XXL Nutrition

8000 kals per dag;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je mal zeg... gewoon stel je eet normaal 3000 kcal, dan eet je dag 1 t/m 4 3000 kcal en dag 5 6000 kcal. Isse simpel, toch?

het is geen dambord met 2 graankorrels op hok 1, 4 korrels op hok 2, 8 korrels op hok 3 etc.
 
OOoooookay dan... ikke begrijp :D
 
Jizza zei:
1x per 5 dagen verdubbelen?

STEL... je begint met 3000 kcal per dag, dan zou je na 10 dagen al 12.000 kcal moeten eten? Begrijp ik jou nou verkeerd, of heb je gewoon dat stukkie van die 'voedingsdeskundige' verkeerd gelezen?

:roflol: Vreten kreng :roflol:
 
zo moeilijk is het niet om laten we zeggen 1 keer per week op de 8000 kcal uit te komen, en dan spreek ik als niet-ecto moet ik zeggen

drink ipv veel water over de hele dag 5 pakken melk en een beetje water.. pak je er zo 2000 kcal bij
dan nog een maaltijdje erbij en kwistig strooien met de sausjes en je zit zo op 8000 kcal :D
 
klusmier zei:
dat is meer dan 1 kilo pindakaas per dag ( 1 kilo= 6600 cal)!!:eek:


en dan al die boterhammen nog................

:roflol:
 
Niet echt nuttig, buiten dan extra vet winnen.
 
Jizza zei:
1x per 5 dagen verdubbelen?

STEL... je begint met 3000 kcal per dag, dan zou je na 10 dagen al 12.000 kcal moeten eten? Begrijp ik jou nou verkeerd, of heb je gewoon dat stukkie van die 'voedingsdeskundige' verkeerd gelezen?

hehehe wat een topic
 
tswhey zei:
hehehe wat een topic

hahah :D

maar anywayz.....ik heb het uit de muscle en fitness. 1 keer per week of per 5 dagen verdubbel je je aantal kals. zolang je dit 1 keer per week doet, schijn je geen vet aan te zetten maar juis wel spieren te winnen. Hoe t werkt in t kort:
Wanneer je 1 keer per week heel veel eet en zo onregelmatig groot kals-overschot binnen krijgt, ziet je lichaam het niet als overschot en zal het niet als vet opslaan. De thermogenese gaat hierdoor omhoog(warmteproductie). Dit ondersteunt de anabole omgeving ipv lichaamsvet synthese..Bovendien verschaf je t lichaam weer de extra kals voor extra spieropbouw. (door:Chris Aceto, voedingsdeskundige)

Oja hoe je dit naar binnen krijgt,..nu begint t vage van dit verhaal..muscle en fitness geeft een voorbeeldje hoe je eetschema er uit gaat zien. Dit schema bestaat uit acht maaltijden. Hier zetten ze alleen niet het aantal kalorien per maaltijd in. Dus ik natellen en meeste maaltijden bestaan uit 500 kals ipv 1000 ??? bijvoorbeeld maaltijd 2 weighgainershake. Dan zal je er wel heel veel weightgainer in moeten pleuren om aan je 1000 kals te komen.
Kortom ik geloof t principe mss wel, maarja hoe krijg je t naarbinnen...
Maargoed 8000 is dan niet te doen, lijkt me..maar 6000 moet wel haalbaar zijn.
 
Nu je het over het verhoogde thermogenetisch effect hebt, dat is %ueel niet veel anders dan waneer je minder eet.
het aardige is wel dat er gekeken is naar wat mensen doen als ze 2 wkn lang zoiets van 1000 kcal of zo meer eten dan wat ze normaal eten...aannemende dat ze daarvoor op onderhoud aten.
Hen werd gevraagd om daarna weer te gaan eten zoals ze wilden.
Welnu, anders dan verwacht gingen de meesten niet op dieet, maar aten weer precies wat ze daarvoor gegeten hadden.

En ook... van het gewicht dat ze in die periode erbij kregen, daar raakten ze spontaan de helft weer van kwijt omdat hun grondstofwisseling verhoogd was door het hogere lichaamsgewicht. Toch interessant, niet?
 
spiertje16 zei:
ksnap het niet hoor?
what happend to
500 kcal boven je gebruik?

Dat heet de realiteit ;) sommige mensen zetten nog steeds geen gewicht aan na aantal keren te verhogen.
 
haazebr zei:
Dat heet de realiteit ;) sommige mensen zetten nog steeds geen gewicht aan na aantal keren te verhogen.
Da's dan het teken dat ze nog stees meer verbruiken dan ze binnenkrijgen dus die regel blijft gewoon gelden in alle situaties hoor
 
Santoz zei:
Da's dan het teken dat ze nog stees meer verbruiken dan ze binnenkrijgen dus die regel blijft gewoon gelden in alle situaties hoor

true, maar men gaat wel uit van standaard formules voor hun basisbehoefte.
 
8000:eek:???!!!!!!!!!!!!!
 
Lijkt me vet ongezond.
 
Op Vrijdag komt het soms bij mij weleens voor. Als ik dan om 6:15 op sta dan eet ik tot 18:00 zo'n 4000 cals, na het trainen eet ik weer veel pasta, en voor 't uitgaan ook. Dan trek ik tot diep in de nacht door en eet ik gedurende nacht ook nog heel veel, meestal een shitload aan broodjes kaas. 'smorgen in de vroegte dan weer, maar dan ben ik ook 24 uur wakker. :D
 
8000 op een dag. Toch goed te doen.

Er zal wel veel vuiligheid tussenzitten, maar kan geen kwaad voor één keer in de week.
 
Het lijkt me onzinnig om zoveel naar binnen te werken, zoveel spier kan je lichaam überhaubt niet aanmaken in zo'n korte tijd dus je komt gegarandeerd een hoop vet aan.
 
Ja natuurlijk daarom dat je het ook niet constant moet doen he
 
Back
Naar boven