MuscleMeat

a la Big Steve winkelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Hoe overleef ik een dagje winkelen ?

10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw/moeder de rekken afschuimt:

Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zo dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

Creeer een spoor van sinaasappelsap naar de WC's.

Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: " Waarom laten jullie me in GODSNAAM allemaal niet rust ??!!"

Ga naar de messenafdeling neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: " Neem mij! Neem mij!"

Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: " We
hebben een code 3 op de zuivelafdeling " Kijk wat er gebeurt.

Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: " Daar zijn de stemmen weer!! Daar zijn de stemmen weer !!"

Ga in een pashokje zitten en roep dat het WC-papier op is.
 
die wekkers heb ik ovrigens een keer bij de hema uitgevoerd. alle klokken op de gelijke tijd af laten gaan. was echt dikke pret vooral omdat t ff duurde eer iemann ernaar toe liep:D

wat ook leuk was is om als er een lange rij bij de kassa staat, vragen of je tusendoor mag maar dan voor haar blijven staan. Kon een vrouwtje bij de v&D ook niet waarderen
 
Laatst bewerkt:
haha ! wat spook je toch maar allemaal uit !
en ik denk dat ik de rode kop zou krijgen als ik die grap met de sinaasappelsap zou doen :)
 
hoe doe je dat eigenlijk dandy ? die smilies in je post zetten
 
Originally posted by kenneth
hoe doe je dat eigenlijk dandy ? die smilies in je post zetten
:dunno:












nee man, verrekte simpel. als je post staat er naast je typevenster een smiliesvenster. klik op een smilie of de link "get more"

daar staan er een hele zooi. je hebt ze voor t uitzoeken.:D :wave: :eek!:
 
ok thanks !
maar ik heb men vraag verkeerd gesteeld :)
hoe ik het in men post moest doen wist ik !
maar twas om te vragen hoe je het deed in ee reply
 
Originally posted by kenneth
ok thanks !
maar ik heb men vraag verkeerd gesteeld :)
hoe ik het in men post moest doen wist ik !
maar twas om te vragen hoe je het deed in ee reply

das toch t zelfde?
 
Hahaha leuk dandyman.
 
ahzo !
bwa maakt ni uit dan zal ik ook maar de gewone reply gebruiken ! waarom moeilijk doen als makkelijk kan hé :)
 
Back
Naar boven