XXL Nutrition

8 Kilo Aangekomen in 5 Weken (Weigt Gain)

Bezoekers in dit topic

maurits112

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
2
Waardering
0
Hallo, ik ben 23 jaar en altijd erg mager geweest
nooit echt bezig geweest met aankomen, meestal wel geacepteerd dat ik mager ben/was.

tot ik besloot om er 100 % voor te gaan, wat heb ik gedaan?

door de weeks, slechte ontbijt, soms niet, middag broodje of twee, en avond eten rond uur of 18/17 uur. at ik ook niet veel en dat was het meestal, zo dan in mijn routine van dagelijks leven.

niet gek dat ik niet aankwam, heb ook een hoge stofwisseling dus weinig motivatie om er iets aan te doen, eerlijk gezegd geloofde ik er ook niet in dat het mogelijk was, altans bij mij dan . lol.

goed, dus toch poging gewaagd, en weight gainers aangeschaft.
mahmout 2500. viesspul. maar werkt het ?

mijn ervaring is:

ik hem me eetpatroon met 360 graden aangpast.

ontbijt, 3 tot 4 boterhammen, dit in de ochten, 2 uur later, een warme maaltijd ( meestal opwarm maaltijd ) dan mijn eerste weight gain shake, 2 lepels+water. 2 uur later, mijn avond eten ( warm ) bijv. biefstuk of kipfile.
anderhalf uur later, mijn 2e shake. en laat in de avond mijn 3e warme maaltijd. zo zit ik dus op een goeie ontbijt. 3 warme maaltijden en 2 shakes, en niet te vergeten al die tussendoortjes. ik heb geen bijwerkingen met de gainer. ik ben hier nu minimaal 1 maand mee bezig.

voor ik begon woog ik 50 KG, de teller staat nu 1 maand later op 58 KG, betekent dat ik in 1 maand, mischien 5 weken, erg goed eten met behulp van shakes, toch 8 kilo ben aangekomen.

naast deze eet patroon, train ik 3/4 keer in de week in de sportschool, en thuis met de halters nog tussen door.
ik merk aan de 8 kilo, in iedergeval dat ik van dat magere imago af ben, me botten steken er niet meer uit bij elk hoek van mijn lichaam, en heb ook stevige armen gekregen, voor het eerst dat ik me borsten kan zien, klinkt raar maar had een platte lichaamsvorm.
ook mijn gezicht is erop aan te merken, ingewanden verminderen.

dit dingen die ik zelf opvat, maar ook mensen in mijn omgeving, met complimenten en met vragen, van waar ik mee bezig ben. want het is erg zichtbaar. kleding zit nu strak. ik zie dat ik groei, elke dag wel.
en erg apart, dit in zo een korte tijd.

omdat ik intensief train ( sportschool ) gebruik ik ook creatine. dat zorgt ook voor wat extra gewicht ( tijdelijk ) .

ben erg tevreden, ik geloof zeker dat de shakes bijdragen leveren aan deze extreme diet, maar ook de spirit, het geloven dat het wel kan, voor magere mensen kan ik me best voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is, om te eten, voormij, is eten niet altijd of eigelijk MEESTAL niet , Genieten!
maar meer vechten om het op te krijgen, klinkt vaag, maar je lichaam went overal aan en zo word het eet patroon ook een gewoonte, ben er inmidels aan gewent, en kan er goed mee omgaan, natuurlijk is motivatie belangrijk.
en dat krijg ik omdat de weegschaal mij met feiten aanspreekt.

dit is beetje mijn verhaal.

voor deze succesvolle poging, heb ik in het afgelopen jaar al 3 keer eerder geprobeert, maar zonder succes. de reden was:

ik had weight gainer met vieze smaken, oftwel kotsneigingen bij elke slok.
had het er ergt moeilijk mee, en kon het zo maximaal een weekje tot anderhalf volhouden. sinds ik mahmout CHOCOLA smaak ineem.
drink ik het weg alsof het chocomelk is. en ben zo meteen een stap verder.

mischien dat iemand zich hierin kan vinden.

gr allemaal.

Maurits

p.s. sorry voor typ fouten, heb het niet herlezen.
 
drink dan gewoon een liter chocomelk per dag
 
Gek he dat je aankomt met weightgainers en creatine, als je daar nou eens vanaf stapt, en je eten langzaamaan opvoert, dan kom je een stuk leaner aan. dan gaat je gewicht geleidelijk omhoog en niet in 1 keer met 8 kg in een maand. Lijkt mij stukken beter.
 
