AndroidHealthClinic

9,77

Bezoekers in dit topic

En dan nog verder, de sterkste finale tot voor kort was Tokyo 1991 (WK). 6 man onder de 10 seconden. Athene 2004 was gemiddeld nog iets sneller met vier man onder de 9,90 en vijf onder de 10 seconden. Die Savalle kan zich beter blijven houden met praatjes maken, feiten zijn duidelijk niet aan hem besteed.
 
ik heb de 100m ooit in 14 seconde gelopen, toen was ik 13
 
Chewie zei:
Vroegah (lees toen ik 14 was) liep ik de 60 in 8.2 en 8.5 met een vallende/ struikelende start :P
Toen was ik nog 1.80 en 85kg :P Nu dus wat langzamer ;)
heel knap. ik was 16 en woog denk zeker minder als 60 want met 19 (toen ik ging trainen) woog ik maar 63
 
Heb nu alle berichtjes hier gelezen ..ik wil wel graag een 60 meter sprint gehouden zien worden op het flexkamp strax!!!!!!!!!!! :D
 
Pff win ik ;);D

Is iets gebleken uit men bloedonderzoek, blijkbaar heb ik een afwijking waardoor ik een tekort aan rode bloedcellen heb, wat dus wil zeggen veel meer witte bloedcellen. Dit zorgt er dus voor dat ik van nature erg goed ben in krachtinspanningen, en ik geen conditie heb (iets waar ik al heel mijn leven mee sukkel)
 
ik ben er klaar voor (shit wat zeg ik nou)
 
Ik heb vorig jaar op de 40y dash 5.25 gelopen, omgerekend naar 60m is dat 8.63 ofzo..toen woog ik 123kg :P

60m loop je ook nog is tegen iemand dus dan ben je sowieso ook sneller dan wanneer je alleen loopt.

Ben alleen bang dat ik nu dus 9sec ofzo over de 60m doe :P
 
dat zijn allemaal wel supertijden ..denkdat ik vandaag of morgen eens probeer hier in de straat ofzo. mijn tijd was dan nog op middelbare school op blote voeten op het gras
 
Back
Naar boven