AndroidHealthClinic

8 maanden transformatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drakebaby

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2010
Berichten
25
Waardering
26
Lengte
1m81
foto 1 is genomen op 1 januari en foto 2 op 9 augustus allebei van 2021. Zoals je ziet was ik ietwat aan de zware kant. Dit had te maken met de geboorte van mijn zoon en de dood van mijn vader vorig jaar. 1 Januari ben ik hier wat aan gaan doen door op mijn voeding te letten en meer te gaan bewegen. Verschil tussen de foto's is 23 kilo! Op foto 1 woog ik 97,6kg en foto 2 en 3 74,6.kg Moet er wel bij zeggen dat ik voor de shoot ook een echte prep had gedaan om vocht af te drijven. Afgelopen weken heb ik lekker op de camping gezeten waarbij ik weer de nodige kilo's ben aangekomen. Opzich niet zon ramp ik weet nu hoe het ''afvallen'' werkt en heb nu een goede basis! Heel tof om een keer mee te maken!




Januari.JPG
DSCF1529.jpg
DSCF1542.jpg
 
Super gedaan! Mag je trotse pappa zijn.
 
Netjes! En hoe werkt dat dan voor jou?
 
Wow, wat een fantastisch resultaat! Echt knap gedaan! Misschien kun je nog iets meer vertellen over je aanpak. Dat kan erg leerzaam zijn voor anderen die ook willen afvallen. Heb je dit helemaal zelf gedaan of met hulp van een coach/trainer/diëtist?
 
Netjes !
 
Erg netjes gedaan, goede motivatie voor mij om ook eens echt door te zetten met cutten.
 
Ik ben ook heel benieuwd naar je aanpak. Nice transformatie!
 
Wow, wat een fantastisch resultaat! Echt knap gedaan! Misschien kun je nog iets meer vertellen over je aanpak. Dat kan erg leerzaam zijn voor anderen die ook willen afvallen. Heb je dit helemaal zelf gedaan of met hulp van een coach/trainer/diëtist?

In Januari ben ik zelf begonnen met afvallen. Ik had al wat kennis over voeding en die heb ik toen gebruikt. Dit was wel echt heel standaard beetje tonijn en alleen maar kip met rijst, 0 variatie in mijn voeding dus merkte al snel dat ik op een plateau kwam. Bleef een beetje op hetzelfde gewicht hangen. Toen kwam ik uit bij een personal trainer waar ik maandelijks ging meten en hij maakte voor mij een voedingschema. Min begin doel was lekker in mijn vel zitten maar gaande weg bleef ik nieuwe doelen stellen voor mezelf. Tot ik als einddoel een fotoshoot had gesteld. Moet ook zeggen dat ik een motivatie had die niet te stoppen was. Ik had er geen moeite mee om verleiding van alcohol of fast food te weerstaan en wist dat geduld me ver ging brengen. Dat is uiteindelijk ook gebleken. Geduld was bij mij echt de sleutel.
 
Wat trok je plateau weer vlot? Meer of minder kcal?
 
Wat trok je plateau weer vlot? Meer of minder kcal?

Ik moest meer gaan eten. Wat ik zelf had berekend kwam uit op maar 1800 kcal en daarnaast at ik 3 maanden hetzelfde ;). Met die pt kwam ik erachter dat ik dus meer moest eten. En dat de kcal innamen is gebaseerd op wat je verbrand. Dus meer eten op trainingsdagen en minder op rustdagen.
 
Back
Naar boven