Fitness Seller

8000 kals per dag;)

Bezoekers in dit topic

Pff wat een onzin wat heeft het nou voor nut om 8000 kcal te nemen terwijl je dat lang niet verbruikt? Wat toch duidelijk moet zijn is dat vet niet omgezet wordt in spieren.
Eiwitten kunnen worden omgezet in vet. Máár vet niet in eiwitten!!!!!
Dus waarom al dus extra kilo´s aan vet aanzetten?! dat is volgens mij achterhaalde theorie.
wat wel duidelijk is is dat je meer moet eten dan dat je verbruikt maar zoveel meer?

tja en als je het echt wilt zou ik toch echt op de weigtgainer shakes over gaan. en zorgen dat er niet te veel rotzooi tussen zit!

succes ermee
 
Dat is geen onzin.
Laat gewoon effe die 8000kcal erbuiten.

1 dag in de week, naar niets te hoeven kijken. Of je nu de hele dag rond snoept of niet. Voor de rest houdt je je aan je schema. En geloof me maar maar je komt an serieus wat kcal. Het is niet allemaal even gezond maar dat geeft totaal niet. Uit eigen ervaring weet ik dat het alleen maar positieve effecten heeft.
 
6000 heb ik al wel 's gehaald, maar het is veel hoor.
Je meot geen pechdag hebben wat betreft eten en 's avonds ook gewoon doorvreten.
 
hmm... ik ben benieuw naar resultaten... heeft iemand dit wel eens gedaan met goed resultaat?
 
10kg eraf op 8 weken met maximaal behoud van spiermassa en 1 dag op de week zo'n dag met extreem veel kcal.

5kg erbij op een week tijd met elke dag extreem wat kcal. Weinig echt vervet en nu terug op normaal gewicht.
 
olav zei:
10kg eraf op 8 weken met maximaal behoud van spiermassa en 1 dag op de week zo'n dag met extreem veel kcal.

5kg erbij op een week tijd met elke dag extreem wat kcal. Weinig echt vervet en nu terug op normaal gewicht.

Heb jij echt de ervaring dat één dag in de week extreem veel kcal beter werkt dan het te verspreiden, of heb je een andere reden om dat te doen?
 
Idd,
Ik zat op een dieet van 2000 kcal. Elke zaterdag at ik gewoon wat ik wou of het nu snoep was of gelijk wat. Mijn vetverbranding ging daardoor de hoogte in.

Mentaal heeft het ook positieve effecten. Je houdt je de hele week strikt aan je schema en dan kijk je uit naar die ene dag.
 
1 dag veel meer eten en de andere dagen ongeveer op onderhoud is veel anaboler dan alle dagen bulken.
Andersom kan ook... je bulkt en je wil niet te veel vet aanzetten? Eet dan eens 1 dag maar 1000 kcal uit vrijwel uitsluitend eiwitten en groente. Garantie dat je veel vet verliest en je stofwisseling niet verpest wordt. Magerdagjes...
 
Vraag me af of dit een rage gaat worden. Voor cutten is het weinig nieuws imo maar dat het voor bulken ook op zou gaan trekt mijn aandacht absoluut.
 
Esperantisto zei:
1 dag veel meer eten en de andere dagen ongeveer op onderhoud is veel anaboler dan alle dagen bulken.
Andersom kan ook... je bulkt en je wil niet te veel vet aanzetten? Eet dan eens 1 dag maar 1000 kcal uit vrijwel uitsluitend eiwitten en groente. Garantie dat je veel vet verliest en je stofwisseling niet verpest wordt. Magerdagjes...

Waarom zou dat dan anaboler zijn? Het klinkt wel logisch, als je naar het lichaam kijkt wil het altijd in evenwicht blijven. 1 dag schrikken kan wel goed zijn denk ik.

En die magerdagjes, dat wil ik ook eens proberen. Klinkt ook erg aannemelijk.
Je spieren voeden en je reserves aanspreken.

