MuscleMeat

9,77 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Silva

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2003
Berichten
2.884
Waardering
2
JA Ja nieuwe wereld record mensen, gewoon voor pagina nieuws zo als het hoord. Asafa powell heet de man een Jaimacaan
 
wat?

9,77 % vet?
9,77 kg deadlift?
9,77 gram coke gesnoven?
9,77 ugl (alcoholperc.)??:p
 
ok , ff mezelf een correctie toepassen............:o


ATHENE - Asafa Powell heeft dinsdagavond in Athene het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De 22-jarige Jamaicaanse atleet finishte na 9,77 seconden. Daarmee was hij een honderdste sneller dan Tim Montgomery bijna drie jaar geleden in Parijs. :D
 
ik liep ""vroeger"" de 60 meter in 9 seconden exact. ook netjes toch :cool: toen was ik een bijna schriel mannetje
 
Een Jamaicaan die snel kan lopen? Dat mag sowiezo al in het nieuws komen :D
 
Tommyboy zei:
ik liep ""vroeger"" de 60 meter in 9 seconden exact. ook netjes toch :cool: toen was ik een bijna schriel mannetje
Vroegah (lees toen ik 14 was) liep ik de 60 in 8.2 en 8.5 met een vallende/ struikelende start :P
Toen was ik nog 1.80 en 85kg :P Nu dus wat langzamer ;)
 
Ik liep vroegah (lees 4 jaar geleden) 100 meter in iets meer dan 13 sec. Gaat me nu niet meer lukken :D Sprinten ging altijd wel, maar me conditie was te ****ed voor lange afstanden :D
 
geweldig man, vind het echt fascinerend
 
ZoutZak zei:
geweldig man, vind het echt fascinerend
Idd, ze kunnen toch onmogelijk die records blijven breken?
 
de mens is de 100m almaar sneller gaan lopen, als je de progressie ziet van de afgelopen eeuw, en deze lijn doortrekt vraag je je af waar de menselijke limiet zit; als deze er al is?

maargoed de banen worden ook beter, evenals het schoeisel en kleding. training wordt geavanceerder, bewegingen met de computer geoptimaliseerd, om nog maar te zwijgen over (illegale) stimulerende middelen.

voor 2050 onder de 9 seconde 50 honderdste !
 
Als je die gozer IRL over de baan ziet gaan :bow: :bow: :bow: :bow:

Mijn PR op 100 mtr. is 10.71 Daarmee werd je een jaar of 10 geleden bijna nederlands kampioen. Dit betekent dus dat ik 10 mtr. :eek: achter Powel zou eindigen.

Normaal gesproken zou ik me dan gewoon verhangen als ik zo vet zou verliezen, maar in dit geval hebben we te maken met een genetische freak die ik al volg sinds zijn jeugd. Toen liep hij dus ook al 10.50 of zo. Zijn bijnaam was toen ook The Bullet.

Hij is zo bizar snel dat hij nu al een wereldrecord loopt, terwijl sprinters rond de 28ste op hun top zitten. Hier gaan we dus nog veel van horen, en het mooiste is dat hij waarschijnlijk nog "schoon" is ook.
 
ik liep eerst met 60 m in 9,30
toen woog ik 86 kg, 19/20%vet 184 lang.
 
maar 9.77 is ook wel snel hoor.
mijn tijd is natuulijk stukke beter, maarja, ik gun die jamaicaan ook eens een plezier.
;)
 
Chewie zei:
Vroegah (lees toen ik 14 was) liep ik de 60 in 8.2 en 8.5 met een vallende/ struikelende start :P
Toen was ik nog 1.80 en 85kg :P Nu dus wat langzamer ;)

Ik loop (2 weken geleden) de 60m in 7.36 sec, niet slecht hé voor 1m82 en 105kg :D
 
MonsterStrength zei:
Ik loop (2 weken geleden) de 60m in 7.36 sec, niet slecht hé voor 1m82 en 105kg :D

Serieus? Das echt snel met jou gewicht!
 
Zelda zei:
Serieus? Das echt snel met jou gewicht!

Speed Box Squat pay of ;)

Door het vele speed werk en trainen met banden heb ik zoiezo een snelle start, dus de eerste 30m zijn al volledig de mijne, en 60m sprinten is nu ook niet zo'n aanslag op je conditie, dus is wel redelijk normaal voor een powerlifter. Gewichtheffers doen het nog vlugger normaal :)
 
Klopt, maar reken maar dat die er in de komende jaren dik aan gaat! Ben zat bovendien dik aan de AS en ik ben er vrij zeker van dat het in dit geval niet zo is. Kijk maar eens naar Asafa of Kim Collins..... sprietjes :D
 
heeh jah zag hem al met olympische spelen: hij was toen het jonge talent en hield maurice green nipt voor hem. Blijkbaar heeft ie het zelf verbeterd nu :)
 
marz01 zei:
Ben Johnson zijn snelste tijd van 9.76 seconde op de 100 meter sprint is nog steeds nooit verbeterd.

http://patricksavalle.com/Archief/Ben+Johnson,+nog+steeds+'s+werelds+snelste+sprinter

Wat een baggersite, Johnson liep 9,79 en geen 9,76. Er is overigens wind assisted al 9,69 gelopen door Obadele Thompson. Maar dat was veel meer dan de 2 meter per seconde wind die is toegestaan, 5,7 m/s namelijk.

Die Lavalle moet zijn facts beter checken, Powell is de snelste sprinter op de 100m.
 
Back
Naar boven