AndroidHealthClinic

8 Mile (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
iemand de film al gezien ?
khad m gedownload maar ben na 10 min gestopt met kijken was superslecht beeld ga er nu mischien zaterdag heen met wat maten ... khoor t wel

gr BIGTANK
 
Ben naar de galapremiere ervaan geweest.

Wel toffe film. Zeker het kijken waard!
 
eMineM is da man!!!!!
 
Als je van hiphop houdt moet je naar die film gaan, als je een goeie film wilt zien met een hoop actie etc etc. Dan ga je naar 'Gangs of New York'.... Vond ik persoonlijk heel erg vet.

Maar nu we het toch over deze film hebben;

Ik vind eminem bij vlagen goed (muziek) maar verder een heel irritant dr. Dre's ass kussende wannabe black dude, kan ik me dan toch wel vermaken bij deze filmof is dat uitgesloten.

M'n vriendin wil er met mij heen.....

later
 
hi is geen black dude wannabe hij heeft gewoon z n eigen sT daarom is ie zo groot geworden
 
Originally posted by BIGTANK
hi is geen black dude wannabe hij heeft gewoon z n eigen sT daarom is ie zo groot geworden

idd. Hij is zeker geen black dude wannabe.
 
UCH bigtank heeft gesproken en zo is het , floyd eerst ff checken voor je oordeelt ga ff na zijn film misschien snap je het dan :D
 
zeker die battles in de film vond ik erg vet...
 
Oke, oke, oke.... hij is geen black wannabe.

koel.

Naar de film gaan, tjah, heeft de film een boeiend verhaal of gaat het alleen over hiphop e.d.......

Trouwens, **** man, ik heb wat sjit gehad van method man en andere van Wu-tang, en Cypress Hill, dat vind ik persoonlijk beter dan 'the slim shady'....
 
gangs of New York vond ik ook geweldig!!!!
Dat moeten nogal tijden geweest zijn!!!
Ik ben er jaloers op...... :(
 
nu pas krijgen jullie 8mile??
ben blij dat ik hier woon :D
wij krijgen house muziek weer later als jullie :(
 
whehehe, yep, Holland is wat dat betreft number one. Holland = House.

Heeey, Oli, inderdaad gangs of new york is inderdaad echt een hele vette film ja..... Dat waren pas 'rellen'......(meer een complete veldslag)
 
Vond de film zwaar tegenvallen. Ben zaterdag geweest, maar was zonde van mijn tijd. Ook niet erg realistisch naar mijn mening.
 
België is ook wel house zele ... sorry kon het niet laten ...:)

En neen bedoel geen commerciële boel , krijg ik koppijn van.

Is 8 mile al uit in belgië ?
Ben woensdag geweest en heb niks gezien ... misschien dat ie nu al uit is ... ???

Wat we wel hier dringend kunnen gebruiken is een deftig radio station ... stu bru valt nog mee ... ma de rest amaai .
Is dat in holland ook zo of hebben jullie betere stations ?

Greetz
 
Back
Naar boven