XXL Nutrition

Gezocht 70-80-85-90-95-100 KG Dumbells

Bezoekers in dit topic

OmeLoot

Novice
Lid geworden
6 nov 2020
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m98
Massa
154kg
Ik ben op zoek naar Dumbell setjes 70 KG en zwaarder voor mijn home-gym,
ik zie ze alleen te koop staan in het buitenland, vroeg me af of er in Nederland misschien verkopers zijn.


Is het mogelijk om ze in nederland aan te schaffen, of is twee stukken staal aan een handvat vast laten lassen de enige optie?


Mvg, een nieuwe gebruiker.


Edit #2: Nogsteeds op zoek!
Fitness Seller levert ze niet, al een bericht naar de klantenservice gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
De CHD dumbbells blijven gewoon in ons assortiment hoor. Het probleem is alleen de levertijd van de losse halterschijfjes die nodig zijn voor de CHD dumbbells.

Heb je al gemaild met onze klantenservice? Stuur anders nog een berichtje en vermeld precies welke CHD dumbbells (type, gewicht en aantallen) je precies wil bestellen. Dan bekijken wij de mogelijkheden en levertijden.
 
De CHD dumbbells blijven gewoon in ons assortiment hoor. Het probleem is alleen de levertijd van de losse halterschijfjes die nodig zijn voor de CHD dumbbells.

Heb je al gemaild met onze klantenservice? Stuur anders nog een berichtje en vermeld precies welke CHD dumbbells (type, gewicht en aantallen) je precies wil bestellen. Dan bekijken wij de mogelijkheden en levertijden.
Goed om te horen! Ik had me aangemeld voor een notificatie, maar kreeg een tijd niks, dus ging er van uit dat door de vraag naar spullen IVM Corona ze niet meer leverbaar waren!
 
Laatst bewerkt:
HAMMER STRENGTH DUMBBELLS
€ 3.000,00
 
Poh ff 100 kg dumbell press 🤡 dan Ben je ook serieus sterk
 
HAMMER STRENGTH DUMBBELLS
€ 3.000,00
Hammer Strength is goede kwaliteit, maar die dumbbells zijn ontworpen zonder logica, extreem lang waardoor je geforceerd word om je vorm aan te passen.
Die handvaten wil je ook niet hebben, ik snap dat die verdikking in het midden preventief is, zodat ze minder snel buigen als ermee gegooid wordt in commerciele sportscholen, maar ik zoek materiaal voor een home-gym.

Zoek nogsteeds dumbbells van 85 KG of hoger! Hoeft niet perse een professioneel merk te zijn, DIY voldoet ook.
 
Wat een gewichten 😎 dan ben je idd wel heel erg sterk zeg wanneer je dit soort gewichten nodig hebt. Alleen voor het pull werk of ook voor pushoefeningen?
 
Wat een gewichten 😎 dan ben je idd wel heel erg sterk zeg wanneer je dit soort gewichten nodig hebt. Alleen voor het pull werk of ook voor pushoefeningen?
DB rows kan ik mij met veel moeite nog voorstellen :)
 
Nogsteeds op zoek!
Fitness Seller levert ze niet, al een bericht naar de klantenservice gestuurd.
 
DB rows kan ik mij met veel moeite nog voorstellen :)
Als zijn stats kloppen dan weegt hij 154. Dan kannje wel 100kg rowen lijkt me :p
Weet alleen niet of get de kost waard is voor een homegym mja. Ieder zijn ding he
 
Nogsteeds op zoek!
 
Alternatief: Monster Loadable Strongman Dumbbell (van strengthshop), met dunne 5 kg schijven zou je toch zeker aan 115 kg kunnen geraken. Het handvat is wel 51 mm. Daarnaast heb je ook nog Watson Gym Equipment in UK, die hebben dumbells tot 150 kg. Maar extreem duur.
 
Alternatief: Monster Loadable Strongman Dumbbell (van strengthshop), met dunne 5 kg schijven zou je toch zeker aan 115 kg kunnen geraken. Het handvat is wel 51 mm. Daarnaast heb je ook nog Watson Gym Equipment in UK, die hebben dumbells tot 150 kg. Maar extreem duur.
Die van Watson zijn prachtig inderdaad, maar je betaalt het drie dubbele in vergelijking met doorsnee merken.
Strengthshop.de heeft ze tot 75 KG, met redelijke verzendkosten en tegen een normale prijs.

De monster Dumbbell zou kunnen inderdaad, maar dan moet je al je press oefeningen doen met straps.
Om in principe de Thomas Inch Dumbbell lift met beide armen tegelijk uit te voeren om ze vervolgens te gaan pressen is niet te doen

Ik hoopte dat er anderen waren op dit forum met hetzelfde probleem, alles is overal uitverkocht.
 
Die van Watson zijn prachtig inderdaad, maar je betaalt het drie dubbele in vergelijking met doorsnee merken.
Strengthshop.de heeft ze tot 75 KG, met redelijke verzendkosten en tegen een normale prijs.

De monster Dumbbell zou kunnen inderdaad, maar dan moet je al je press oefeningen doen met straps.
Om in principe de Thomas Inch Dumbbell lift met beide armen tegelijk uit te voeren om ze vervolgens te gaan pressen is niet te doen

Ik hoopte dat er anderen waren op dit forum met hetzelfde probleem, alles is overal uitverkocht.
Dit zou een mooie oplossing zijn, kan ze helaas nergens vinden in Europa.
al lijkt het mij straf als een verkoper zoals fitness seller ze niet heeft want dit is ongeveer hetzelfde principe waarmee chd dumbells gemaakt worden (denk ik)
 
Dit zou een mooie oplossing zijn, kan ze helaas nergens vinden in Europa.
al lijkt het mij straf als een verkoper zoals fitness seller ze niet heeft want dit is ongeveer hetzelfde principe waarmee chd dumbells gemaakt worden (denk ik)
Wij bieden onze CHD dumbbells inderdaad aan tot 100 kg, zie mijn berichten hierboven in dit topic. Helaas is alles momenteel echter uitverkocht.
 
Back
Naar boven