58kg ? hoe lang ben je dan ?

maar wel netjes dat je 8kg bent aangekomen.. ook al zou ik 't ook rustiger aandoen zoals orangeflame zegt
 
Re

klopt, beetje extreem, ik ben kort: 1.66 / woog dus 50 KG

heb ook geen intenties om super groot te worden,
mijn princype was om van dat dunne imago af te komen, aardig gelukt,
binnenkort wat minderen, en vooral blijven trainen/sporten.
 
Mooizo! Nu doorgaan op een rustig tempo. kilootje per maand ongeveer, dan kom je er wel.
 
1.66m en 50kilo dan ben je zeker een chinees?

Heb je trouwens before/after foto's?

Alhoewel je het gelukt is met weightgainers is het toch een knappe prestatie. Het belangrijkste is nu volhouden!
 
reclame voor mammouth? :roflol:
weightgainers=geld weggooien, eet gewoon normaal en doe niet alsof je progressie alleen aan die crap te danken is
 
in ieder geval goed dat je zo gemotiveerd bent, dit hadden de andere er ook even bij mogen zeggen maar oke.. ik vind het goed al is 8 kg in zon korte tijd wat veel.. gewoon doorgaan, doorvreten en doortrainen dan kom je er wel.. plaats eens wat foto's zo kunnen we zien hoever je vooruitgaat!

succes
 
1) Weightgainer = prullenbaks
2) Ga vast voedsel eten. Melk+Brood+Brinta+Rijst+Noten+Haring+Kip+Melk
 
ik heb de openingspost niet gelezen.
maar 8 kilo in 5 weken?
ik hoop niet dat je denkt dat het 8 kilo zuivere spiermassa is.
dat zal wel max 2 a 3 zijn. en de rest (zo'n 5 kilo) vet zijn.

nou wat zijn we daar trots op.
kun je weer 2 maanden op cutten.
 
kom op zeg, als je 50 kilo bent mag er ook wel wat vet bijkomen vind ik.. ik ga er niet vanuit dat er weer 8 kg in zo'n korte tijd bij zal komen..
 
ik heb in 1 maand mammoth 2500, 4 kilo emmer opgemaakt + me voedingsschema en ik weeg nog steeds 73,5 kilo (net als 3 maanden terug), ik woog mezelf elke week! ik snap er geen HOL van
 
ik heb in 1 maand mammoth 2500, 4 kilo emmer opgemaakt + me voedingsschema en ik weeg nog steeds 73,5 kilo (net als 3 maanden terug), ik woog mezelf elke week! ik snap er geen HOL van
Dan eet je alsnog niet meer dan je verbruikt..
 
ik heb in 1 maand mammoth 2500, 4 kilo emmer opgemaakt + me voedingsschema en ik weeg nog steeds 73,5 kilo (net als 3 maanden terug), ik woog mezelf elke week! ik snap er geen HOL van

dan zit je blijkbaar toch niet boven je onderhoud.
 
volgende keer 8 kilo gebruiken;)
 
ik heb de openingspost niet gelezen.
maar 8 kilo in 5 weken?
ik hoop niet dat je denkt dat het 8 kilo zuivere spiermassa is.
dat zal wel max 2 a 3 zijn. en de rest (zo'n 5 kilo) vet zijn.

nou wat zijn we daar trots op.
kun je weer 2 maanden op cutten.

Kom op man, :twitch: kerel komt van 50 kilo, hij is blij dat zijn botten niet meer doorsteken, ik denk echt wel niet dat hij nu loopt te zeuren over wat vet. Hij zal zelf ook wel weten dat dit niet allemaal spier is (toch?)
 
lust je pindakaas en chocolademelk ? :D
 
ikke wel, zijn die handig om boven mijn onderhoud te komen? dus het maak eigenlijk niet uit hoe je boven je onderhoud komt, als je er maar komt? zet ik dan niet veel vet aan?
 
ikke wel, zijn die handig om boven mijn onderhoud te komen? dus het maak eigenlijk niet uit hoe je boven je onderhoud komt, als je er maar komt? zet ik dan niet veel vet aan?

Als je ver boven onderhoud zit, zet je ook veel vet aan. Maar als je moeilijk aan je energiebehoefte kunt voldoen, kun je met chocomel gemakkelijk veel energie binnenhalen.
 
Back
Naar boven