XXL Nutrition

8-7% vet en geen sixpack ??

Bezoekers in dit topic

Aders, onderste buikspieren, feathers, dikte van huid, etc etc.
Het blijft gokwerk natuurlijk. Maar dr is echt een zeer duidelijk verschil tussen -10 en 15+
 
voor 4 jaar trainen ... ga tog weg
 
Daar heb ik respect voor dat u zo foto's durf tonen in bodyduilding forum! :cool: Misschien beter de volgende jou foto's plaatsen op fitness forum denk ik? ;)
 
Geeft vertekend beeld die foto's zou best kunnen dat vet% maar als je weinig massa hebt lijk je snel vetter

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 10:52 ----------

moet wel zeggen toen ik nog nooit getraind had , had ik al een beter fysiek dus 4 jaar trainen dacht het niet
 
Hij vraag alleen over zijn buikspieren niet zichtbaaar met 7/8% ??? Misschien hij alleen 4 jaar buiktraining gedaan en voor de rest...? :eek:
 
Ha-ha-ha! Eten is de sleutel voor gains. Als jij 4 jaar traint weet ik al waarom je nauwelijks vooruit bent gegaan, je voeding is niet in orde. Als ecto, net zoals ik, heb je een hoog metabolisme en moet je meer eten dan een gemiddeld persoon om gains te maken. Ik zit zelf zo'n 400-500 kcal over mijn onderhoud en ik ga er lekker op.

Maar het punt is, slechts een paar honderd kcal over of onder onderhoud kunnen al zeer veel bepalen voor je gains/verlies. Het is als ecto bijna onmogelijk om op natuurlijke wijze spier te kweken zonder een deftig kcal overschot.

Ik bedoelde "zo niet " , als in "misschien wel HET belangrijkste "

even verduidelijken
 
Back
Naar boven