MuscleMeat

8-7% vet en geen sixpack ??

Bezoekers in dit topic

voorkant ziet er eerder uit als 12%+ :O
 
leuke foto he hahaha :rolleyes:

Dit in 4 jaar? wtf. Je snapt dat elke dag trainen met 2 kilo niet goed genoeg is toch? Ik was al verder in de eerste maand met een Mcdonalds dieet.
 
Gast ik train al 4 jaar ik heb vorige week een meeting gehad met een tang, ik sta helemaal droog, ik laat wel even een foto zien hoe moet da?

wat heb jij in die 4 jaar gedaan .. niks njente .. nada ..

je traint niet .. je eet niet .. je leest niet ( voeding) je doet alles fout en je
maakt je druk om je vet %

ik ken jongens die maken meer progressie in 6mnd dan jij in 4 jr. en dan
ben je ook nog zo ondankbaar om het advies dat je krijgt hier.. beter zoek
je een andere sport voor bb heb jij geen mentaliteit .. amen ...
 
Je moet niet zo arrogant doen denk ik..
Je vraagt dingen, je krijgt advies, maar het bevalt je niet.
Tja, je krijgt niet altijd te horen wat je wilt, so what.

Kom op joh...
 
het is zowieso geen 7 % bij 9,5% zag ik mijn abs al heel duidelijk zitten!
en ga eens massa pakken man, als je 4 jaar train dan train je zeker niet goed man.
vergeet je benen ook niet zijn meer lucifertjes
 
Het is geen 7% Als je abs wilt dieper cutten.

Huidplooimetingen kloppen ook niet altijd precies, meet je het bijvoorbeeld wel voor enige training, en ontspan je je spieren tijdens het meten?

En dan nog klopt het niet precies, spreek uit eigen ervaring, de spiegel is je beste vriend. (Vooral als je iedereen zo ondankbaar afzeikt)
 
leuke foto he hahaha :rolleyes:

en dat krijg je dus wanneer je geen progressief overloaden op zware compounds in je trainingen toepast, en weigert te eten met een deftig calorie-overschot:

4 jaar planken, sit uppen en ab roalen tot ze er bij neervallen opdat die "abz" er toch maar doorkomen. Om na vier jaar even ver staan als ze begonnen zijn.
Uiteindelijk gaan ze er vanuit dat ze aan hun natuurlijke limiet zitten en kan het eerste orals only kuurtje beginnen

Maak hier maar een stickie van mods, zodat nieuwe leden inzien hoe het NIET moet.
 
ik train men abs al een hele tijd niet meer en toch blijven ze (beetje) zichtbaar/ sterk (heel af en toe doe ik nog eens een oefening)
Maar echt eten man, das zo niet het belangrijkste aan bb/ fitnessen
en serious 7/8 % heb je al goed gedefinieerde abs hoor
 
ik train men abs al een hele tijd niet meer en toch blijven ze (beetje) zichtbaar/ sterk (heel af en toe doe ik nog eens een oefening)
Maar echt eten man, das zo niet het belangrijkste aan bb/ fitnessen
en serious 7/8 % heb je al goed gedefinieerde abs hoor

Ha-ha-ha! Eten is de sleutel voor gains. Als jij 4 jaar traint weet ik al waarom je nauwelijks vooruit bent gegaan, je voeding is niet in orde. Als ecto, net zoals ik, heb je een hoog metabolisme en moet je meer eten dan een gemiddeld persoon om gains te maken. Ik zit zelf zo'n 400-500 kcal over mijn onderhoud en ik ga er lekker op.

Maar het punt is, slechts een paar honderd kcal over of onder onderhoud kunnen al zeer veel bepalen voor je gains/verlies. Het is als ecto bijna onmogelijk om op natuurlijke wijze spier te kweken zonder een deftig kcal overschot.
 
zeer slecht voor 4 jaar ik bereikte het dubbele in een jaar maar dat terzijde.
je bene gast echt goor gewoon bijna sate stokjes.
 
en dat krijg je dus wanneer je geen progressief overloaden op zware compounds in je trainingen toepast, en weigert te eten met een deftig calorie-overschot:

4 jaar planken, sit uppen en ab roalen tot ze er bij neervallen opdat die "abz" er toch maar doorkomen. Om na vier jaar even ver staan als ze begonnen zijn.
Uiteindelijk gaan ze er vanuit dat ze aan hun natuurlijke limiet zitten en kan het eerste orals only kuurtje beginnen

Maak hier maar een stickie van mods, zodat nieuwe leden inzien hoe het NIET moet.

weet je wat ik niet begrijp als je nu na een jaar niks geen vooruitgang ziet
en bij anderen wel .. dan ga je toch info zoeken bij de grotere jongens of hier op het forum.. zoveel ervaring hier maar kloot je geen 4 jaar door .
deze gast kan beter stoppen en weer met zijn lego gaan spelen ...

en waar is hij nu met zijn praatjes ??? oja zijn vet% aan het meten
 
idd, achterkant lijkt 7/8% terwijl voorkant rond de 15% lijkt te zitten
 
sorry dak zo reageerde maar het is echt 7-8 %

ik zie nu pas dat je pushups aan het doen bent. Dacht dat je krampachtig tegen een muur stond onder de douche ofzo.
m1cywglwuqap.jpg
 
ik zie nu pas dat je pushups aan het doen bent. Dacht dat je krampachtig tegen een muur stond onder de douche ofzo.
m1cywglwuqap.jpg

lool is dat niet zo dan? dacht precies t zelfde XD waarom zou je ook een douche wand knuffelen?
 
ik zal gewoon je benen traine vet % zorgt wel voor beter zichtbaarheid
maar echte buikspiere zie je ook als er wat vet omheen zit als ze sterk zijn teminste
zal vooral squats en voor je abs standing rope pulldowns doen is wel powerlift oefening
kunt ze zien bij
so you think you can squat op youtube
 
ik zal gewoon je benen traine vet % zorgt wel voor beter zichtbaarheid
maar echte buikspiere zie je ook als er wat vet omheen zit als ze sterk zijn teminste
zal vooral squats en voor je abs standing rope pulldowns doen is wel powerlift oefening
kunt ze zien bij
so you think you can squat op youtube


Meme_-_Grammar_Nazi.png

Ooit gehoord van leestekens?
 
Hij beweerde dat hij wel 7/8% is? En jullie beweren aan zijn lichaam foto te zien dat hij heel zeker meer is 7/8% vet?

Maar nu vraag ik mij af,hoe kunnen jullie nu zien aan een lichaam foto of het nu -10% of tussen de 10 a 20% lichaam vet is? :rolleyes: Kunnen jullie mij dat eens uitleggen.Dank u.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven