Fitness Seller

8 weken winny - weinig resultaat, wie een mooi kuurschema voor mij? ( echte kuur )

Bezoekers in dit topic

alex5000

Novice
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
40kg
Vetpercentage
19%
zit nu in de laatste week winny 40mg perdag, en vind t resultaat vrij bagger.

heb een strak dieet, wijk hier bijna niet van af maar toch vind ik het er niet heel veel beter op geworden.

nu zou ik graag tips willen over wat, welke kuur en hoeveel ik nu ga doen.

mijn stats nu zijn

-1.87m
-87k
- 13/14%

fotos knal ik nog wel een keer erop, niet dat het nu heel wat is :p

Ik wil in ieder geval een volgend kuurtje wat echt knalt en waar mijn lichaam een flink stuk gaat veranderen, heb zelf vrij weinig kennis en ervaring dus hoop dat er mensen zijn die mij tips, advies etc willen/kunnen geven.
 
Ga je wel een pct doen kerel? en wanneer wou je weer on gaan?
 
wat is een pct ?:P weet niet wat slim is, hoor mensen zeggen dat het slim is ff een paar maandjes rust voor de lever maar aangezien ik hier niet veel aan heb overgehouden behalve overdreven bizarre dromen weet ik niet of het wat boeit.

maar daarom deze topic, weet er niet zo heel veel van ;d
 
Begin Juni had je geen voedingsschema?
Geen degelijk trainingsschema?
Wist je niks van EKV of wat dan ook.

Nu vier week verder zit je in de laatste week van je 1e kuur?
Ga anders even naar de beginners sectie en begin met sticky's lezen!

Maak een voedingsschema en laat die beoordelen!
Maak een trainingsschema en laat die beoordelen!

En wil je AAS mijn zegen heb je, daar bemoei ik mij niet mee.
 
ik heb een goed voedingsschema gemaakt door iemand die al 25jaar proffesioneel bodybuilder is, zelfde als mijn trainingsschema dus daar is niks op aan te merken.

en die had ik toen ook al wou alleen kijke of het beter kon oid
 
snap dat je het goed bedoelt, was ook niet k*t tegen jou bedoelt, die topic had ik idd geplaatst maar toen zat ik al in de kuur.

het voedingsschema hou ik me nu al 4/5 maanden aan denk ik, toen ik begon woog ik 95 kilo en had ik 21% vet, nu weeg ik 87 en heb ik 13/14 % vet, en ben 4/5 kilo spier bijgekomen volgens me coach. :)
 
ik heb een goed voedingsschema gemaakt door iemand die al 25jaar proffesioneel bodybuilder is, zelfde als mijn trainingsschema dus daar is niks op aan te merken.

en die had ik toen ook al wou alleen kijke of het beter kon oid


Zeker net als die coach van Killy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahahahahaaaa nee man zo te zien niet, ben zeker geen skinny boy, en schep er ook niet over op, weet wat hij doet en wie hij is en zie zn troffees vaak genoeg staan in de winkel
 
ey skinny boy je komt uit sittard? hoensbroek hier in de toko! hehe
ik weet ook al waar je je schema's laat maken en daar krijg je ook aas en advies, in een van hun vestigingen iig
 
aah dat is redelijk dichtbij idd haha, en waar denk je dan, er is maar een verstiging en die is niet in de buurt van heerlen/hoensbroek :P
 
hoeveel ben je dan bij gekomen in de kuur?
 
Vind het altijd zo zonde om te lezen als mensen zo vroeg aan de AAS gaan.
Probeer eerst gewoon goede basis te leggen met voeding en training zelf...
Dat kan al zo'n wereld van verschil maken!
 
Als je geen resultaat hebt gehaald met winstrol dan heb je of:
- niet goed gegeten
- niet goed getraind
- geen goede winstrol gehad

Ik denk zelf dat het meer een combinatie tussen 1 en 2 is kerel.

Je woog 4 maanden geleden 95 kilo op 21% en nu 87 op 14% waarom ben je dan aan AAS begonnen? Leuk als je schema's krijgt van een coach, maar zolang je zelf de redenatie er achter niet snapt zou ik me daar eens in gaan verdiepen.

En die coach van je, die heeft het mis. Als jij 95kg op 21% was dan is je VVM 75,05kg, nu 87kg op 14% is VVM 74,82kg. Je bent dus 0,0 kilo in spiermassa aangekomen, zelfs verloren. De winny heeft dus bij jou gezorgd voor spierbehoud tijdens het cutten maar het is logisch dat je hier geen massa mee hebt gewonnen. Je had beter naturel kunnen cutten naar 13% en dan icm meer en beter eten voor de winstrol kunnen gaan, aangezien je dit toch al wilde doen. (beter nog helemaal niet eigenlijk.

Het is niet om je af te zeiken, maar het is gewoon zonde wat je nu gedaan hebt. Ga je eerst eens verdiepen in eten en trainen en gebruik deze tijd om je ook in te lezen op aas, dan kan je over een paar jaar aan een volgende kuur denken.

Ter info, ik ben op mijn laatste winstrol kuur 6 weken 40 mg/pd van 93,7kg 12% naar 97,2kg 9% gegaan.
 
precies het intresseert me niet zoveel om meteen te pakken, of eerst een half jaar te trainen en dan pas, kan allebij toch :D

misschien klopt het niet helemaal, ik ben echt wel iets in spier aangekomen, volgende week fotos maken van na het kuurtje, ik zal de fotos van voor en van erna dan hierop zetten.

ik zie het ook niet als afzijken, leer er alleen maar van. heel netjes trouwens Mcvk, maar jij zat al laag in het vet, en idd mijn doel was ook om van pudding naar minder pudding te gaan en dat is zeer zeker gelukt. heb er misschien ook te veel van verwacht. Daarom dat ik nu een ziekelijke fatsoendelijke kuur wil doen.

met mijn eetschema is niks mis, voor te cutten dan haha. ik wil ook nog ff met cutten doorgaan tot ik rond de 8/9% zit en dan een eetschema voor massa.
 
als je persé Roids wilde gebruiken had dan Halodrol genomen om te cutten naar Lower BF en dan 2-3 maanden ff niet en dan winstrol kuur met bulk schema dan had je wss beter resultaat gehad, je bent Massa verloren tijdens je AAS kuur dus is het geen signaal dat er iets moet veranderen?

ps heb het nog nooit gebruikt ofzo maar wel in verdiept en heb chemisch/bio opleiding gehad int lab dus weet over welke stoffen is praat ;)
 
precies het intresseert me niet zoveel om meteen te pakken, of eerst een half jaar te trainen en dan pas, kan allebij toch :D

misschien klopt het niet helemaal, ik ben echt wel iets in spier aangekomen, volgende week fotos maken van na het kuurtje, ik zal de fotos van voor en van erna dan hierop zetten.

ik zie het ook niet als afzijken, leer er alleen maar van. heel netjes trouwens Mcvk, maar jij zat al laag in het vet, en idd mijn doel was ook om van pudding naar minder pudding te gaan en dat is zeer zeker gelukt. heb er misschien ook te veel van verwacht. Daarom dat ik nu een ziekelijke fatsoendelijke kuur wil doen.

met mijn eetschema is niks mis, voor te cutten dan haha. ik wil ook nog ff met cutten doorgaan tot ik rond de 8/9% zit en dan een eetschema voor massa.