Ik heb wel leuke ervaringen in het begeleiden van mensen die veeeeel meer moesten eten dan ze gewend waren en daardoor gemiddeld zo'n 8 ons per week afvielen.
 
maniac zei:
Waarom zou dat dan anaboler zijn? Het klinkt wel logisch, als je naar het lichaam kijkt wil het altijd in evenwicht blijven. 1 dag schrikken kan wel goed zijn denk ik.

En die magerdagjes, dat wil ik ook eens proberen. Klinkt ook erg aannemelijk.
Je spieren voeden en je reserves aanspreken.


Ik heb wel leuke ervaringen in het begeleiden van mensen die veeeeel meer moesten eten dan ze gewend waren en daardoor gemiddeld zo'n 8 ons per week afvielen.

Houd ons dan op de hoogte aub ;)
Lijkt mij ook wel wat, dagje vol met tonijnsalades ofzo.

Dit moet je dus toepassen tijdens het 'normale' bulken? Soort van extreme zig-zag methode. Je lichaam zal je vetvoorraden aanspreken om aan zijn energie te komen en zodoende zal je dus droger worden tijdens het bulken of iig geen vet aankomen. Spieren worden gevoed met voldoende eiwit. Zo is de gedachtengang toch? Zou het niet ten koste gaan van spierwinst/behoud?

Wanneer kan je zo'n dag dan het best plannen? Dacht aan een rustige dag waarop je weinig actief bent en niet traint. In mijn geval dus zondag. Op die manier zal je glycogeen er ook minimale hinder van ondervinden.
 
Zo doe ik het ook zo'n beetje. Ik bulk niet, maar eet gewoon rond onderhoudsnivo en 1x in de week gooi ik alle remmen los, dan vreet ik heel de dag gewoon waar ik maar zin in heb...gevolg: je voelt je lijf bijna opzwellen, komt geen bf aan....ik groei er prima op! :P En psychisch is het ook erg lekker, een beloning voor je de hele week zo goed aan je eetschema houden! ;)
 
Esperantisto zei:
Als je aan die roeiers denkt die dus zelfs mager terugkwamen ondanks 7200 kcal, dan snap ik wel waarom ik dus in de spaarstand kwam op fietsvakanties..ik fietste me de pleuris en at naar verhouding minder dan thuis.. denk niet dat ik vaak boven 2000 kcal uitkwam. Meestal reed ik toch wel zo ongeveer 80 km/dag.


??? oke
 
8000 calorieën op één dag...

Is er iemand die dat zo'n beetje kan helpen visualiseren ? Welke maaltijden zou je allemaal verorberen om aan dat getal te raken ?
 
is zeker mogelijk
2 hele pakken cornflakes 800 gram:3200kcal
2 pakken knackerbrot 500 gram :2000 kcal
weightgainer 400 gram met 1 liter melk:2500kcal
+rijst en dergelijke moet te halen zijn
moet je wel om 6 uur wakker worden en dooreten tot twaalf uur]
but i can be done
 
1 kilo havermout en 10 liter melk is een dikke 8000 kcal. of
4 kilo kip en 1 kilo rijst of
16 Big Mac's of
50 sneeën brood met 600 gram pindakaas


:)
 
50 sneeën brood met 600 gram pindakaas

geweldig :D hoe erg zul je dan stinken hee, niet normaal
 
En wat dacht je van milkshakes gebaseerd op volle melk, roomijs, eieren en fruit?

Een stuk of 3 liter hiervan je zit al op 7500 kcal denk ik zo?

Oké kom niet verder dan 5200 kcals...

3 liter volle melk
1 kg roomijs
500g fruit
10 rauwe eieren
10 eetlepels siroop
5200 kcal : 500 KH - 200 E - 250 V
 
jaaah klinkt goed 250 gram vet
lekker vettig:p
 
delguy zei:
Tuurlijk heeft dit nut, de vraag blijft alleen, hoe wil je dit naar binnen werken?

Als je het weet, stuur me maar een PM. ;)


Ik prefereer een trechter :)

Ontopic: Kan denk ik geen kwaad af en toe. Pas wel op met je vetten
 
Back
Naar boven