AndroidHealthClinic

8 Januari De film “De sterkste man van Nederland” op TV.

Bezoekers in dit topic

beuse003

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
202
Waardering
12
Lengte
1m90
Massa
143kg
8 Januari De film “De sterkste man van Nederland” op TV.

Laten we eerlijk zijn toen wij kind waren was toch ook jouw vader de sterkste van allemaal.
En droomde we wat hij allemaal wel niet op kon tillen.

Zo ook voor twaalfjarige Luuk, die denkt dat zijn vader de sterkste man ter wereld is. Zijn moeder, Dorien, die hem in haar eentje opvoedde, kon hem daar in zijn jongste jaren prachtige verhalen over vertellen. Nu de wat kinderlijke Luuk voor het eerst naar de middelbare school gaat en verliefd wordt op de stoere Minke, voelt hij voor het eerst de behoefte een vader te hebben die hem kan bijpraten over de liefde. Een onderwerp waar hij met zijn moeder niet over kan praten. Tijdens een bezoek aan een lokale Sterkste Man competitie ontmoet hij René Doornbos, een deelnemer die net als hij rood haar heeft. De jongen en de sterke man raken bevriend. Als zijn moeder erachter komt dat Luuk zijn vader gevonden denkt te hebben, biecht ze de waarheid op....

In de film zijn twee wedstrijden te zien. een lokale wedstrijd waar Jarno Hams en dennis v Beusekom voorbij zullen komen.
Mark v Dijk de eer om een vliegtuig te trekken in de droom van Luuk
De tweede wedstrijd in de film, de zogenaamde finale van de sterkste van Nederland is op de kwalificatie opgenomen in Lopik.
Hiervan zijn de meeste deelnemers van die dag wel een keer in beeld. BV Gijs Boeien zijn vreugde sprong na de laatste bal. De o zo grote glimlach van Patrick vd Kraan met zijn prestatie met de stones.
Rudi Jonker die wordt op gepept, Richard v d Linden die er een Stone op gooit. En nog veel meer.

Ik heb de eer gehad om hem al te zien met de première.
Een leuke film met een goed verhaal, humor en goed acteer werk van een niet sterkste man die dat wel moest acteren.
De 12 jarige Luuk doet het eveneens geweldig.

Op 8 januari wordt hij uitgezonden op welke zender en tijdstip is nog niet helemaal duidelijk. Berichten op internet spreken elkaar een beetje tegen.
Maar het zal zeker op 1 van de eerste drie zenders zijn en in de avond. Hier kom ik nog op terug.


De sterkste man wereld wordt weer op de kaart gezet.

Dennis van Beusekom
 
lijkt me wel lachen om te zien!
 
Hopelijk op een zender die ik hier ook gewoon kan ontvangen :o
 
Hoop ik ook ja :D
 
wordt toch nederland 1,2 of 3 dacht ik
 
Ik kreeg laatst in de bioscoop een voorstukje te zien van de film :D ik was de enige die aan het juichen was natuurlijk toen ik die stone zag maja :p

Vraag me nou af ie in de bios komt of op tv ???
 
Ik kreeg laatst in de bioscoop een voorstukje te zien van de film :D ik was de enige die aan het juichen was natuurlijk toen ik die stone zag maja :p

Vraag me nou af ie in de bios komt of op tv ???

grappig bij welke film was je dan.

het is een tele film gemaakt voor tv niet voor de bios
maar als ik me niet vergis kom jij uit amsterdam en daar kan die wel eens in thusinsky draaien.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Klopt, is gemaakt i.s.m. KRO.

Zie alvast: [Link niet meer beschikbaar]

klopt op net 1,2 of 3 er gaan twee tijden de ronden 7 uur en 20:45.
kro is inderdaad de opdrachtgever

dank je voor de foto's doetze:D
 
film komt op nederland 3 als ik t goed gezien heb.
ben zeer benieuwd wat ze van de film gemaakt hebben
 
zo snel al op tv?
 
zaterdag om 19.00 uur op zap dus ned 3

de film sterkste man van nederland
 
Filmfestival Berlijn

De telefilm De sterkste man van Nederland van regisseur Mark de Cloe is geselecteerd voor het filmfestival in Berlijn. Dat liet De Cloe, bekend van onder meer Shocking Blue en Het leven uit een dag, vrijdag weten.

De film dingt mee in de Generation Kplus competitie van het International Film Festival in Berlijn. De 61e editie van het prestigieuze festival heeft plaats van 10 tot en met 20 februari.

De sterkste man van Nederland draait om de twaalfjarige Luuk, die denkt dat zijn vader de sterkste man van de wereld is. Tijdens een Sterkste Man-competitie ontmoet hij René, van wie Luuk vermoedt dat het zijn vader is. Als zijn moeder erachter komt dat Luuk zijn vader gevonden denkt te hebben, biecht ze de waarheid op: Luuk komt uit een reageerbuisje.

De sterkste man van Nederland wordt zaterdagavond door de KRO uitgezonden op Nederland 3.

Zie ook: http://www.zapp.nl/bios/zappbios-de-sterkste-man-van-nederland
 
Laatst bewerkt:
he Dennis je krijgt zeker royalties voor elke kijker met dat gespam van je! hahah!
 
ik ben hem aan het opnemen... ben benieuwd !
 
gaat dan beginnen
 
en nu wachten op respons van dwazen dat het slecht is om jonge gasten te leren trainen
 
Back
Naar boven