Tuurlijk kan het wel, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je overal vanaf weet zodat je er in ieder geval goed resultaat mee behaald. Ach ja je zal er in ieder geval van leren. En het heeft er voor gezorgt dat je geen spiermassa bent verloren in de cut. Hier waren echter betere middelen voor geweest waarbij je daarna met de winstrol had kunnen knallen. Nu is het een beetje zonde van die 8 weken winstrol. (wat wel de max is voor je lever)

Logisch trouwens dat je in de spiegel verschil zit. Je spierhardheid is veel groter door de winstrol, dit is echter maar tijdelijk. Vandaar dat het ook zo verleidelijk is snel weer een kuur er achteraan te gooien.

Als je dan een fatsoenlijke kuur wil doen, wacht dan nog een week of 8 ivm leverherstel. Je weet nu wat winstrol met je lichaam doet dus deze kan je weer mooi verwerken in je volgende kuur. Ik zou zeggen:

week 1-4 Winstrol 50mg pd
week 1-10 Test e 250mg pw of e5d
Week 12-14 Nolvadex 20mg pd
 
Tuurlijk kan het wel, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je overal vanaf weet zodat je er in ieder geval goed resultaat mee behaald. Ach ja je zal er in ieder geval van leren. En het heeft er voor gezorgt dat je geen spiermassa bent verloren in de cut. Hier waren echter betere middelen voor geweest waarbij je daarna met de winstrol had kunnen knallen. Nu is het een beetje zonde van die 8 weken winstrol. (wat wel de max is voor je lever)

Logisch trouwens dat je in de spiegel verschil zit. Je spierhardheid is veel groter door de winstrol, dit is echter maar tijdelijk. Vandaar dat het ook zo verleidelijk is snel weer een kuur er achteraan te gooien.

Als je dan een fatsoenlijke kuur wil doen, wacht dan nog een week of 8 ivm leverherstel. Je weet nu wat winstrol met je lichaam doet dus deze kan je weer mooi verwerken in je volgende kuur. Ik zou zeggen:

week 1-4 Winstrol 50mg pd
week 1-10 Test e 250mg pw of e5d
Week 12-14 Nolvadex 20mg pd

Geef dan wel een goed advies, nakuur moet sowieso 4 weken zijn ipv 2.
250 test-e gaat in mijn ogen weinig zoden aan de dijk zetten, zet dan 500.
Winstrol zou ik er ook uit laten, zou eerder voor dbol kiezen als je dan toch een kickstart wil.
 
Geef dan wel een goed advies, nakuur moet sowieso 4 weken zijn ipv 2.
250 test-e gaat in mijn ogen weinig zoden aan de dijk zetten, zet dan 500.
Winstrol zou ik er ook uit laten, zou eerder voor dbol kiezen als je dan toch een kickstart wil.

Nakuur op 250 of 375 test is 3 weken voldoende, (12-14 is 3 weken) hoelang wil je onderdrukken? Daarnaast is in mijn ogen 250 e5d voldoende op de stats van de TS. Waarom zou jij dbol kiezen als kickstarter? Winstrol heeft de TS al gehad, zodoende weet hij wat voor effect dit op zijn lichaam heeft en welke sides hij mag verwachten. Dit geeft hem vervolgens een goed beeld wat de Test e doet met zijn lijf, omdat je voor jezelf de effecten van de winstrol en test e kan onderscheiden.

Valt mij altijd op dat veel mensen hier gelijk volgas willen kuren, ik geloof meer in het opbouwen hiervan. Licht beginnen en steeds iets zwaarder/toevoegen, leuker voor je lichaam en minder sides. Misschien duurt het iets langer, maar so what?
 
ook al heeft TS vrij weinig ondervonden van zijn AAS kuur, is zijn lichaam nog lang niet hersteld na de kuur. hij moet sowieso om zeker van zzijn herstel te zijn bloed prikken. en dan pas weer denken aan een nieuw kuur.

Ook heeft hij vrij weinig kennis over AAS. Ik zelf ook niet en dat weet ik, maar ik weet iig wel wat een PCT is of nakuur is. dus TS, voor je eigen gezondheid, lees de stickys voor dat je weer on gaat.
 
Back
Naar boven