Fitness Seller

8-7% vet en geen sixpack ??

Bezoekers in dit topic

gasten laat maar zitten ik vraag hier iets als ik van de week een meeting heb gehad, huidplooi meeting ( tricep bicep rug en taile/zijkantbuik ) en jullie vinden het geen 7,4% om precies te zijn dan, laat maar zitten. Bedankt voor de Tips ;) groeten
 
Zeker geen 7 procent dat is eerder 12
 
voorkant en achterkant lijken twee verchillende personen :p


bij die ander was ik aan het opdrukken en deze had ik net zelf gemaakt, de voorkant gaat inderdaad wat moeizaamer ook met bankdrukken 90 kilo benchpres, ben met me rug een stuk sterker,. Maar laat maar zitten....
 
Er is al redelijk wat advies gegeven, ik zou niet zo ondankbaar wezen als ik jou was...
 
ja indd dat ik me benen meer moet trainen 1 reactie indd ;)
 
Je benen gebruiken bij je abs trainen
 
oke thanks, droger worden heeft dus geen zin ?
 
Ga minder herhalingen maken voor meer massa op je abdominals, dus meer gewicht

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:13 ----------

Als jij zegt op 7,4% te staan heeft droger worden weinig zin nee
 
leg raise met gewicht tussen benen heb ik ook een tijd in me cirque gedaan, of liggen en benen 15x links om 15x rechts om draaien

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:15 ----------

Okee dus eigenlijk gewoon zware oefenngen doen. zoals medicijn bal van 5kg achter je nek houden en dan situps doen,

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 17:16 ----------

en 3 x per week of elke keer als je gaat trainen, op de sportschool zijn hier ook de meningen over verdeeld, Want borst train je miss ook max 2 keer in 7 dagen
 
Buik kun je wel 3x in de week trainen, mits er genoeg rust tussen zit. Maar waarom zo focussen op een sixpack, brede maakt je veel indrukwekkender etc
 
meeting =/= meting

Planks zou nog kunnen, maar voor de rest gewoon zware compounds doen.. En ik zou voor de zekerheid ergens anders een meting laten uitvoeren, of zelf een tang kopen, want dit is echt geen 7,4% :rolleyes:
 
ik vind buik net zo belangrijk als de rest van het lichaam, niet net als 90% in de gym, eerst je workout en op het eind, ( ik heb geen zin meer in buik ik ga na huis ) Dus zwaar trainen zou de oplossing moeten zijn. Ga het \ proberen en kijken wat dan het resultaat is.
 
Vet verlagen is zeker geen 7% , extra oefeningen enz zullen bijna nutteloos zijn als je niet wil inzien dat je niet op 7% staat en je vet moet verliezen om die abs te zien. Je voedingsschemazal veel belangrijker zijn dan extra oefeningen.
 
ik weet 100% zeker dat het wel 7,4 is. Met dat kasje wat niet helemaal precies meet kwam er 9% uit en bij de huiplooi lager,
 
Planks en hanging leg raises zijn goede idd
 
100% kun je alleen weten door onderdompeling
 
ik weet 100% zeker dat het wel 7,4 is. Met dat kasje wat niet helemaal precies meet kwam er 9% uit en bij de huiplooi lager,

Idee uit je hoofd zetten en aan je voedingsschemawerken , je zult geen abs krijgen als het vet op je buik blijft zoals het nu is. Dus geen excuses maken en je vetpercentage verlagen.
 
ik weet 100% zeker dat het wel 7,4 is. Met dat kasje wat niet helemaal precies meet kwam er 9% uit en bij de huiplooi lager,

zet het hele vetpercentage idee uit je hoofd, het maakt niet uit welke % je hebt, zolang het maar goed in de spiegel eruit ziet :D en beentjes gaan trainen zal echt wonderen doen
 
Föhn op je abs houden, worden ze wel droger van.
 
  • Like
Waarderingen: Pehr
Back
Naar boven