig. Sorry dat ik het zeg, maar je legt dan helemaal je lichaamseigen testosteron aanmaak plat waardoor de terugval veel groter zal zijn.
Meestal kan ik de terugval na mijn kuren beperken tot 20-25 % van het totaal resultaat direct aan het einde van een kuur.
 
Langer kuren betekend gewoon langer nakuren.
Als het over deca gaat zou ik nooit langer dan 10 weken gaan , liefst met test dan, anders deca/dbol bijv dan zou ik deca niet langer dan 8 weken doen en dbol 4 tot maximaal 6.
Maar 10-12 weken kuren heeft zeker wel extra voordelen voor je spiermassa wat het onderdrukkken van je eigen test rechtvaardigd. Gewoon goed nakuren is de boodschap dan.
 
G-stuk..

6 weken deca / test en dan 4 a 6 weken ganabol!!!
is ook 10 a 12 weken.
Is dat dan beter voor je lever ?????
Kun je beter test nemen.
 
Back
Naar boven