AndroidHealthClinic

8 maanden Trump als president. Welk cijfer krijgt hij van je?

Welk cijfer krijgt de president van je?

  • 10

  • 9

  • 8

  • 7

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3

  • 2

  • 1

  • 0

  • 11


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Obama werd al beschouwd als de beste president ooit voordat ie überhaupt voet zette in office.
 
11 punten krijgt hij alleen vanwege de ontmaskering van zure linkse gekkies.

Wil je niet zo racistisch/fascistisch doen over de nobelprijswinnaar van 2009.

ohdnw3ydlp9y.jpg
 
Al meer burgerdoden dan tijdens heel Obama's regeerperiode. Of chemische aanvallen van Assad.

'Maar het is de enige manier.'
 
Al meer burgerdoden dan tijdens heel Obama's regeerperiode. Of chemische aanvallen van Assad.

'Maar het is de enige manier.'

We hadden er ook kunnen wegblijven uit syrie. En we hadden ons ook niet moeten moeien in libie.
 
Of chemische aanvallen van Assad.
Glad ijs. Het is (nog) helemaal niet zo zeker dat Assad 100% verantwoordelijk is voor alle aanvallen. Dat Assad een schurk is is duidelijk. Dat hij zijn eigen volk laat omkomen en creperen ook. Het maakt hem ook een makkelijk doelwit, want schurken staan bekend om schurkenstreken en een gifgasaanval in de schoenen schuiven van een schurk is lang niet zo ingewikkeld. Voor je denkt wat een aluhoedje, denk even terug aan Saddam en massavernietigingswapens.
 
Waarom zou Assad telkens opnieuw geen onafhankelijk onderzoek toestaan in getroffen gebieden?

Soit, denk dat ik te weinig geslapen heb :roflol:
 
Glad ijs. Het is (nog) helemaal niet zo zeker dat Assad 100% verantwoordelijk is voor alle aanvallen. Dat Assad een schurk is is duidelijk. Dat hij zijn eigen volk laat omkomen en creperen ook. Het maakt hem ook een makkelijk doelwit, want schurken staan bekend om schurkenstreken en een gifgasaanval in de schoenen schuiven van een schurk is lang niet zo ingewikkeld. Voor je denkt wat een aluhoedje, denk even terug aan Saddam en massavernietigingswapens.

Dat doet hij al jaren maar nu ineens moeten we ons gaan moeien. De wereld zit vol schurken waar we niks aan doen.

Europa was gezelliger toen assad en kadaffi nog aan de macht waren.
 
Waarom zou Assad telkens opnieuw geen onafhankelijk onderzoek toestaan in getroffen gebieden?
Dat hij aanvallen heeft gepleegd geloof ik wel alleen zijn er ook gerede twijfels bij mensen die er meer verstand van hebben dan ik als lezer, die menen te kunnen zeggen dat het niet in alle gevallen 100% zeker is dat Assad erachter zat.
Althans dit is wat de NPO mij nog niet zo lang geleden probeerde duidelijk te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven